Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00118106/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00124552/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Nowe szanse, Nowe możliwości 2021-2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: PCPR Brzesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 2B
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 663-00-31
1.5.8.) Numer faksu: 14 674 00 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcprbrzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcprbrzesko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/pcprodzinie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Nowe szanse, Nowe możliwości 2021-2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5138032-e62c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Nowe szanse, Nowe możliwości 2021-2023” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany jest w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja – projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118106/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.4.2021/RPO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 230000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230,000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań indywidualnych z psychologiemw ilości 306 godzin (1 godzina = 60 min) – zajęcia indywidualne
1.2. Zajęcia socjoterapeutyczne w ilości 18 godzin (1 godzi. = 60 min) – zajęcia indywidualne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych, którego założeniem jest nabycie, przywrócenie, wzmocnienie kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej dla Uczestników Projektu. W treningu wezmą udział Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu.Moduł pierwszy - Jednodniowe, wyjazdowe warsztaty interpersonalne przeznaczone dla osób zainteresowanych rozwojem osobistym, osób chcących zwiększyć swoją efektywność osobistą, chcących rozwijać swoje kompetencje społeczne – 8 godzin (1 godzina = 60 minut) – Łącznie dla 68 osób, którymi będąc Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu
Moduł drugi - trzydniowe, wyjazdowe warsztaty z elementami integracyjnymi, edukacyjnymi, zdrowotnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną, w górskiej miejscowości, atrakcyjnej turystycznie na ternie RP (3 dni, 2 noclegi) - Łącznie dla 68 osób, którymi będąc Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu
Moduł trzeci – jednodniowe wyjazdowe warsztaty poświęcone nabyciu wiedzy o alternatywnych formach spędzania czasu wolnego, które będą miały na celu rozwój Uczestników Projektu w takich obszarach jak: wiedza i rozumienie; wykorzystanie i tworzenie informacji; rozumienie siebie oraz rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów; komunikowanie i współdziałanie - Łącznie dla 68 osób, którymi będąc Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu. Warsztaty muszą być połączone z edukacją ekologiczną na terenie parku narodowego
Moduł czwarty - Warsztaty dla Uczestników Projektu z zakresu udzielania pierwszej pomocy w ilości 8 godzin (1 godzi. = 45 min) – zajęcia grupowe.
Moduł piąty - Warsztaty dla Uczestników Projektu z zakresu samodzielności w prowadzeniu gospodarstwa domowego w ilości 32 godziny (1 godzina = 45 min) – zajęcia grupowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
63511000-4 - Organizacja wycieczek
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Aktywizacja zdrowotna, której założeniem jest poprawa kondycji psychoruchowej osób niepełnosprawnych będących Uczestnikami Projektu. W aktywizacji wezmą udział Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu W skład aktywizacji zdrowotnej Uczestników Projektu wchodzą następujące moduły:Moduł Pierwszy – Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z rehabilitantem w ilości 626 godzin, w tym:
1.1. z wykorzystaniem metody hipoterapii w ilości 90 godzin- (1 godzina = 60 min),
1.2. z wykorzystaniem metod rehabilitacji ogólnej w ilości 250 godzin- (1 godzina = 60 min),
1.3. z wykorzystaniem metody dogoterapii w ilości 90 godzin- (1 godzina = 60 min),
Moduł drugi – Poradnictwo zdrowotne w postaci dwudniowych wyjazdowych warsztatów rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu leczniczych właściwości podziemnego mikroklimatu Kopalni Soli w Bochni (nocleg w Kopalni). Łącznie dla 68 osób, którymi będąc Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63511000-4 - Organizacja wycieczek
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85320000-8 - Usługi społeczne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Warsztaty terapeutyczne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Warsztaty powinny nauczyć Uczestników Projektu uzewnętrznić swoje emocje, myśli i pragnienia. Powinni Oni wzbogacić słownictwo, rozwinąć twórczą wyobraźnię oraz inteligencję emocjonalną, a w szczególności nauczyć ich się identyfikować własne stany emocjonalne oraz wyrażać je w sposób akceptowany społecznie. Uczestnicy poprzez udział w zajęciach, rozwiną swoje zainteresowania, udoskonalą sprawność manualną, uwrażliwią się na otaczający ich świat i wzmocnią poczucie własnej wartości. Zajęcia te pomogą Uczestnikom Projektu uwzględnić swoje emocje i pragnienia. Warsztaty terapeutyczne powinny składać się z następujących modułów:Moduł pierwszy – Warsztaty z zakresu fotografii - w wymiarze 29 godzin (1 godzi. = 45 min) – dla 4 Uczestników Projektu
Moduł drugi – Warsztaty z zakresu florystyki i bukieciarstwa - w wymiarze 40 godzin (1 godzi. = 45 min) – dla 5 Uczestników Projektu
Moduł trzeci – Warsztaty z podstaw grafiki komputerowej - w wymiarze 40 godzin (1 godzi. = 45 min) – dla 1 Uczestnika Projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Zajęcia wyrównywujące braki edukacyjne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. W skład zajęć powinny wejść następujące moduły:1. Moduł Pierwszy – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 64 godzin - (1 godzi. = 45 min)
2. Moduł Drugi – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka niemieckiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 64 godziny - (1 godzi. = 45 min)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25596,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25596,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego I Szkoleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: sw. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20664,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego I Szkoleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: sw. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INNOVASPAL Przedsiębiorstwo Społeczne Ośrodek Profesjonalizacji Kadr Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 661-229-77-09
7.3.3) Ulica: al. Krakowska 137
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-180
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INNOVASPAL" OŚRODEK PROFESJONALIZACJI KADR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INNOVASPAL" OŚRODEK PROFESJONALIZACJI KADR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego I Szkoleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: sw. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-01Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego I Szkoleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: sw. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-05INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "Remont drogi powiatowej nr 1436K Brzesko - Okocim - Jadowniki."
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Brzesko oraz zapewnienie im opieki w roku 2025.
- Remont drogi gminnej nr 250652K (ul. Zielona) w km od 0+000 do km 0+87,7 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko.
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2024 r.
- Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego oraz opatrunki specjalistyczne
- Przebudowa pomieszczeń piwnicy (...) w budynku użytkowanym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczna w Brzesku, ul. Okocimska 44, dz. nr ew. 2356/1
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z kompetencji miękkich w podziale na 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 11 w Piekarach Śląskich na rok 2025
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 32 "Tęczowa Dolina" w Słupsku
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w 2025 r.
- Zorganizowanie wyjazdów na leczniczy basen mineralny dla seniorów wraz z treningiem usprawniającym w wodzie (aqua aerobik)
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.