Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00037853/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00045648/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00086141/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00095481/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury sportowej przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Sułów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sułów 63
1.5.2.) Miejscowość: Sułów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-448
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sulow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28ac37fa-b398-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury sportowej przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Sułów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28ac37fa-b398-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036550/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa infrastruktury sportowej przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Sułów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa infrastruktury sportowej przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Sułów”.
4.2. Planowana inwestycja obejmuje budowę boisk przy trzech Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Sułów.
1) Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Sułowie obejmującą swym zakresem wykonanie szkolnego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej i boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej. Planuje się wykonanie płyty boiska do piłki nożnej o wym. 60x30m(wymiary płyty są adekwatne do potrzeb użytkowników). Boisko zostanie wykonane jako nowa murawa z nową konstrukcją obejmującą warstwę trawnika(wysiew nasion traw). Zostanie ono wykonane następująco: 20 cm warstwa wegetacyjna (gleba urodzajna + torf + piasek + NPK), pod nią będzie siatka PCV przeciw kretom położona na 15cm warstwie odsączającej z piasku zagęszczonego mechanicznie na gruncie rodzimym. Ponadto planuje się ustawienie piłkochwytów o długości 16m i wysokości 6m za bramkami (2 szt.). Boisko zostanie również wyposażone w elektroniczną tablicę do wyświetlania wyników sportowych. Drugim elementem będzie boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wym. 23x36m na podbudowie betonowej. Boisko będzie umożliwiało grę w koszykówkę, tenisa i siatkówkę. Oznakowanie każdej gry będzie w innym kolorze. Boisko zostanie wyposażone w 2 szt. koszy do koszykówki o regulowanej wysokości, zestaw do siatkówki 1 kpl. oraz do tenisa 1 kpl. z łatwo demontowanymi słupkami dodatkowo boisko zostanie wyposażone w piłkochwytów o wys. 6m i dł. 100mb z czterema furtkami.
2) budowa szkolnego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w Michalowie obejmująca swym zakresem wykonanie płyty boiska o wym. 60 x 30m. Wymiary płyty są adekwatne do potrzeb użytkowników. Konstrukcja płyty zostanie wykonana z warstwy trawnika (wysiew nasion traw), 20 cm warstwy wegetacyjnej (gleba urodzajna + torf + piasek + NPK), pod nią będzie siatka PCV przeciw kretom położona na 15 cm warstwie odsączającej z piasku zagęszczonego mechanicznie na gruncie rodzimym. Ponadto planuje się ustawienie piłkochwytów o dł. 16m i wysokości 6m za bramkami po obu stronach boiska oraz ustawienie elektronicznej tablicy wskazującej wyniki.
3) budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Tworyczowie obejmująca swym zakresem wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wym. 23 x 36m na podbudowie betonowej z betonu C20/25 zbrojonego pośrodku siatką stalową z prętów fi 8 mm o oczkach 15 x 15 cm. Boisko będzie umożliwiało grę w koszykówkę, tenisa i siatkówkę. Oznakowanie każdej gry wykonane zostanie w innym kolorze. Nawierzchnia boiska w kolorze pomarańczowym. Boisko zostanie wyposażone w następujące elementy: kosze do koszykówki łatwo demontowane osadzone w tulejach, o regulowanej wysokości 2 szt. , zestaw do siatkówki 1 kpl. i do tenisa 1 kpl. z łatwo demontowanymi słupkami. Całość zostanie ogrodzona z piłkochwytów o wys. 6m i dł. 100 mb z czterema furtkami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1976300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1976300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANAIDA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291871080
7.3.3) Ulica: Marszałkowska 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-545
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1976300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.