eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie"Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023"



Og³oszenie z dnia 2022-07-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wysokie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wysokie

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b4005f6f-0f35-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00284755

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023215/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://epuap.gov.pl/wps/portal ,sekretariat@ugwysokie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.plePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
11.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Pani Justyna Ma³ek-Kury³o insp. ds. o¶wiaty i zamówieñ publicznych, e-mail: justyna.malek@ugwysokie.pl, tel. 84 6806206 wew. 5 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
11.17. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie sk³adania dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ ofert - które mog± byæ przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.8) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem:
a) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal;
b) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiaj±cego: sekretariat@ugwysokie.pl Zamawiaj±cy przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyra¿a zgodê wskazuj±c ten adres w ofercie i zobowi±zuje siê do utrzymania jego funkcjonalno¶ci przez czas trwania postêpowania. Domniemywa siê, ¿e dokumenty, o¶wiadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zosta³y dorêczone skutecznie, a Wykonawca zapozna³ siê z ich tre¶ci±.W przypadku korzystania z rozwi±zania wskazanego w rozdziale 11.17 lit a) SWZ dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych innych ni¿ oferta za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w rozdziale 11.17 lit b) SWZ adres poczty elektronicznej.
11.20. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu PRM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu MRPT z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Wysokie, ul. Nowa 1 , 23-145 Wysokie
• inspektorem ochrony danych osobowych w jest Pan Marcin Kryk,
e-mail: krynio@ugwysokie.pl
• dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego /jak w tytule/ prowadzonym w trybie podstawowym;
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana
- przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie krócej ni¿ 4 lata, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy. Ponadto dane osobowe bêd± przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów powszechnie obowi±zuj±cych oraz przepisów wewnêtrznych Administratora Danych.
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych * ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
• Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022.JK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023 do Zespo³u Szkó³ im. Stanis³awa Staszica w Wysokiem, Szko³y Podstawowej im. Franciszka Kamiñskiego w Maciejowie Starym oraz do Budynku Gminy Wysokie przy ul. Rynek Jab³onowskich 3 w Wysokiem w ilo¶ci ok. 78 000 l .
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do mo¿liwo¶ci niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilo¶ci i zakresie wy¿ej okre¶lonym, z tym¿e zmniejszenie rzeczywi¶cie zamówionego przedmiotu zamówienia mo¿e nast±piæ maksymalnie w 30 % w stosunku do szacunkowej ilo¶ci.
W przypadku zmniejszonej ilo¶ci przedmiotu zamówienia wykonawca nie nabywa praw do jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do zamawiaj±cego.
Wszystkie obiekty do których bêdzie dostarczany opa³, znajduj± siê na terenie Gminy Wysokie. Lista obiektów zosta³a wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ (wzór umowy).
Opis wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych przedmiotu zamówienia:
- olej opa³owy lekki o warto¶ci opa³owej min 42,6 MJ/kg,
- gêsto¶æ w temp. 15o C max 860 kg/m3,
- lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 20o C max 6,00 mm2/s,
- zawarto¶æ siarki max 0,10 % (m/m),
- pozosta³o¶æ po spopieleniu max 0,01 %(m/m),
- zawarto¶æ wody max 200 mg/kg,
- ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg,
- temperatura p³yniêcia max -20o C,
- temperatura zap³onu min 56o C,
- barwa (wizualna) czerwona.
Dostawy oleju opa³owego odbywaæ siê bêd± do miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego w terminie jaki wykonawca zaproponuje w ofercie cenowej (formularzu ofertowym), przy czym Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e maksymalny dopuszczalny przez Zamawiaj±cego termin realizacji dostawy wynosi nie d³u¿ej ni¿ 4 dni od momentu z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego faxem lub e-mailem. Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie potwierdziæ fakt przyjêcia zg³oszenia na numer faxu lub e-mail wskazany przez Zamawiaj±cego. Zg³oszenia bêd± sk³adane w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. Dostawy realizowane bêd± w³asnym transportem Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Do ka¿dej dostawy oleju opa³owego nale¿y dostarczyæ aktualne ¶wiadectwo jako¶ci dostarczanego paliwa.
Autocysterna dostarczaj±ca olej opa³owy ma byæ wyposa¿ona w atestowany, zalegalizowany licznik prawid³owo wskazuj±cy dostarczan±/ zatankowan± ilo¶æ opa³u.
Wed³ug danych od osób zarz±dzaj±cych poszczególnymi placówkami, pojemno¶ci zbiorników na olej opa³owy w tych placówkach wynosz± tyle, ile maksymalna przewidywana wielko¶æ jednorazowej dostawy (zgodnie z danymi zamieszczonymi w istotnych postanowieniach umowy). Zamawiaj±cy przewiduje roz³adunek oleju opa³owego z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
Podstaw± do wystawienia faktury bêdzie dostarczona ilo¶æ oleju opa³owego
w temperaturze 15° C wg wskazañ zalegalizowanego uk³adu pomiarowego z kompensacj± do 15° C przy autocysternie.
Zamawiaj±cy w celu kontroli jako¶ci dostarczanego oleju opa³owego, zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezapowiedzianego pobierania próbek dostarczonego oleju opa³owego (w obecno¶ci osoby, która dostarczy³a produkt) oraz przekazania ich do analizy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ dostarczonego oleju o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone powy¿ej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert za pomoc± kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 111 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.
6.1.2. zdolno¶ci do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ posiada:
- aktualn± koncesj± na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciek³ymi udzielon± na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.);
Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca ma obowi±zek posiadania stosownych zezwoleñ, pozwoleñ, zgód, zg³oszeñ, koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez ca³y okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiaj±cemu na ka¿de jego wezwanie. W przypadku, gdy którekolwiek z dotychczasowych zezwoleñ wygas³o lub zosta³o cofniête w okresie obowi±zywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ nowe zezwolenie w tym zakresie, nie pó¼niej ni¿ w ostatnim dniu obowi±zywania dotychczasowego.
2) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i realizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W przypadku gdy, Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór za³±cznik Nr 4 do SWZ),

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualna koncesja na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli dotyczy).
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
5) zobowi±zanie podmiotu trzeciego - udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy w celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z pkt. 6.5-6.6 SWZ (je¶li dotyczy)
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy
7) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¶li dotyczy) ¬– Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami. Wykaz przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a/ ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowanie
b/ warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt. 6.1 SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy wystêpuj±cy wspólnie.
10.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
10.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
10.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
10.6. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podst. art.454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Przy wyborze oferty zamawiaj±cy dot. kryterium Termin realizacji dostaw powinien zostaæ podany w dniach, przy czym Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów innych ni¿ wskazane w tabeli powy¿ej tj. mieszcz±cych siê w przedziale od 1 do 4 dni. W przypadku podania przez Wykonawcê terminów innych ni¿ podane w tabeli powy¿ej- oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.Liczba punktów:
1 dzieñ – 40 punktów
2 dni – 30 punktów
3 dni – 20 punktów
4 dni – 10 punktów

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.