Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134320/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00143161/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00158086/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00169992/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00177876/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącej stacji uzdatnia wody wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Skoroszyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 17
1.5.2.) Miejscowość: Skoroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-320
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 431 8505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@skoroszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skoroszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejącej stacji uzdatnia wody wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Skoroszyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d04801-c233-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068896/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 1. Przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Skoroszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.IZ.271.2.2023.IBK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Rozbudowa stacji uzdatnia wody w Skoroszycach. Planowane do realizacji zadanie obejmuje:a) rozbudowę stacji uzdatnia wody metodą zaprojektuj – wybuduj na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załącznik nr 1a do SWZ),
b) dostawę sprzętu komputerowego (2 laptopy, 2 komputery stacjonarne wraz z monitorami, oprogramowanie i 1 serwer) zgodnie z specyfikacją techniczną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1b do SWZ – laptop, załącznik nr 1c do SWZ – komputer stacjonarny, załącznik nr 1d do SWZ – serwer, załącznik nr 1e do SWZ – oprogramowanie,
c) w celu uzyskania lepszej wydajności i stabilizacji poboru wody ze studni głębinowych Zamawiający wymaga wymiany trzech pomp głębinowych o wydajności 75 m3/h zgodnie z specyfikacją techniczną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1f do SWZ – pompy głębinowe, z doborem do warunków wynikających z projektowanej przebudowy stacji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje jednoczesnej pracy dwóch pomp.
Adres obiektu: Stacja Uzdatniania Wody Skoroszyce, ul. Braterstwa Broni 9a, działka 208/17, 108/23, obręb Skoroszyce.
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu:
1. Rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Skoroszycach do wydajności 75 m3/h obejmującej:
1) demontaż urządzeń istniejących,
2) montaż układu napowietrzania wody przy uwzględnieniu jakości wody surowej,
3) montaż sprężarki do napowietrzania wody
4) montaż układu filtracji wody dla uzyskania zakładanej wydajności 75 m3/h,
5) montaż zestawu do dezynfekcji wody uzdatnionej,
6) budowę stacyjnego zbiornika wody czystej,
7) prace remontowo-budowlane wewnętrzne i zewnętrzne budynku SUW,
8) budowa rurociągów między obiektowych ,
9) wykonanie nowej rozdzielnicy zasilająco – sterowniczej,
10) wykonanie nowych instalacji elektrycznych do urządzeń technologicznych oraz AKPiA,
11) wykonanie systemu sterowania, sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody,
12) wykonanie kompletnej instalacji alarmowej – Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN),
13) uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia.
2. Wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej:
1) wykonanie map do celów projektowych terenu objętego zamówieniem
2) wykonanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych
3) wykonanie Koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mediów oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego
4) uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie projektowanych do wykonania robót,
5) właściwe, zgodne z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) z uzyskaniem prawomocnego „Pozwolenia na budowę” oraz wykonanie projektów technicznych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót.
6) opracowanie operatu wodno-prawnego dla nowych warunków ujęcia wody w zakresie zwiększonego poboru wody i odprowadzenia popłuczyn
7) właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano – montażowych dla zakresu robót objętych PFU, utrzymanie modernizowanych obiektów „w ruchu” w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych, polegających na zapewnieniu produkcji i dostawy do odbiorców wody w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej jakości wraz z zapewnieniem i utrzymaniem rozwiązań tymczasowych wynikłych z technologii i etapowania prowadzenia robót modernizacyjnych,
8) opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji dla stacji uzdatniania wody,
9) opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych,
10) przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie
11) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia
12) uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym
3. Zamówienie obejmuje również:
1) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie na koszt własny placu budowy wraz z jego zapleczem,
2) odbiory z udziałem Zamawiającego, inspektora nadzoru i przedstawicieli Wykonawcy,
3) ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
4) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
5) sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy – Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty)
6) sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego – Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
7) sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie prac określonych w PFU (Programie Funkcjonalno Użytkowym)
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ( płyta CD/pendrive),
9) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą
10) inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczna.
Wykonawca podczas realizacji prac winien uwzględnić ciągłą dostawę wody mieszkańcom gminy Skoroszyce. Każda planowana przerwa w dostawie wody powinna być uzgodniona i zgłoszona kierownikowi Zakładu Oczyszczania i Wodociągów co najmniej 24 godziny przed jej wystąpieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 3200000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Wymiana wodomierzy na terenie Gminy SkoroszyceZamówienie obejmuje:
1) Dostawę, wdrożenie oraz utrzymanie wodomierzy wraz z nakładkami oraz systemem do zdalnego odczytu z wykorzystaniem technologii GSM (M2M/loT) do przesyłu danych w lokalach mieszkalnych, usługowych, studniach wodomierzowych w ilości 1745 sztuk na terenie Gminy Skoroszyce.
2) Usługę telemetryczną GSM (M2M/loT) w liczbie 1745 sztuk do przesyłu danych między urządzeniami zamontowanymi na wodomierzach a systemem informatycznym do zdalnego odczytu wodomierzy, świadczona przez okres 60 miesięcy od dnia dostarczenia danej transzy urządzeń.
3) Wdrożenie i uruchomienie w modelu SaaS na serwerach Wykonawcy systemu informatycznego do zdalnego odczytu wodomierzy zapewniającego rejestrowanie, przetwarzanie, archiwizowanie i przekazywanie na potrzeby Zamawiającego danych odczytanych z wodomierzy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a do SWZ – wodomierze oraz załączniku do umowy dla części II – procedura montażu zestawu pomiarowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
32441300-9 - System telemetryczny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 1420000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa wraz z montażem hydrantówZamówienia obejmuje:
Dostawę oraz montaż hydrantów wraz z zasuwami: zewnętrznych podziemnych w ilości 5 sztuk oraz nadziemnych w ilości 100 sztuk zgodnie z specyfikacją techniczną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3a do SWZ – hydranty
Wykonawca podczas realizacji prac winien uwzględnić ciągłą dostawę wody mieszkańcom gminy Skoroszyce. Każda planowana przerwa w dostawie wody powinna być uzgodniona i zgłoszona kierownikowi Zakładu Oczyszczania i Wodociągów co najmniej 24 godziny przed jej wystąpieniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44482200-4 - Hydranty gaśnicze
4.5.5.) Wartość części: 1005000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3813000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3813000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Funam spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990108691
7.3.3) Ulica: Mokronoska 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-407
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3813000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1433853,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1433853,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1433853,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Orange Polska S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pronal Smartmetering24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
montaż wodomierzy i nakładek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1433853,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 921712,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 921712,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Wodnej Kanalizacyjnej Gazowej i Elektrycznej Krystyna Podpora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531938145
7.3.3) Ulica: Radzikowice
7.3.4) Miejscowość: Radzikowice
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI WOD. KAN. GAZOW. I ELEKTRYCZ. KRYSTYNA PODPORA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI WOD. KAN. GAZOW. I ELEKTRYCZ. KRYSTYNA PODPORA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 921712,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.