eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceTermomodernizacja dwóch budynków przychodni SPZLA "Moja Przychodnia": Przychodnia nr 1 przy ul. Mickiewicza oraz przychodnia nr 13 przy ul. Ordona w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja dwóch budynków przychodni SPZLA "Moja Przychodnia": Przychodnia nr 1 przy ul. Mickiewicza oraz przychodnia nr 13 przy ul. Ordona w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270150167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PCK 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-057

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322595185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdarlak@spzla-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spzla-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mojaprzychodnia/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja dwóch budynków przychodni SPZLA "Moja Przychodnia": Przychodnia nr 1 przy ul. Mickiewicza oraz przychodnia nr 13 przy ul. Ordona w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6190e271-a956-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089493/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja dwóch budynków przychodni SPZLA "Moja Przychodnia": Przychodnia nr 1 przy ul. Mickiewicza oraz przychodnia nr 13 przy ul. Ordona w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/2/RB/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.
Wykonanie robót budowlanych mających na celu termomodernizację budynku
Przychodni nr 1 przy ul. Mickiewicza 9.
Skrócony Opis przedmiotu zamówienia:
- docieplenie stropodachu
- docieplenie ścian zewnętrznych bez gzymsów
- docieplenie ścian zewnętrznych z gzymsami
- wymiana okien

Zadanie 2.
Wykonanie robót budowlanych mających na celu termomodernizację budynku Przychodni
nr 13 przy ul. Ordona 3.
Skrócony Opis Przedmiotu Zamówienia:
- docieplenie stropodachu
- docieplenie ścian zewnętrznych
- wymiana okien
- wymiana drzwi

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr. 1 do SWZ.

Szczegółowy zakres robót budowlanych wynika z Projektu budowlanego i robót budowlanych ujętych w Przedmiarze robót kwalifikowanych i niekwalifikowanych na podstawie którego Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy będący integralną częścią przedstawionej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W ramach niniejszego postępowania do terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty. Wykonawca który zaoferował najniższą cenę nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w związku z powyższym jego oferta podlega odrzuceniu. Pozostały oferty których cena przekracza możliwości finansowe Zamawiającego które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dodatkowo Zamawiający informuje, iż unieważnia postępowania na podstawie art. Art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie Art. 255 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający po dokonaniu wewnętrznej weryfikacji dokumentacji postępowania znalazł błędy których na tym etapie postępowania nie ma możliwości usunąć. Błędy dokumentacji wpływają na wynik postępowania oraz stanowią naruszenie ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot niniejszego postępowania jest objęty dofinansowaniem z środków Unijnych. Zamawiający w związku z błędami na etapie postępowania narażony jest na korektę finansową w przypadku udzielenia zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.