eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KupDostawa p³ynów infuzyjnych.



Og³oszenie z dnia 2024-04-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³ynów infuzyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kup

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-kup.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa p³ynów infuzyjnych.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15616372-fb0b-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00285126

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup
2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
 przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/p-oprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
 przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
 przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
 przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Min. z dnia 31.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania … (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4)w³±czona obs³uga JavaScript,
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
4.Zalecenia
1)Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9.09.2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
2)Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
4)W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
5)Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, i ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5. Pozosta³e wymagania zosta³y opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, z po¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o. z siedzib± w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Stobrawskim Centrum Medycznym Sp. z o. o. z siedzib± w Kup pod adresem: iod@szpital-kup.eu , telefon: 77) 403 28 52

• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiaj±cego – APTEKA i/lub DZIA£ FARMACJI - (wraz z transportem i roz³adunkiem w magazynie) p³ynów infuzyjnych wymieniowych w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 33692500-2 p³yny do¿ylne.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji okre¶la:
a) formularz oferty, który stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ,
b) szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la formularz cenowy, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ,
c) projekt umowy, której wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Miejscem realizacji dostaw bêdzie:
a. Szpital Pulmonologiczno-Reumatologiczny w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup –Apteka Szpitalna – budynek g³ówny Szpitala w Kup,
b. Szpital Rehabilitacyjny w Pokoju, ul. Namys³owska 22, 46-034 Pokój – Dzia³ Farmacji – budynek g³ówny Szpitala w Pokoju.

5. Ka¿dorazowe zamówienie leków opatrzone bêdzie wskazaniem miejsca dostawy tzn.: dostawa do APTKI SZPITALNEJ w Kup b±d¼ dostawa do DZIA£U FARMACJI w Pokoju.
6. Ilo¶ci produktów, podane w formularzu cenowym, stanowi±ce przewidywany zakres dostaw w okresie 12 miesiêcy od daty podpisania umowy – maj± charakter orientacyjny – stanowi± ilo¶ci szacunkowe a faktyczna ilo¶æ i zakres dostaw wynikaæ bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, okre¶lonych w przesy³anych Wykonawcy zamówieniach. Podane w formularzu cenowym orientacyjne ilo¶ci bêd± stanowiæ podstawê do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do okre¶lenia orientacyjnej warto¶ci umowy.
7. Rzeczywista ilo¶æ produktów, zlecona do dostawy w ww. okresie mo¿e ró¿niæ siê od ilo¶ci okre¶lonych w formularzu cenowym. Zamawiaj±cy zap³aci za ilo¶ci rzeczywi¶cie zamówionych i dostarczonych produktów, przy zastosowaniu cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie – formularzu cenowym.
8. Oferowane produkty musz± posiadaæ ¶wiadectwo rejestracji lub inny dokument dopuszczaj±cy do stosowania na terenie Polski – zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, które nale¿y przedstawiæ na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego.
9. Wskazania terapeutyczne leku wed³ug Charakterystyki Produktu Leczniczego powinny byæ zgodne z charakterystyk± produktu leczniczego dla odpowiedniego leku referencyjnego (oryginalnego).
10. Warunki transportu leków musz± spe³niaæ wymagania Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej. Kierowca bez wezwania bêdzie udostêpnia³ rejestr temperatury i wilgotno¶ci w przestrzeni ³adunkowej samochodu. Pracownik apteki bêdzie mia³ prawo dokonywaæ pomiarów kontrolnych temperatury lub wilgotno¶ci w przestrzeni ³adunkowej samochodu, którym dostarczane bêd± produkty.
11. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia przez wykonawcê wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (z którymi zawar³ umowê o podwykonawstwo, zdefiniowan± w art. 7 ust. 27 pzp). W takim przypadku wykonawca zobowi±zany jest do wskazania w swojej ofercie czê¶ci zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez wykonawcê pe³nych nazw i danych podwykonawców. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za dzia³ania i zaniechania takiego podmiotu jak za w³asne. Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w JEDZ w czê¶ci II Sekcja D czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy podwykonawców, je¶li s± ju¿ znane.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692500-2 - P³yny do¿ylne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP oraz w zakresie opisanym w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497), wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz asortymentowo-cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) O¶wiadczenie o oferowanych produktach - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
4) O¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP zawieraj±ce zakres opisany w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
5) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
6) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
7) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia- wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
b) O¶wiadczenie podmiotu/ów udostepniaj±cego/ych zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP zawieraj±ce zakres opisany w art. 7 ust. 1 stawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4A do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, które stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. S± oni zobowi±zani do
powo³ania reprezentuj±cego ich pe³nomocnika.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obydwu Stron wyra¿on± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zachowaniem poni¿szych postanowieñ umownych oraz z zachowaniem przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
2. Nie wy³±czaj±c ani nie ograniczaj± i nie modyfikuj±c okoliczno¶ci oraz podstaw zmiany umowy wynikaj±cych z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy tak¿e:
1) w kontek¶cie parametrów technicznych i jako¶ciowych oraz ilo¶ciowych asortymentu objêtego przedmiotem umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) w sytuacji, gdy powsta³a mo¿liwo¶æ dostarczenia Zamawiaj±cemu asortymentu opartego na nowocze¶niejszych i korzystniejszych rozwi±zaniach technologicznych i jako¶ciowych,
b) w sytuacji konieczno¶ci dostosowania asortymentu objêtego przedmiotem umowy do aktualnych na dzieñ zmiany umowy rozwi±zañ technicznych i jako¶ciowych ze wzglêdu na zmiany przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
c) w sytuacji wstrzymania, wycofania lub zakoñczenia produkcji danego asortymentu objêtego przedmiotem umowy – w takim przypadku Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dostarczania asortymentu równowa¿nego lub o korzystniejszych w³a¶ciwo¶ciach (wstrzymanie, wycofanie lub zakoñczenie produkcji bêdzie udokumentowane przez Wykonawcê w postaci pisemnego o¶wiadczenia producenta),
d) w sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy,
e) w sytuacji wyczerpania ilo¶ci danego asortymentu w trakcie obowi±zywania umowy – w takim przypadku Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci asortymentu w poszczególnych pozycjach bez zmiany wysoko¶ci ca³kowitego wynagrodzenia;
2) w kontek¶cie terminu obowi±zywania umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) w sytuacji wyst±pienia przyczyn, z powodu których niemo¿liwe bêdzie wykonywanie przez Wykonawcê jego zobowi±zañ w nastêpstwie okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy;
b) w sytuacji, gdy wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania przedmiotu umowy z powodu niedopuszczania do jego wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania przez uprawniony organ wykonywania przedmiotu umowy, z przyczyn, za które ani Zamawiaj±cy, ani Wykonawca nie ponosz± odpowiedzialno¶ci,
c) w sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy,
d) w przypadku niewykorzystania ilo¶ciowego asortymentu objêtego przedmiotem umowy w okresie obowi±zywania umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie umowy, jednak nie d³u¿ej, ni¿ o 6 miesiêcy;
3) w kontek¶cie zmiany stawek celnych wprowadzonych stosownymi aktami prawnymi – w takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego o zmianach cen wynikaj±cych ze zmiany stawek celnych w terminie nie d³u¿szym, ni¿ 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego i udokumentowaæ wp³yw zmiany stawek celnych na ceny jednostkowe asortymentu objêtego przedmiotem umowy;
4) w kontek¶cie zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) – w takim przypadku, zmianie ulega cena jednostkowa brutto asortymentu objêtego przedmiotem umowy, a cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian (Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie d³u¿szym, ni¿ 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego);
5) w kontek¶cie zmiany cen jednostkowych asortymentu w przypadku wprowadzonej przez producenta zmiany wielko¶ci opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny jednostkowej objêtej przedmiotem umowy.
3. Zmiany cen, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 4 obowi±zuj± od daty wej¶cia w ¿ycie odpowiednich aktów prawnych, pod warunkiem dope³nienia przez Wykonawcê obowi±zku informacyjnego.
Pozosta³e zmiany opisano w za³±czniku do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.