eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoroszycePrzebudowa istniejącej stacji uzdatnia wody wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Skoroszyce



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącej stacji uzdatnia wody wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Skoroszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOROSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412941

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 17

1.5.2.) Miejscowość: Skoroszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-320

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 431 8505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@skoroszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skoroszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącej stacji uzdatnia wody wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Skoroszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d04801-c233-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068896/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 1. Przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Skoroszyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.IZ.271.2.2023.IBK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Rozbudowa stacji uzdatnia wody w Skoroszycach. Planowane do realizacji zadanie obejmuje:
a) rozbudowę stacji uzdatnia wody metodą zaprojektuj – wybuduj na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załącznik nr 1a do SWZ),
b) dostawę sprzętu komputerowego (2 laptopy, 2 komputery stacjonarne wraz z monitorami, oprogramowanie i 1 serwer) zgodnie z specyfikacją techniczną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1b do SWZ – laptop, załącznik nr 1c do SWZ – komputer stacjonarny, załącznik nr 1d do SWZ – serwer, załącznik nr 1e do SWZ – oprogramowanie,
c) w celu uzyskania lepszej wydajności i stabilizacji poboru wody ze studni głębinowych Zamawiający wymaga wymiany trzech pomp głębinowych o wydajności 75 m3/h zgodnie z specyfikacją techniczną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1f do SWZ – pompy głębinowe, z doborem do warunków wynikających z projektowanej przebudowy stacji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje jednoczesnej pracy dwóch pomp.
Adres obiektu: Stacja Uzdatniania Wody Skoroszyce, ul. Braterstwa Broni 9a, działka 208/17, 108/23, obręb Skoroszyce.
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu:
1. Rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Skoroszycach do wydajności 75 m3/h obejmującej:
1) demontaż urządzeń istniejących,
2) montaż układu napowietrzania wody przy uwzględnieniu jakości wody surowej,
3) montaż sprężarki do napowietrzania wody
4) montaż układu filtracji wody dla uzyskania zakładanej wydajności 75 m3/h,
5) montaż zestawu do dezynfekcji wody uzdatnionej,
6) budowę stacyjnego zbiornika wody czystej,
7) prace remontowo-budowlane wewnętrzne i zewnętrzne budynku SUW,
8) budowa rurociągów między obiektowych ,
9) wykonanie nowej rozdzielnicy zasilająco – sterowniczej,
10) wykonanie nowych instalacji elektrycznych do urządzeń technologicznych oraz AKPiA,
11) wykonanie systemu sterowania, sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody,
12) wykonanie kompletnej instalacji alarmowej – Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN),
13) uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia.
2. Wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej:
1) wykonanie map do celów projektowych terenu objętego zamówieniem
2) wykonanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych
3) wykonanie Koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mediów oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego
4) uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie projektowanych do wykonania robót,
5) właściwe, zgodne z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) z uzyskaniem prawomocnego „Pozwolenia na budowę” oraz wykonanie projektów technicznych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót.
6) opracowanie operatu wodno-prawnego dla nowych warunków ujęcia wody w zakresie zwiększonego poboru wody i odprowadzenia popłuczyn
7) właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano – montażowych dla zakresu robót objętych PFU, utrzymanie modernizowanych obiektów „w ruchu” w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych, polegających na zapewnieniu produkcji i dostawy do odbiorców wody w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej jakości wraz z zapewnieniem i utrzymaniem rozwiązań tymczasowych wynikłych z technologii i etapowania prowadzenia robót modernizacyjnych,
8) opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji dla stacji uzdatniania wody,
9) opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych,
10) przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie
11) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia
12) uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym
3. Zamówienie obejmuje również:
1) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie na koszt własny placu budowy wraz z jego zapleczem,
2) odbiory z udziałem Zamawiającego, inspektora nadzoru i przedstawicieli Wykonawcy,
3) ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
4) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
5) sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy – Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty)
6) sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego – Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
7) sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie prac określonych w PFU (Programie Funkcjonalno Użytkowym)
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ( płyta CD/pendrive),
9) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą
10) inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczna.
Wykonawca podczas realizacji prac winien uwzględnić ciągłą dostawę wody mieszkańcom gminy Skoroszyce. Każda planowana przerwa w dostawie wody powinna być uzgodniona i zgłoszona kierownikowi Zakładu Oczyszczania i Wodociągów co najmniej 24 godziny przed jej wystąpieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

30213100-6 - Komputery przenośne

30214000-2 - Stacje robocze

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 3200000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Wymiana wodomierzy na terenie Gminy Skoroszyce

Zamówienie obejmuje:
1) Dostawę, wdrożenie oraz utrzymanie wodomierzy wraz z nakładkami oraz systemem do zdalnego odczytu z wykorzystaniem technologii GSM (M2M/loT) do przesyłu danych w lokalach mieszkalnych, usługowych, studniach wodomierzowych w ilości 1745 sztuk na terenie Gminy Skoroszyce.
2) Usługę telemetryczną GSM (M2M/loT) w liczbie 1745 sztuk do przesyłu danych między urządzeniami zamontowanymi na wodomierzach a systemem informatycznym do zdalnego odczytu wodomierzy, świadczona przez okres 60 miesięcy od dnia dostarczenia danej transzy urządzeń.
3) Wdrożenie i uruchomienie w modelu SaaS na serwerach Wykonawcy systemu informatycznego do zdalnego odczytu wodomierzy zapewniającego rejestrowanie, przetwarzanie, archiwizowanie i przekazywanie na potrzeby Zamawiającego danych odczytanych z wodomierzy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a do SWZ – wodomierze oraz załączniku do umowy dla części II – procedura montażu zestawu pomiarowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

32441300-9 - System telemetryczny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 1420000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dostawa wraz z montażem hydrantów

Zamówienia obejmuje:
Dostawę oraz montaż hydrantów wraz z zasuwami: zewnętrznych podziemnych w ilości 5 sztuk oraz nadziemnych w ilości 100 sztuk zgodnie z specyfikacją techniczną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3a do SWZ – hydranty

Wykonawca podczas realizacji prac winien uwzględnić ciągłą dostawę wody mieszkańcom gminy Skoroszyce. Każda planowana przerwa w dostawie wody powinna być uzgodniona i zgłoszona kierownikowi Zakładu Oczyszczania i Wodociągów co najmniej 24 godziny przed jej wystąpieniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44482200-4 - Hydranty gaśnicze

4.5.5.) Wartość części: 1005000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3813000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3813000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Funam spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990108691

7.3.3) Ulica: Mokronoska 2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-407

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3813000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1433853,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1433853,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1433853,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Orange Polska S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pronal Smartmetering24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-326

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż wodomierzy i nakładek


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1433853,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 921712,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 921712,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Wodnej Kanalizacyjnej Gazowej i Elektrycznej Krystyna Podpora

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531938145

7.3.3) Ulica: Radzikowice

7.3.4) Miejscowość: Radzikowice

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 921712,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.