Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00100504/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00206682/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00214156/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00216835/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e7264c2-c74a-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002188/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbiórki budynków 1 etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Mielczarskiego 4, Sasanek 31Wykonanie rozbiórki niżej wymienionych budynków:
• Rozbiórka budynku usługowego oraz budynku gospodarczego znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Mielczarskiego 4 (działka nr 63/2, obręb P-9), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 6/2023 z dnia 03.01.2023 r. , decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-V.1018.2023 z dnia 09.06.2023 r., pozwoleniem WUOZ zn. WUOZ-ZN.5181.38.2022.TK i dokumentacją techniczną. Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Kubatura budynków: ok. 563 m3.
Budynki znajdują się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie są obiektami zabytkowymi.
• Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce ewementów budynku gospodarczego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Sasanek 31 (działka nr 119/4, obręb B-25) w zakresie określonym szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz zgodnie z decyzją PINB nr 630/2023 z dnia 27.10.2023 r.
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Kubatura budynku ok. 190,00 m³.
Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 274010,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Podchorążych 8, Zachodnia 33• Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynku mieszkalnego znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Podchorążych 8 (działki nr 308/3 i 308/1, obręb P-4), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 802/2023 z dnia 11.04.2023 r. Po rozbiórce niezbędnym będzie wykonanie dodatkowych prac w strefie oddziaływania rozbiórki: otynkowanie w miejscu styku budynku przeznaczonego do rozbiórki (numer geodezyjny 729) oraz budynku mieszkalnego (numer geodezyjny 736) znajdującego się na działce nr 309/3 w ob. P-4 oraz wykonanie operatu geodezyjnego.
Kubatura budynków: ok. 772 m3. Budynek nie jest obiektem zabytkowym
• Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce elementów budynku mieszkalnego wielorodzinnego (oficyny) zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Zachodniej 33 (działka nr 309/1, obręb B-46) w zakresie określonym szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz zgodnie z decyzją PINB nr 651/2023 z dnia 06.11.2023 r.
Kubatura budynku ok. 190,00 m³.
Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 327676,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Pogonowskiego 67, Częstochowska 5• Rozbiórka i wykonanie robót towarzyszących (wywóz odpadów budowlanych, ruchomości, odpadów zmieszanych itp. wraz z ich utylizacją (ok 11,5 m3), wykonanie projektu zmiany organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego wraz z wniesieniem opłat, uzupełnienie tynków zewnętrznych w miejscu rozebranego budynku wraz z zamurowaniem przebić w ścianach oraz uzupełnieniem ścianek z cegieł lub zamurowaniem otworów w ścianach) budynku mieszkalnego frontowego znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Pogonowskiego 67 (działka nr 110/1, obręb P-19), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 645/2023 z dnia 23.03.2023 r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-V.1559.2023 z dnia28.08.2023 r., pozwoleniem WUOZ zn. WUOZ-ZN.5181.206.2021.TK i dokumentacją techniczną.
Kubatura budynku: ok. 1150 m3.
Obiekty nie jest objęty indywidualną ochroną Konserwatora Zabytków, znajduje się na obszarze historycznego układu urbanistycznego i krajobrazu kulturowego „Dzielnica Wiązowa” ujętego w Gminnej Ewidencji Zabytków.
• Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynku gospodarczego poprzecznej oficyny (nr ew. 35; ubikacja i pralnia) zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Częstochowskiej 5 (działka nr 17, obręb W-29), zgodnie z:
- decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi nr 629/2023 z dnia 26 października 2023 r.,
- Opisem Przedmiotu Zamówienia i STWiORB.
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Kubatura wyburzanych budynków ok. 86,00 m³.
Budynek nie jest usytuowany na obszarze historycznego układu urbanistycznego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków oraz nie jest objęty indywidualną ochroną konserwatorską.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 697833,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Pierwszej Dywizji 16/18, Mielczarskiego 31• Rozbiórka budynku użytkowego wraz z kominem znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy al. Pierwszej Dywizji 16/18 (działki nr 5/40, 5/41, obręb B-48), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2176/2023 z dnia 02.10.2023 r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.1942.2023 z dnia 25.10.2023 r. i dokumentacją techniczną.
Kubatura obiektu: ok. 1108 m3.
Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.
• Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynku gospodarczego prawej oficyny (nr ew. 113) zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Mielczarskiego 31 (działka nr 44, obręb P-9), zgodnie z:
- decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi nr 433/2023 z dnia 1 sierpnia 2023 r.,
- ekspertyzą techniczną budynku wraz z projektem usunięcia nieprawidłowości poprzez rozebranie opracowaną przez mgr inż. Cezarego Dorobę i mgr inż. arch. Julię Kalembach,
- STWiORB.
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Kubatura wyburzanych budynków ok. 140,00 m³.
Budynek jest usytuowany na obszarze historycznego układu urbanistycznego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, ale nie jest objęty indywidualną ochroną konserwatorską.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 260573,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Spadkowa 40A, Kasztelańska 16• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla:
budynku mieszkalnego i gospodarczego znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Spadkowej 40A (działka nr 3/1, obręb B-37), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 24/2024 z dnia 09.01.2024 r.
Kubatura budynków: ok. 2 220,00 m³. Obiekty nie są objęte ochroną Konserwatora Zabytków.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla:
budynku mieszkalnego (nr geodezyjny 89), zabudowy gospodarczej (nr geodezyjny 90 oraz obiekty niezewidencjonowane w bazie EGiB) i budynku gospodarczego (nr geodezyjny 91) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Kasztelańskiej 16 (działka nr 72/37, obręb B-12), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2410/2024 z dnia 08.11.2023 r.
Kubatura budynków: mieszkalnego (300 m3), budynku gospodarczego + zabudowa gospodarcza (150 m3), budynek gospodarczy (180 m3), łącznie ok. 630 m3.
Obiekty nie są objęte ochroną Konserwatora Zabytków.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 320998,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Więckowskiego 57, Pomorska 32• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla:
budynków gospodarczych (nr geodezyjne 892 i 890) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Więckowskiego 57 (działka nr 281, obręb p-9) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2180/2023 z dnia 02.10.2023 r., pozwoleniem WUOZ zn. WUOZ-ZN.5181.5.2023.TK z dnia 02.06.2023 r.
Kubatura budynków: ok. 300,00 m3.
Obiekty nie są objęte indywidualną ochroną Konserwatora Zabytków, znajdują się na obszarze historycznego układu urbanistycznego i krajobrazu kulturowego „Dzielnica Wiązowa” ujętego w Gminnej Ewidencji Zabytków.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla:
budynku mieszkalnego frontowego znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Pomorskiej 32 (działka nr 235/2, obręb S-1) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2608/2023 z dnia 30.11.2023 r., pozwoleniem WUOZ zn. WUOZ ZRR.5181.30.2020.KK z dnia 28.02.2020 r.
Kubatura budynku: ok. 3 656,9 m3. Obiekt jest objęty ochroną Konserwatora Zabytków.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 349157,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Demco Konrad Kamiński Moskwa 31f 92-701 Łódź NIP 6581597941
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RUM SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI 93-109 Łódź, ul. Rawska 10 2 NIP 7282857955 "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282857955
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUM SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
RUM SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97908,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97908,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Mariusz Kubryn 92-637 Łódź, Rataja 38 NIP 7281159172"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281159172
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97908,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MUR DEVELOPMENT 3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 93-109 Łódź, ul. Rawska 10 2 NIP 7282842706"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282842706
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102582,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102582,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Mariusz Kubryn 92-637 Łódź, Rataja 38 NIP 7281159172"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281159172
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102582,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190158,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190158,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Mariusz Kubryn 92-637 Łódź, Rataja 38 NIP 7281159172"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281159172
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190158,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.