Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209452/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi restauracyjnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472077534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Snycerska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-302
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rcpslodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rcpslodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rcpslodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowosci prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi restauracyjnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76e54ba8-cca6-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048800/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 usługi restauracyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 492441,09 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24270,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi restauracyjnej”Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część I: „Świadczenie usługi restauracyjnej podczas dwóch jednodniowych szkoleń, w Regionalnym Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ”.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do niniejszej SWZ odpowiednio dla każdej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 4952,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi restauracyjnej”Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część II: „Świadczenie usługi restauracyjnej dla 250 osób podczas Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodziny 2024.”
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do niniejszej SWZ odpowiednio dla każdej części
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 19317,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5910,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Fornowska Karczma w Miłosnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270024505
7.3.4) Miejscowość: Miłosna 6, Krośniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-340
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jolanta Fornowska - KARCZMA w MIŁOSNEJ
jakie przetargi wygrała firma
Jolanta Fornowska - KARCZMA w MIŁOSNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Fornowska Karczma w Milosnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270024505
7.3.4) Miejscowość: Miłosna 6, Krośniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-340
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jolanta Fornowska - KARCZMA w MIŁOSNEJ
jakie przetargi wygrała firma
Jolanta Fornowska - KARCZMA w MIŁOSNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część II: Termin realizacji: 17.05.2024 r.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
- DZP.26.106.2025 Umowa ramowa na dostawę oraz montaż pieców grzewczych i kuchni na paliwo stałe w lokalach zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu prowadzonego przez Szkołę Biznesu PW finansowanego z IDUB.
- Świadczenie usług żywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy ul. Wygody 58 w Jaworznie.
- Wykonanie usług cateringowych podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Teatr Wielki - Operę Narodową
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego "Uprawa i przetwórstwo lawendy możliwością rozwoju i zwiększenia dochodów ..." dla 20 osób. Realizacja Planu Operacyjnego KSOW + na rok 2025.
- Usługi hotelarskie świadczone w 2025 roku na rzecz wydarzeń realizowanych przez ZIR - 2 części
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.