Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00130560/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00153752/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240804280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 35
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323326710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-toszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.toszek.pl/2328/619/centrum-uslug-wspolnych-gminy-toszek.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.toszek.pl/8062/697/zamowienia-publiczne-powyzej-130000-zl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1480032c-af54-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025829/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 122C8438-B523-46F8-9646-B242893150A9
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127410 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych z podziałem na zadania.
1.1. Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach przy ul. Poniatowskiego 2 w Pyskowicach.
Dowóz i odbiór dzieci z Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach odbywać się będzie z miejscowości: Toszek, Ciochowice, Paczyna, Pniów, Pyskowice.
a) dowóz zaplanowany jest na godzinę 8:00, odbiór o godzinie 15:05,
b) odbiór oraz dowóz dzieci odbywać się będzie z miejscowości: Toszek, Ciochowice, Paczyna, Pniów, Pyskowice.
c) Dowóz rozpoczyna się od przystanku głównego w Toszku przez miejscowości wymienione powyżej, zakończenie dowozu w Pyskowicach. Powrót dzieci tą samą trasą,
d) Zamawiający zapewnia opiekę dla przewożonych uczniów,
e) Ustala się nieprzekraczalną trasę dzienną w ilości 50 km,
UWAGA
Szacunkowa ilość przewożonych dzieci łącznie wynosi 9 z zastrzeżeniem, iż z miejscowości nie wymienionych z terenu gminy Toszek mogą zaistnieć przesłanki o skierowaniu dziecka do kształcenia specjalnego w trakcie roku szkolnego.
1.2. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Pniowie – Pniów ul. Szkolna 4/1 tj:
a) oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej - dzieci w wieku 3 do 6 lat
b) Szkoły Podstawowej klasy I- VIII oraz odbiór dzieci po zajęciach lekcyjnych i ich dowóz do ustalonych przystanków ww. miejscowości.
c) Dowóz zaplanowany jest na godzinę 8:00, odbiór o godzinie 15:05.
Dowóz jak i odwóz odbywa się z miejscowości:
a) Paczyna: ul. Pniowska,
b) Pniów: Srocza Góra, Miodowa, Jaskółcza, Wielowiejska.
c) Ustala się nieprzekraczalną trasę dzienną w ilości 20 km,
UWAGA
Szacunkowa ilość przewożonych dzieci do Szkoły Podstawowej wynosi: 42 do szkoły i 19 do oddziału przedszkolnego ( razem 61 dzieci) z zastrzeżeniem, iż w trakcie roku szkolnego mogą zaistnieć przesłanki o skierowaniu dziecka do dowożenia.
Szczegółowe wymagania względem przedmiotu zamówienia:
- Opiekuna w czasie przewozu dzieci zapewnia Dyrektor Placówki Oświatowej, do której dowożone jest dziecko.
- Poranny czas podstawienia pojazdu powinien być tak dobrany, aby uczniowie byli w szkole najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
- Wykonawca powinien reagować na okazjonalne zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych, lub dni wolnych od nauki po uzgodnieniu z dyrektorami placówek.
- W przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń wyłączających pojazd z eksploatacji Wykonawca musi zabezpieczyć zastępczy środek transportu.
- O zaistniałych lub przewidzianych przeszkodach w realizacji usług transportowych Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz Dyrektora szkoły do której uczęszczają dzieci.
- Wykonawca, będzie musiał dostosować godziny dowożenia dzieci do zajęć lekcyjnych oraz zapewnić łączność telefoniczną z dyrekcją szkoły.
- Wykonawca powinien być dyspozycyjny, ponieważ godziny zajęć mogą ulec zmianie lub może nastąpić pilna konieczność ewakuacji szkoły i przewiezienia dzieci do zastępczych miejsc pobytu wskazanych przez dyrektora szkoły w odrębnym porozumieniu.
- W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu ze szkół i przedszkola dostosowując godziny do organizacji pracy szkoły i przedszkola.
- W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy dostosowując trasy do organizacji pracy szkoły, przedszkola oraz liczby dzieci.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy i przystanków w przypadku gdy dziecko zrezygnuje z uczęszczania do przedszkola lub szkoły, a na jego miejsce zostanie zakwalifikowane dziecko z innej miejscowości.
- Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie trasy lub godzin przejazdu na co najmniej 5 roboczych dni przed terminem wprowadzenia zamierzonej zmiany.
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Na każdą z tras należy podstawić odpowiedni tabor przewozowy,
b) Liczba dzieci podana jest w przybliżeniu, może ulec zmianie do 20% ,
c) Godziny dowożenia i odwożenia mogą ulec zmianie po wcześniejszej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego,
d) Do realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca powinien przekazać takie środki transportu, aby w czasie jazdy zapewnić uczniom miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru wykonywanej usługi.
e) Liczba dni z wyłączeniem świąt oraz sobót i niedziel w okresie świadczenia usługi: 186.
Przewóz osób niepełnosprawnych:
Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Przewóz dzieci w ramach zamówienia na trasie dom – szkoła – dom powinien odbywać się jednym środkiem transportu. W przypadku przewozu dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich samochód musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych oraz wyposażony w odpowiednie pasy mocujące wózek i pasy mocujące dziecko na wózku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123299,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117924,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Sabadach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690002204
7.3.3) Ulica: Satyryków 8/6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-113
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Księżpol
- "Żwirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
- Usługa transportu sanitarnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.