Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197832/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00285936/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie syst informatycz. zdalnej komunik. oraz dostawa i montaż syst. poczty pneumat. w ramach Proj. pn. „Remont O. Ober-Zak z Pod. Zak. Dziec. wraz z doposaż. oddz. i jednost. współprac”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie syst informatycz. zdalnej komunik. oraz dostawa i montaż syst. poczty pneumat. w ramach Proj. pn. „Remont O. Ober-Zak z Pod. Zak. Dziec. wraz z doposaż. oddz. i jednost. współprac”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9a5f854-e589-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051658/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dost. i wdr. syst. informat. zdalnej kom. oraz dost. i montaż sys. poczty pneumat. w ramach proj. „Remont O.Obserwacyjno-Zakaźnego z Pododdz. Zakaźnym Dziecięcym wraz z dop. oddz. i jedn. współpr.."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Remont Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego z Pododdziałem Zakaźnym Dziecięcym wraz z doposażeniem oddziału i jednostek współpracujących ” nr POIS.11.03.00-00-0006/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia, oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197832
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 618463,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zdalnej komunikacji . Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2.1 (dla Pakietu nr 1) do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia „OPZ”), w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 5.1 (dla Pakietu nr 1) do SWZ.SWZ wraz z załącznikami Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48515000-1 - Pakiety oprogramowania do wideokonferencji
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30214000-2 - Stacje robocze
30213200-7 - Komputer tablet
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 283463,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu rozbudowy poczty pneumatycznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2.2 (dla Pakietu nr 2) do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia „OPZ”), w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 5.2 (dla Pakietu nr 2) do SWZ. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin4.5.3.) Główny kod CPV: 31213000-2 - Urządzenia przesyłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51511400-1 - Usługi instalowania specjalnych systemów przesyłowych
4.5.5.) Wartość części: 335000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289944,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289944,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289944,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUN Technologies Michał Joachimiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321818630
7.3.3) Ulica: Strużal 1C
7.3.4) Miejscowość: Chełmża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUN Technologies Michał Joachimiak
jakie przetargi wygrała firma
TORUN Technologies Michał Joachimiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289944,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W pakiecie numer 2 Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Prace adaptacyjne dotyczące utworzenia specjalistycznych pracowni w ramach projektu "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w budynku ZSGE przy ul. Bydgoskiej 2a w Koninie
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN ORAZ ..
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Przeprowadzenie badań odpadów dostarczanych do Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania
- Dostawa leków, środków farmaceutycznych i wyrobów medycznych dla potrzeb dializ otrzewnowych
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: ,,Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania wymogów w zakresie receptury aptecznej zgodnie z rozporządzeniem MZ"
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu"Cyberbez-pieczna Gmina Solec-Zdrój"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Komańcza" przetarg III
- Dostawa sprzętu i wyposażenia (urządzenia drukujące, skanery, komputery)
- Dostawa kompleksowego środowiska teleinformatycznego - infrastruktura teleinformatyczna cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Twardogóra"
- "Remont pomieszczeń studia radiowego oraz budowa wentylacji mechanicznej wraz z wyrzutnią terenową w budynku Radio Poznań - dostawa systemu teletechnicznego jego instalacja i konfiguracja"
- "Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Cyców."
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.