eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i wykonaniem badań pałacu w Iłowej oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji konserwatorskiej.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i wykonaniem badań pałacu w Iłowej oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji konserwatorskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521830480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 87

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nikz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nikz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i wykonaniem badań pałacu w Iłowej oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji konserwatorskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12f839fc-1828-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131113/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowych badan konserwatorskich i architektonicznych w Iłowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12f839fc-1828-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie dokumenty, w tym ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz 19 minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247, z późn. zm.), np.w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. str. 1, zm. Dz. Urz. UE.L 2018 Nr 127, poz. 2), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w związku z opublikowanym Zapytaniem ofertowym, jest Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków;.
2. Kontakt z Administratorem danych:
e-mail: iodo@nikz.pl;
adres do korespondencji: Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków z siedzibą w Warszawie (02-001) ul. Alejach Jerozolimskich 87;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawą prawną przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych, na podstawie przepisów prawa – ustawy z dnia 11 września 2019 r (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej zwana „p.z.p.”.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, pozyskanych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, będą osoby lub podmioty zainteresowane, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania oraz podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza ten czas, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przysługują Pani/Panu następujące prawa:
prawo dostępu do treści swoich danych – zgodnie z art. 15 RODO
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych – zgodnie z 16 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych– zgodnie z art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
9. W przypadku uzyskania informacji, że przetwarzanie w NIKZ Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), ma Pani/Pan prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a obowiązek ich podania jest wymogiem ustawowym, wskazanym w przepisach p.z.p. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/NIKZ/2023/04

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i wykonaniem badań na ich podstawie łącznie z opracowaniem programu kompleksowych prac konserwatorskich pałacu w Iłowej w województwie lubuskim, wraz z elementami wyposażenia wnętrz i otoczenia oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji konserwatorskiej zezwalającej na realizację prac konserwatorskich, spełniającego wymagania, opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) - waga kryterium 60 %,
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) –

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania odpowiedniej zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże, że
a. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: dwa zamówienia (umowy) obejmujące swym przedmiotem wykonanie programu badań konserwatorskich lub programu badań architektonicznych lub programu badań konserwatorskich i architektonicznych zabytkowego obiektu murowanego, wraz z elementami wyposażenia wnętrz, objętego prawną ochroną zabytków poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych, na podstawie którego uzyskana została prawomocna decyzja administracyjna właściwego konserwatora zabytków pozwalająca na realizację tych badań,
b. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: dwa zamówienia (umowy) obejmujące swym przedmiotem wykonanie badań architektonicznych i konserwatorskich, wraz z opracowaniem na ich podstawie programu prac konserwatorskich zabytkowego obiektu murowanego, wraz z elementami wyposażenia wnętrz objętego prawną ochroną zabytków poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych oraz uzyskaniem na podstawie opracowanego programu prawomocnej decyzji administracyjnej właściwego konserwatora zabytków, pozwalającej na realizację prac konserwatorskich.
c. spełnia warunek dotyczący posiadania odpowiedniej zdolności technicznej i zawodowej, jeśli dysponuje co najmniej 4-osobowym zespołem, który będzie brały udział w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialny będzie za realizację Etapu II przedmiotu
zamówienia w zakresie przeprowadzenia badań konserwatorskich i architektonicznych przedmiotowego obiektu.

Szczegółowe wymagania do spełnienia przez wykonawcę zawarte są w Specyfikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie składane z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu realizowanej usługi, dat wykonania, podmiotów na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Do wykazu należy załączyć dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o szczególnych rozwiązaniach”, wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Na podstawie art. 117 ust. 1 p.z.p. Zamawiający żąda, aby warunek udziału w postępowaniu opisany w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit a lub b został spełniony tylko przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do oferty dołączają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p. Z oświadczenia musi wynikać, który elementy wchodzące w skład zamówieni zostaną wykonane przez poszczególnych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w następującym zakresie:
1) Terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, w tym z powodu choroby osób skierowanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności, w terminie określonym w Umowie. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy będzie proporcjonalna do liczby dni trwania okoliczności, które spowodowały konieczność wprowadzenia zmiany;
2) Sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
3) Zmiany organizacyjnej w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy;
4) Zmiany przepisów prawa na podstawie których realizowana jest Umowa, w stopniu w jaki przepisy te wpływają na sposób realizacji Przedmiotu Umowy;
5) Zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
6) Gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
7) W zakresie zmniejszenia lub rezygnacji z części Przedmiotu u mowy w przypadku:
a) niemożliwości realizacji części Przedmiotu Umowy ze względów technologicznych lub technicznych. Zmiana będzie polegała na wprowadzeniu rozwiązania zastępczego,
b) zmian wytycznych/interpretacji/zaleceń instytucji związanych z realizacją Przedmiotu Umowy,
c) zmian w umowach zawartych przez Zamawiającego z innymi stronami, powodujących iż realizacja części Przedmiotu Umowy nie będzie konieczna,
d) zmiany terminów realizacji Przedmiotu Umowy zgodnie ze zmianami w umowach o dofinansowanie,
8) Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wymienionych w ofercie, wynikających z polityki kadrowej Wykonawcy, pod warunkiem przedłożenia przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o ww. zmianę, dokumentów potwierdzających, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje i uprawnienia równoważne (nie mniejsze) niż osoby wymienione w ofercie;
9) Zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy;
10) Zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
a) minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, w szczególności koszty energii elektrycznej, uprawniający Strony do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi więcej niż 10 % w stosunku do ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zmiana cen materiałów lub kosztów zostanie wyliczona w oparciu o ceny materiałów i koszty uwzględnione w ofercie Wykonawcy oraz wg minimalnej stawki godzinowej ustalonej w oparciu o ustawę o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującej w dacie zmiany Umowy,
b) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym została złożona oferta,
c) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to: 5 % w stosunku do wartości sumy wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1 pkt 1) i 2) Umowy, jeśli zmiana nastąpi w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy,
Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania Umowy. Kolejne nie wcześniej niż po upływie kolejnych 6 miesięcy od poprzedniej waloryzacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Zgodnie z zapisami rozdziału II pkt 2.3 OPZ, Zamawiający zaleca potencjalnym Wykonawcom udział w wizji lokalnej obiektu. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej został opisany w OPZ.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. Zamówienie zgodnie z warunkami określonymi w PPU musi zostać zrealizowane w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 400 dni kalendarzowych, lecz nie później niż do dnia 31.10.2024 r. Termin realizacji, ze względu na konieczność rozliczenia musiał zostać określony datą końcową.
4. Podział wynagrodzenia Wykonawcy za poszczególne Etapy realizacji Wykonawca przedstawia w ofercie, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie za realizację Etapu I, o którym mowa w PPU, nie może być wyższe nie 40 % całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca nie zachowa wskazanej w zdaniu pierwszym proporcji, to Zamawiający poprawi ofertę Wykonawcy i z całkowitego wynagrodzenia brutto wyliczy 40 % wartości, która będzie stanowiła wartość wynagrodzenia za Etap I. Wartość całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie może ulec zmianie.
5. Informacje o dodatkowym doświadczeniu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, Wykonawca podaje w Formularzu ofertowym. Informacje te stanowią treść oferty Wykonawcy i nie podlegają uzupełnieniu. W przypadku pojawienia się, na etapie oceny wątpliwości, dotyczących zakresu dodatkowego doświadczenia osób wskazanych w Formularzu ofertowym, Zmawiający nie przyzna Wykonawcy punktu. Wszystkie niejednoznaczności, wątpliwości oraz braki będą rozstrzygane na niekorzyść Wykonawcy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego następujących dokumentów:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
2) informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.