Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258850/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w Laboratorium Długości L4 do ŚKLGUM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Miar
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elektoralna 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-000-97-74
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@gum.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w Laboratorium Długości L4 do ŚKLGUM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4156db7f-d7ce-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212647/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w Laboratorium Długości L4 w Kielcach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Świętokrzyski Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar - Etap I Faza II” zwanego dalej „Projektem Faza II”. Projekt Faza II realizowany jest w ramach Priorytetu I - Fundusze europejskie dla konkurencyjnej gospodarki, Działania 1.1 Wsparcie infrastruktury B+R organizacji badawczych Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021–2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.262.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zegar czasu rzeczywistego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1a do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31712200-2 - Mikrosystemy
4.5.5.) Wartość części: 26900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Częstotliwościomierz 4-kanałowy. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1b do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.5.) Wartość części: 51200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Generator 2 kanałowy. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis PrzedmiotuZamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1c do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.5.) Wartość części: 79200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Generator 4-kanałowy. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1d do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.5.) Wartość części: 48500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Silnik z motoreduktorem ślimakowym sterowany falownikiem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1e do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.5.) Wartość części: 15830,37 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dron. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1f do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 7461,34 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw fotokomórek wraz z chronometrem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1g do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38720000-8 - Rejestratory czasu
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System komputerowy przystosowany do pracy z silnikiem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1h do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 7045,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert w części 1 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert w części 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert w części 3 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert w części 4 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert w części 5 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert w części 6 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert w części 7 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert w części 8 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Doposażenie szkoły w sprzęty - Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy.
- Zakup komputerów w ramach projektu "Platforma e-usług publicznych w Gminie Tarnowiec"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem - w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
- Dostawa i konfiguracja serwera
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.