Ogłoszenie z dnia 2023-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00154669/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie warsztatów dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu „Ekonomia Społeczna – Drogowskaz Rozwoju Społecznego II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432687353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Diamentowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-447
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec7aba26-cce0-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie warsztatów dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu „Ekonomia Społeczna – Drogowskaz Rozwoju Społecznego II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec7aba26-cce0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041979/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu „Ekonomia Społeczna – Drogowskaz Rozwoju Społecznego II" z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługa realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. „„Ekonomia Społeczna – Drogowskaz Rozwoju Społecznego II"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSP.TP.2311.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19252,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie warsztatów dla powiatów województwa lubelskiego w zakresie współpracy jednostek samorządu terytorialnego (JST) z podmiotami ekonomii społecznej (PES). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie warsztatów dla powiatów województwa lubelskiego w zakresie w zakresie stosowania klauzul społecznych w zamówieniach publicznych realizowanych przez JST. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 1 i w części 2, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na fakt, iż wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu. Wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, zgodnie z ustawą Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 1 i w części 2, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na fakt, iż wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu. Wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, zgodnie z ustawą Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Parczewie: Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Dostawa wraz z montażem sprzętu potrzebnego do wyposażenia sześciu pracowni - laboratorium 3D dla szkół średnich Powiatu Lubelskiego
- Modernizacja klap pożarowych na instalacji wentylacji oddymiającej w Domu Studenckim Helios w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa skanerów, drukarek kodów kreskowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSZiO w Żukowie, w ramach projektu pn.: "Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- "USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU PRELEGENTÓW, OSÓB PROWADZĄCYCH WARSZTATY I SPOTKANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNE UPOWSZECHNIAJĄCE IDEĘ RODZICIELSTWA ZASTĘPCZEGO"
- Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci w ramach projektu "Nowe perspektywy przedszkolne w Bielsku-Białej" - 6 części postępowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.