eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzUtrzymanie czystości i porządku w trzech punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej na terenie gminy-miasto Grudziądz.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku w trzech punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej na terenie gminy-miasto Grudziądz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku w trzech punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej na terenie gminy-miasto Grudziądz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdf86d2b-e76a-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035154/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Usługa utrzymania czystości i porządku w trzech punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej na terenie gminy-miasto Grudziądz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GSO.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 76752 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku w trzech miejskich punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej.
2.Lokalizacja wykonania usług obejmuje obszar w granicach administracyjnych gminy-miasto Grudziądz. Wykaz punktów gromadzenia odpadów komunalnych (załącznik graficzny), objętych świadczeniem usług zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3.Zakres prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku w punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej polega w szczególności na:
1)zbieraniu wszelkich odpadów komunalnych znajdujących się poza pojemnikami;
2)umieszczaniu zebranych odpadów w odpowiednich dla danej frakcji pojemnikach;
3)bezpłatnym przekazywaniu zebranych odpadów, które nie kwalifikują się do umieszczenia w pojemnikach do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Grudziądzu przy ul. Składowej 21;
4)zamiataniu terenu wewnątrz punktu;
5)zamiataniu przyległego do punktu terenu w obrębie do 1 m.
4.Zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem czystości i porządku w punktach wskazanych w Załączniku nr 1 do OPZ polega w szczególności na:
1)usuwaniu zalegającego śniegu z terenu wewnątrz punktu;
2)usuwaniu zalegającego śniegu z pokryw pojemników na odpady;
3)usuwaniu zalegającego śniegu z przyległego do punktu terenu w obrębie do 1 m.;
4)usunięty śnieg winien być składowany w pryzmach poza obrębem punktu i nie może utrudniać korzystania z punktu oraz nie może utrudniać ruchu kołowego oraz pieszego,
5)usunięty śnieg nie może powodować utrudnień w odbiorze odpadów przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne z punktu.
5.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w terminie wskazanym na złożenie ofert, tj. do dnia 29.03.2024 r. do godz. 9.30, złożono jedną ofertę:
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Stanisław Szyszka, ul. Dworcowa 14, 86-300 Grudziądz, NIP: NIP: 878 153 72 87, Cena oferty: 77 760,00 PLN
Czas reakcji na zgłoszenie interwencyjne: czas rozpoczęcia prac do 30 min od momentu zgłoszenia interwencyjnego.
W wyniku badania oferty, Zamawiający uznał, że złożona oferta podlega odrzuceniu. Podstawę odrzucenia stanowi art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp – „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3”.
Oferta w/w Wykonawcy w chwili upływu terminu składnia ofert, tj. 29.03.2024 r. godz. 9:30 nie była zabezpieczona wadium, wymaganym przez Zamawiającego w Rozdziale XVII SWZ oraz w Sekcji VI 6.4.1) Ogłoszenia o zamówieniu.
Wykonawca w treści załącznika nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy oświadczył, że wniósł wadium w kwocie 1000 PLN w formie pieniężnej. Wyciąg operacji wpłat wadium z dnia 29.03.2024 r. na godzinę 9:30 nie zawiera operacji, która potwierdzałaby wniesienie wadium przez w/w Wykonawcę.
Obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert oznacza, że w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu wymagana przez Zamawiającego kwota wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (uznanie rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego kwotą wadium musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert).
W związku z tym oferta Wykonawcy została odrzucona jak na wstępie.
W konsekwencji powyższego, niniejsze postępowanie zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.