eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³y¦wiadczenie us³ug pocztowych



Og³oszenie z dnia 2021-11-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZAMOTULSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiat-szamotuly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-127223d0-4df1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00284702

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003853/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Szamotu³ach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.powiat-szamotuly.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: S³awomir Mas³owski, telefon: +48 612928700;
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7) Niniejsze postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w systemie miniportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na li¶cie wszystkich postêpowañ
w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
8) Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ
siê z Instrukcj± korzystania z miniportal i ePuap - stanowi±cej za³. do SWZ. Instrukcja zosta³a zamieszona tak¿e bezpo¶rednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi;
2) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Szamotu³ach jest Starosta Szamotulski, adres: ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotu³y. Starosta Szamotulski odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny i zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami.
 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Szamotulskim, ul. Wojska Polskiego 4 jest Pani Renata Promis, e-mail: iod@szamotuly.com.pl, tel: 695222665
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie pn.: „¦wiadczenie us³ug pocztowych” Zamówienie sk³ada siê z II czê¶ci: Czê¶æ I: Us³ugi pocztowe, Czê¶æ II: Us³ugi kurierskie, Nr sprawy: OR.272.09.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów,
w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora;
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe
w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±,
o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO;
6) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³
i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie,
b) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia,
c) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych
z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym
o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych
z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,
d) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa
w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
e) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania,
f) w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679,
g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.09.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Czê¶æ I: „¦wiadczenie us³ug pocztowych”
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, sposobu wykonania zamówienia, wymogów
i warunków w czê¶ci I zamówienia zawieraj±:
a) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³. SWZ (za³. do SWZ),
b) warunki ¶wiadczenia us³ugi dorêczania przesy³ek pocztowych oraz us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby nadawcy – za³. do SWZ (za³. do SWZ)
c) projekt umowy - za³. do SWZ,
d) formularz cenowy us³ug pocztowych – za³. do SWZ (za³. do SWZ).
CPV: 64110000-0 (us³ugi pocztowe)
Zamawiaj±cy planuje obowi±zywanie umowy od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3) Prawo opcji
a) w czê¶ci I zamówienia:
Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji obejmuj±cego prawo do zwiêkszenia o 20% warto¶ci ³±cznej zamówienia, zlecaj±c wykonanie us³ug w odniesieniu do poszczególnych pozycji wskazanych w formularzu cenowym po cenach jednostkowych wskazanych
w tym formularzu. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu
z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Prawo opcji mo¿e byæ wykorzystane w terminie do 31.12.2022 r. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia wobec Zamawiaj±cego z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, odpowiadaj±ca wszystkim warunkom okre¶lonym
w dokumentach zamówienia, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów.
Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±cznie sumê punktacji w ka¿dej czê¶ci zamówienia.
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w ka¿dej czê¶ci, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

UWAGA !

1) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
3) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie zagranicznym

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Czê¶æ II: „¦wiadczenie us³ug kurierskich”
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, sposobu wykonania zamówienia, wymogów
i warunków w czê¶ci II zamówienia stanowi±:
a) Projekt umowy - za³. do SWZ,
b) Formularz cenowy przesy³ek kurierskich – za³. do SWZ (za³. 1 do SWZ)
CPV: 64120000-3 (us³ugi kurierskie)
Zamawiaj±cy planuje obowi±zywanie umowy od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64120000-3 - Us³ugi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

b) w czê¶ci II zamówienia:
Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji obejmuj±cego prawo do zwiêkszenia o 20% warto¶ci ³±cznej zamówienia, zlecaj±c wykonanie us³ug w odniesieniu do poszczególnych pozycji wskazanych w formularzu cenowym po cenach jednostkowych wskazanych
w tym formularzu. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu
z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Prawo opcji mo¿e byæ wykorzystane w terminie do 31.12.2022 r. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji umowy.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia wobec Zamawiaj±cego z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, odpowiadaj±ca wszystkim warunkom okre¶lonym
w dokumentach zamówienia, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów.
Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±cznie sumê punktacji w ka¿dej czê¶ci zamówienia.
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w ka¿dej czê¶ci, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

UWAGA !

1) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
3) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru przesy³ki z siedziby Zamawiaj±cego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek za po¶rednictwem strony internetowej w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa UKE. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentu. Wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie o¶wiadczenia. Warunek dla ka¿dej czê¶ci zamówienia jest taki sam.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.

Odno¶nie do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± oni polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku pos³ugiwania siê przez wykonawcê cudzym potencja³em, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnego na dzieñ z³o¿enia O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdz. II pkt 8 SWZ (§ 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz ofertowy, Formularz cenowy, Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy), O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy), O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych (je¿eli dotyczy), Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy), Zobowi±zanie podmiotu trzeciego lub inny dokument dot. udostêpnienia zasobów (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±czniki do SWZ.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) a przypadku zmiany cennika op³at za us³ugi pocztowe w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, Wykonawca zobowi±zany bêdzie stosowaæ ceny wynikaj±ce z cennika, je¶li ceny te bêd± ni¿sze od cen zawartych w za³±czniku nr 1 do umowy. Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego o zmianie cennika w terminie 7 dni od wprowadzenia zmian,
b) ograniczenia zakresu wykonywanych us³ug w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego,
c) zmiany ceny w zakresie wysoko¶ci stawki podatku VAT, je¿eli zostanie og³oszona ustawowa jej zmiana,
d) terminu wykonania umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej warto¶ci wynagrodzenia okre¶lonej w § 3 ust. 14,
e) zawsze dopuszczalne s± zmiany, o których mowa w art. 455 ustawy PZP, jednak¿e nie stanowi to obowi±zku, z którego Wykonawca móg³by wnosiæ roszczenie wobec Zamawiaj±cego,
f) wynagrodzenie z tytu³u realizacji umowy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i us³ug,
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2207),
- zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1342),
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Waloryzacja wynagrodzenia bêdzie siê odbywaæ wg nastêpuj±cych zasad:
- podatek VAT bêdzie doliczony do warto¶ci netto us³ugi wg aktualnie obowi±zuj±cych stawek,
- zmiana wynagrodzenia bêdzie siê odbywaæ na wniosek Wykonawcy lub
- zmiany wynagrodzenia za wykonanie umowy bêd± adekwatne do wzrostu kosztów wynikaj±cych ze zmian ustawowych, a waloryzacja bêdzie dotyczyæ wy³±cznie kosztów realizacji zamówienia powstaj±cych w okresie po wej¶ciu w ¿ycie odpowiednich zmian przepisów.
a) w przypadku zmiany cennika op³at za us³ugi, Wykonawca zobowi±zany bêdzie stosowaæ ceny wynikaj±ce z cennika, je¶li ceny te bêd± ni¿sze od cen zawartych
w za³±czniku nr 1 do umowy. Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego o zmianie cennika w terminie 7 dni od wprowadzenia zmian,
b) zastosowania przez Wykonawcê programów rabatowych (upustowych), oferowanych przez Wykonawcê w trakcie trwania umowy, pod warunkiem, ¿e programy rabatowe bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego,
c) zastosowania przez Wykonawcê cen z cennika us³ug, który uleg³ zmianie
w trakcie trwania umowy, pod warunkiem, ¿e ceny jednostkowe bêd± korzystniejsze dla Zamawiaj±cego,
d) ograniczenia zakresu wykonywanych us³ug w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego,
e) zmiany ceny w zakresie wysoko¶ci stawki podatku VAT, je¿eli zostanie og³oszona ustawowa jej zmiana,
f) terminu wykonania umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej warto¶ci wynagrodzenia okre¶lonej w § 3 ust. 13,
g) zawsze dopuszczalne s± zmiany w rozumieniu art. 455 ustawy PZP, jednak¿e nie stanowi to obowi±zku, z którego Wykonawca móg³by wnosiæ roszczenie wobec Zamawiaj±cego,
Z uwagi na brak miejsca (ograniczona liczba liter - Zamawiaj±cy prosi o zapoznanie siê z zapisami projektu umowy w czê¶ci I i II dostêpnymi na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 11:45

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.