Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00355457/01 - Wynik z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont, konserwacja budynków i obiektów w Roztoczańskim Parku Narodowym"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Roztoczański Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061362589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plażowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846872066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@roztoczańskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.roztoczanskipn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona przyrody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont, konserwacja budynków i obiektów w Roztoczańskim Parku Narodowym"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5132e94e-0f29-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065883/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 "Remont, konserwacja budynków i obiektów w Roztoczańskim Parku Narodowym"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.roztoczanskipn.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ 2)Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Instrukcja do miniPortalu znajduje się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf 3)Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu 4)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 5)Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.6)Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;- dokumenty sporządzone i przesyłane
w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;- do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).9)Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne:a)stały dostęp do sieci Internet;b)posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.7)Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 150 MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml. W przypadku złożenia w ofercie kilku dokumentów należy zapisać je do zip i dopiero zaszyfrować aplikacją do szyfrowania także jako zip. Zaleca się narzędzie do obsługi kompensacji plików 7-zip.8)Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;9)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania” 10) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.9)W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia ID postępowania).10)Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia PE i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1)administratorem danych osobowych jest Roztoczański Park Narodowy z siedzibą w Zwierzyńcu ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec, e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl; 2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Administratorem Danych Osobowych Roztoczańskim Parkiem Narodowym pod adresem e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl, telefon: +48 846872066 lub pisemnie na adres siedziby administratora 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. CRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont, konserwacja budynków i obiektów w Roztoczańskim Parku Narodowym" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp, znak: DAO.271.12.2022.zs; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r.– Pzp (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Przysługuje: -prawo dostępu do danych osobowych (art. 22 RODO, na podstawie art. 15 RODO); -prawo do sprostowania danych osobowych**(art. 16 RODO); -prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(art. 18 RODO) z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczących naruszenia przepisów RODO; nie przysługuje: -prawo do usunięcia danych osobowych(art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO); -prawo do przenoszenia danych osobowych(art. 20 RODO); - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21 RODO), podstawa prawna przetwarzania danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAO.271.12.2022.zs
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace polegające na remoncie, konserwacji budynków
i obiektów w Roztoczańskim Parku Narodowym, podzielone na 2 części:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.1. Część A zamówienia: Konserwacja elewacji drewnianych leśniczówek i małej architektury drewnianej:
1) Zwierzyniec, ul. Biłgorajska 9 – konserwacja drewnianej elewacji budynku mieszkalnego.
Zakres prac obejmuje:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- dwukrotne malowanie elementów drewnianych.
2) Zwierzyniec, ul. Plażowa 7 – konserwacja drewnianej elewacji budynku mieszkalnego.
Zakres prac obejmuje:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- dwukrotne malowanie elementów drewnianych,
- naprawa cokołu,
- montaż zadaszenia nad wyjściem.
3) Zwierzyniec, ul. Plażowa 7 – wzmocnienie konstrukcji dachu budynku stodoły.
Zakres prac obejmuje:
- montaż jętek.
4) Zwierzyniec, ul. Wachniewskiej 16 – konserwacja drewnianej elewacji budynku mieszkalnego.
Zakres prac obejmuje:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- dwukrotne malowanie elementów drewnianych.
5) Zwierzyniec, ul. Wachniewskiej 22 – konserwacja drewnianej elewacji budynku mieszkalnego.
Zakres prac obejmuje:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- dwukrotne malowanie elementów drewnianych.
6) Zwierzyniec, ul. Plażowa 3, Ośrodek Edukacyjno-Muzealny – konserwacja drewnianej wiaty i zadaszenia.
Zakres prac obejmuje:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- dwukrotne malowanie elementów drewnianych.
7) Zwierzyniec, ul. Biały Słup 16 RCNE – remont i konserwacja budowli.
Zakres prac obejmuje:
Wiata – konserwacja drewnianych elementów:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- dwukrotne malowanie elementów drewnianych.
Sanitariat - konserwacja drewnianych elementów:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- dwukrotne malowanie elementów drewnianych.
Ogrodzenie i brama wjazdowa – remont i konserwacja:
- przebudowa fundamentów słupów grodzeniowych,
- przygotowanie podłoża pod malowanie,
- dwukrotne malowanie elementów drewnianych.
Murek oporowy przy wiacie – uzupełnienie tynków.
8) Zwierzyniec, ul. Plażowa 4a – konserwacja drewnianej stylizowanej furtki.
Zakres prac obejmuje:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- dwukrotne malowanie elementów drewnianych.
9) Kosobudy 100B – naprawa balustrad w budynku mieszkalnym.
Zakres prac obejmuje:
- konserwacja drewnianych desek balustrad,
- konserwacja słupków,
- montaż nowych desek.
10) Kosobudy 100 C – naprawa balustrad w budynku mieszkalnym.
Zakres prac obejmuje:
- konserwacja drewnianych desek balustrad,
- konserwacja słupków,
- montaż nowych desek.
11) Kosobudy 100A – naprawa opaski odwodnienia budynku mieszkalno-administracyjnego.
Zakres prac obejmuje:
- naprawa zapadniętej kostki betonowej.
12) Kosobudy 100A – docieplenie stropu budynku mieszkalno-administracyjnego.
Zakres prac obejmuje:
- roboty rozbiórkowe podłogi z płyty OSB,
- wykonanie drewnianego rusztu,
- montaż izolacji,
- ponowny montaż podłogi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace polegające na remoncie, konserwacji budynków
i obiektów w Roztoczańskim Parku Narodowym, podzielone na 2 części:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część B zamówienia: Montaż barier śniegowych i naprawa rynien:
1) Górecko Stare 104, osada Florianka OHZ – wykonanie odwodnienia dachu budynku stodoły .
Zakres prac obejmuje:
- wzmocnienie okapu do montażu rynien,
- montaż rynien,
- montaż czyszczaków i rur spustowych.
2) Zwierzyniec, ul. Biłgorajska 9 – naprawa rynien na budynku garażowym.
Zakres prac obejmuje:
- wymiana rynny,
- montaż rury spustowej.
3) Zwierzyniec, ul. Wachniewskiej 16 – naprawa rynien na budynku mieszkalnym. Zakres prac obejmuje:
- montaż śniegołapów,
- naprawa rynien.
4) Zwierzyniec, ul. Wachniewskiej 22 - naprawa rynien na budynku mieszkalnym. Zakres prac obejmuje:
- naprawa rynien.
5) Kosobudy 62 - naprawa rynien na budynku mieszkalnym.
Zakres prac obejmuje:
- naprawa rynien,
- montaż rur spustowych.
6) Kosobudy 100B- naprawa rynien na budynku garażowym.
Zakres prac obejmuje:
- naprawa rynien,
- montaż śniegołapów.
7) Obrocz 136 - naprawa rynien na budynku mieszkalnym.
Zakres prac obejmuje:
- naprawa rynien,
- montaż śnigołapów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261920-9 - Konserwacja dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
Warunki udziału w postępowaniu
1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące posiadania przez Wykonawców zdolności finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej
w kwocie nie mniejszej niż: część A - 50 000,00 złotych,
część B - 20 000,00 złotych brutto w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oświadczenia.
4 Zdolność techniczna lub zawodowa:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże:
1) wykonanie minimum 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze polegającej na:
- dla części A - remoncie i konserwacji budynków,
- dla części B - pracach dekarskich.
Prace o wartości co najmniej 20 tys. zł. brutto – dla części A i 20 tys. zł brutto – dla części B, wykonane w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
2) niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia i wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą:
Wymagany dokument
1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym
w Załączniku Nr 2A, 2B i 3A, 3B do SWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniach, będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2A, 2B i 3A, 3B do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,
w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej (zał. 2A, 2B i 3A, 3B) SWZ, dla każdego z tych podmiotów odrębnie.
2 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zał. nr 7A, 7B do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wymagany dokument
1 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A, 5B do SWZ. Wykaz ten powinien zawierać - co najmniej 1 robotę budowlaną (przez roboty budowlane rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na:
- dla części A - remoncie i konserwacji budynków,
- dla części B – pracach dekarskich.
Prace o wartości co najmniej 20 tys. zł. brutto – dla części A i 20 tys. zł brutto – dla części B.
2 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załączniki nr 6A, 6B do SWZ.
3 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4 Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3,4,5,6 art. 109 ust. 1 pkt 1,4,5, 7, 8 ustawy PZP.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zamówienia.2 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3 Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi
w niniejszej SWZ.
4 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty dla części A i B:
1 Formularz oferty.
Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty,
stanowiącego załącznik Nr 1A, 1B do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze.
2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postepowaniu (zgodnie z zał. 2A, 2B i 3A, 3B do SWZ).
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:- dla Części A: 1 200,00 zł. (jeden tysiąc dwieście złotych),
- dla Części B: 500,00 zł. (pięćset złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2 Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ oraz podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4 Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest we wzorze umowy zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tylko do części A.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap I"
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Wymiana wyeksploatowanych pionów wodno-kanalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Grójeckiej 69 w Warszawie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Wykonywanie robót budowlano - remontowych polegających na przestawieniu pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.