eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w Laboratorium Długości L4 do ŚKLGUM



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w Laboratorium Długości L4 do ŚKLGUM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Miar

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elektoralna 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-000-97-74

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@gum.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w Laboratorium Długości L4 do ŚKLGUM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4156db7f-d7ce-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212647/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w Laboratorium Długości L4 w Kielcach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „Świętokrzyski Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar - Etap I Faza II” zwanego dalej „Projektem Faza II”. Projekt Faza II realizowany jest w ramach Priorytetu I - Fundusze europejskie dla konkurencyjnej gospodarki, Działania 1.1 Wsparcie infrastruktury B+R organizacji badawczych Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021–2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258850

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.262.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zegar czasu rzeczywistego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1a do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31712200-2 - Mikrosystemy

4.5.5.) Wartość części: 26900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Częstotliwościomierz 4-kanałowy. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1b do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.5.) Wartość części: 51200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Generator 2 kanałowy. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis PrzedmiotuZamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1c do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.5.) Wartość części: 79200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Generator 4-kanałowy. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1d do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.5.) Wartość części: 48500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Silnik z motoreduktorem ślimakowym sterowany falownikiem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1e do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.5.) Wartość części: 15830,37 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dron. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1f do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne

4.5.5.) Wartość części: 7461,34 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw fotokomórek wraz z chronometrem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1g do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38720000-8 - Rejestratory czasu

4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System komputerowy przystosowany do pracy z silnikiem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1h do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 7045,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w części 1 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w części 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w części 3 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w części 4 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w części 5 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w części 6 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w części 7 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w części 8 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.