eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamieńskZakup ciągnika, kosiarki oraz przyczepy na potrzeby Gminy Kamieńsk



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika, kosiarki oraz przyczepy na potrzeby Gminy Kamieńsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50

1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika, kosiarki oraz przyczepy na potrzeby Gminy Kamieńsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0fe585-f775-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020758/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup ciągnika, kosiarki oraz przyczepy na potrzeby Gminy Kamieńsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229055/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika (rok produkcji nie wcześniej niż 2021) o następujących parametrach:
1) Silnik 4 cylindrowy o mocy min. 75 KM i pojemności min. 3,3 l
2) Skrzynia biegów z rewersem hydraulicznym min. 12x12
3) Prędkość jazdy min. 40 km/h
4) Podnośnik o udźwigu min. 2700 kg
5) Instalacja pneumatyczna 2 obwodowa
6) Przedni TUZ
7) Rozdzielacze hydrauliki zewnętrznej – 2 z tyłu + 1 z przodu do obsługi TUZ
8) Min. Dwie pompy hydrauliczne o pojemności min. 47,0 l i min. 37,0 l
9) Komplet ogumienia (przód min. R24, tył min. R30) wraz z kompletem błotników
10) Światła robocze (min. 4 reflektory) + lampa ostrzegawcza
11) Wyposażenie wewnętrzne – fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie, fotel pasażera, klimatyzacja, radio
12) Instrukcja w języku polskim
13) Gwarancja 24 miesiące
Ciągnik stanowiący przedmiot zamówienia musi być oryginalny i fabrycznie nowy, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy, nie regenerowany. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony ciągnik musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia min. 2 godzinnego szkolenia operatorów w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
Wymagania dot. Gwarancji (dot. wszystkich części zamówienia):
1) W okresie gwarancji naprawy przedmiotu zamówienia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym na terenie gminy Kamieńsk. Koszty przejazdów związane z wykonaniem naprawy przedmiotu zamówienia będzie ponosić Wykonawca. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w miejscu wskazanym powyżej, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania naprawy w siedzibie Wykonawcy. Transport ciągnika, przyczepy lub kosiarki do miejsca naprawy i z powrotem odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
2) Czas na podjęcie naprawy wynosi maks. do 48 godzin od zgłoszenia awarii na wskazany adres e-mail.
3) Czas zakończenia naprawy wynosi maks. do 5 dni roboczych liczonych od dnia podjęcia naprawy (do tego okresu nie wliczany jest dzień rozpoczęcia naprawy). W przypadku gdy stwierdzona wada wymagać będzie dłuższego czasu naprawy (powyżej 5 dni), Wykonawca zobowiązany jest podstawić Zamawiającemu ciągnik, przyczepę lub kosiarkę zastępczą o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego).
4) W okresie gwarancji Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
5) W przypadku 3-krotnej naprawy tego samego elementu Przedmiotu umowy w okresie objętym gwarancją, Zamawiający ma prawo żądać wymiany elementu na nowy.
6) W przypadku braku możliwości usunięcia wad Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy bez wad.
7) Przeglądy serwisowe odbywały się będą w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością i w zakresie wynikającym z wymagań producenta określanym jako minimalne. Koszt przeglądów w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
UWAGA: W formularzu ofertowym należy podać dane adresowe serwisu
Odległość od siedziby Zamawiającego (97-360 Kamieńsk ul. Wieluńska 50) do siedziby serwisu wskazanej przez Wykonawcę zostanie zmierzona na mapie internetowej pod adresem https://www.targeo.pl z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 212500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej przyczepy ciągnikowej (rok produkcji min. 2021) o następujących parametrach:
1) Ładowność min. 6 t
2) Możliwość 3 stronnego wywrotu
3) Wysokość burt min 500mm + 500 mm
4) Przyczepa dwuosiowa, skrętna
5) Dwuobwodowy układ hamulcowy
6) Plandeka ze stelażem
7) Instrukcja w języku polskim
8) Gwarancja 24 miesiące
Przyczepa stanowiąca przedmiot zamówienia musi być oryginalna i fabrycznie nowa, sprawna, wolna od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używana, nie powystawowa, nie regenerowana. Pod pojęciem fabrycznie nowa Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, z widocznym logo, symbolem produktu.
Wymagania dot. Gwarancji (dot. wszystkich części zamówienia):
1) W okresie gwarancji naprawy przedmiotu zamówienia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym na terenie gminy Kamieńsk. Koszty przejazdów związane z wykonaniem naprawy przedmiotu zamówienia będzie ponosić Wykonawca. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w miejscu wskazanym powyżej, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania naprawy w siedzibie Wykonawcy. Transport ciągnika, przyczepy lub kosiarki do miejsca naprawy i z powrotem odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
2) Czas na podjęcie naprawy wynosi maks. do 48 godzin od zgłoszenia awarii na wskazany adres e-mail.
3) Czas zakończenia naprawy wynosi maks. do 5 dni roboczych liczonych od dnia podjęcia naprawy (do tego okresu nie wliczany jest dzień rozpoczęcia naprawy). W przypadku gdy stwierdzona wada wymagać będzie dłuższego czasu naprawy (powyżej 5 dni), Wykonawca zobowiązany jest podstawić Zamawiającemu ciągnik, przyczepę lub kosiarkę zastępczą o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego).
4) W okresie gwarancji Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
5) W przypadku 3-krotnej naprawy tego samego elementu Przedmiotu umowy w okresie objętym gwarancją, Zamawiający ma prawo żądać wymiany elementu na nowy.
6) W przypadku braku możliwości usunięcia wad Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy bez wad.
7) Przeglądy serwisowe odbywały się będą w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością i w zakresie wynikającym z wymagań producenta określanym jako minimalne. Koszt przeglądów w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
UWAGA: W formularzu ofertowym należy podać dane adresowe serwisu
Odległość od siedziby Zamawiającego (97-360 Kamieńsk ul. Wieluńska 50) do siedziby serwisu wskazanej przez Wykonawcę zostanie zmierzona na mapie internetowej pod adresem https://www.targeo.pl z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy

4.5.5.) Wartość części: 60300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej kosiarki wysięgnikowej do ciągnika (rok produkcji min. 2021) o następujących parametrach:
1) Zasięg pracy min. 4,5 – 4.8 m
2) Głowica kosząca o szerokości roboczej min. 1,0 m
3) Noże uniwersalne do traw i krzewów
4) Sterowanie elektryczne za pomocą joysticka
5) Układ stabilizacji ramienia do ciągnika
6) Wymagana chłodnica oleju
7) Instrukcja w języku polskim
8) Gwarancja 24 miesiące
Kosiarka stanowiąca przedmiot zamówienia musi być oryginalna i fabrycznie nowa, sprawna, wolna od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używana, nie powystawowa, nie regenerowana. Pod pojęciem fabrycznie nowa Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, z widocznym logo, symbolem produktu.
Wymagania dot. Gwarancji (dot. wszystkich części zamówienia):
1) W okresie gwarancji naprawy przedmiotu zamówienia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym na terenie gminy Kamieńsk. Koszty przejazdów związane z wykonaniem naprawy przedmiotu zamówienia będzie ponosić Wykonawca. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w miejscu wskazanym powyżej, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania naprawy w siedzibie Wykonawcy. Transport ciągnika, przyczepy lub kosiarki do miejsca naprawy i z powrotem odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
2) Czas na podjęcie naprawy wynosi maks. do 48 godzin od zgłoszenia awarii na wskazany adres e-mail.
3) Czas zakończenia naprawy wynosi maks. do 5 dni roboczych liczonych od dnia podjęcia naprawy (do tego okresu nie wliczany jest dzień rozpoczęcia naprawy). W przypadku gdy stwierdzona wada wymagać będzie dłuższego czasu naprawy (powyżej 5 dni), Wykonawca zobowiązany jest podstawić Zamawiającemu ciągnik, przyczepę lub kosiarkę zastępczą o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego).
4) W okresie gwarancji Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
5) W przypadku 3-krotnej naprawy tego samego elementu Przedmiotu umowy w okresie objętym gwarancją, Zamawiający ma prawo żądać wymiany elementu na nowy.
6) W przypadku braku możliwości usunięcia wad Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy bez wad.
7) Przeglądy serwisowe odbywały się będą w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością i w zakresie wynikającym z wymagań producenta określanym jako minimalne. Koszt przeglądów w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
UWAGA: W formularzu ofertowym należy podać dane adresowe serwisu
Odległość od siedziby Zamawiającego (97-360 Kamieńsk ul. Wieluńska 50) do siedziby serwisu wskazanej przez Wykonawcę zostanie zmierzona na mapie internetowej pod adresem https://www.targeo.pl z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 72750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. Agros - Wrońscy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5740007071

7.3.3) Ulica: Częstochowska 3

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 98-337

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. Agros - Wrońscy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5740007071

7.3.3) Ulica: Częstochowska

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 98-337

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalny.pl Sp.J. P. Pawlak, S. Mikołajczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7861699985

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Sulęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-023

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.