Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00273272/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00322214/01 - Wynik z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa foteli audytoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gagarina 11
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284895
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00273272/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważna) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania foteli audytoryjnych, wydany przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm);
2) ocena zapalności oraz właściwości toksycznych lotnych produktów spalania mebli dla układu tapicerskiego oraz sklejek użytych do produkcji foteli, wykonana wg normy PN-EN 1021-1:2014 i PN-EN 1021-2:2014 oraz
wg normy PN-B-02855 lub równoważnych, wystawiona przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą
akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
3) raport z badań wytrzymałości fotela w zakresie bezpieczeństwa użytkowania – na poziomie min. 4 (intensywny), wg normy PN:EN 12727:2004 lub równoważnej,
4) atest higieniczny PZH na cały fotel wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny;
5) raport z badań odporności tkaniny na pilling, wg normy PN-EN ISO 12945-2, wystawiony przez niezależną
jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
6) raport z badań odporności tapicerki na ścieranie metodą Martindale’a, wg normy ISO 12947-2, wystawiony
przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
7) katalogi i foldery z opisami oferowanych foteli audytoryjnych z wyszczególnieniem systemu montażu foteli oraz mechanizmu pracy pulpitów. W przypadku braku folderów lub katalogów należy dostarczyć odpowiednio
zdjęcia proponowanych wyrobów.
Po zmianie:
1) certyfikat na wytrzymałość na ściskanie pianki siedziska. Badanie wykonane wg normy PN EN ISO 1856:2004 lub równoważnej, z odkształceniem trwałym pianki maksymalnie na poziomie 2 – 3% w stosunku do kształtu przed badaniem;
2) ocena zapalności oraz właściwości toksycznych lotnych produktów spalania mebli dla układu tapicerskiego oraz sklejek użytych do produkcji foteli, wykonana wg normy PN-EN 1021-1:2014 i PN-EN 1021-2:2014 oraz
wg normy PN-B-02855 lub równoważnych, wystawiona przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
3) raport z badań wytrzymałości fotela w zakresie bezpieczeństwa użytkowania – na poziomie min. 4 (intensywny), wg normy PN:EN 12727:2004 lub równoważnej,
4) atest higieniczny PZH na cały fotel wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny;
5) raport z badań odporności tkaniny na pilling, wg normy PN-EN ISO 12945-2, wystawiony przez niezależną
jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
6) raport z badań odporności tapicerki na ścieranie metodą Martindale’a, wg normy ISO 12947-2, wystawiony
przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
7) katalogi i foldery z opisami oferowanych foteli audytoryjnych z wyszczególnieniem systemu montażu foteli oraz mechanizmu pracy pulpitów. W przypadku braku folderów lub katalogów należy dostarczyć odpowiednio
zdjęcia proponowanych wyrobów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważna) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania foteli audytoryjnych, wydany przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm);
2) ocena zapalności oraz właściwości toksycznych lotnych produktów spalania mebli dla układu tapicerskiego oraz sklejek użytych do produkcji foteli, wykonana wg normy PN-EN 1021-1:2014 i PN-EN 1021-2:2014 oraz
wg normy PN-B-02855 lub równoważnych, wystawiona przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą
akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
3) raport z badań wytrzymałości fotela w zakresie bezpieczeństwa użytkowania – na poziomie min. 4 (intensywny), wg normy PN:EN 12727:2004 lub równoważnej,
4) atest higieniczny PZH na cały fotel wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny;
5) raport z badań odporności tkaniny na pilling, wg normy PN-EN ISO 12945-2, wystawiony przez niezależną
jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
6) raport z badań odporności tapicerki na ścieranie metodą Martindale’a, wg normy ISO 12947-2, wystawiony
przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
7) katalogi i foldery z opisami oferowanych foteli audytoryjnych z wyszczególnieniem systemu montażu foteli oraz mechanizmu pracy pulpitów. W przypadku braku folderów lub katalogów należy dostarczyć odpowiednio
zdjęcia proponowanych wyrobów.
Po zmianie:
1) certyfikat na wytrzymałość na ściskanie pianki siedziska. Badanie wykonane wg normy PN EN ISO 1856:2004 lub równoważnej, z odkształceniem trwałym pianki maksymalnie na poziomie 2 – 3% w stosunku do kształtu przed badaniem;
2) ocena zapalności oraz właściwości toksycznych lotnych produktów spalania mebli dla układu tapicerskiego oraz sklejek użytych do produkcji foteli, wykonana wg normy PN-EN 1021-1:2014 i PN-EN 1021-2:2014 oraz
wg normy PN-B-02855 lub równoważnych, wystawiona przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą
akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
3) raport z badań wytrzymałości fotela w zakresie bezpieczeństwa użytkowania – na poziomie min. 4 (intensywny), wg normy PN:EN 12727:2004 lub równoważnej,
4) atest higieniczny PZH na cały fotel wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny;
5) raport z badań odporności tkaniny na pilling, wg normy PN-EN ISO 12945-2, wystawiony przez niezależną
jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
6) raport z badań odporności tapicerki na ścieranie metodą Martindale’a, wg normy ISO 12947-2, wystawiony
przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA lub inną równoważną europejską;
7) katalogi i foldery z opisami oferowanych foteli audytoryjnych z wyszczególnieniem systemu montażu foteli oraz mechanizmu pracy pulpitów. W przypadku braku folderów lub katalogów należy dostarczyć odpowiednio
zdjęcia proponowanych wyrobów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-01 09:00
Po zmianie:
2022-08-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-01 09:30
Po zmianie:
2022-08-02 09:30
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Polna - Legionów w Toruniu
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu ROPS w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza"
- Kompleksowe ubezpieczenie dzieł sztuki Grupy Instytucji Kultury Województwa Mazowieckiego
- Dostawa aparatu USG dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej oraz Pracowni Toksykologii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii (II)
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.