eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć KujawskiBudowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w gminie Brześć Kujawski



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w gminie Brześć Kujawski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w gminie Brześć Kujawski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b461d86-c740-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006652/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w gminie Brześć Kujawski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dla części 1: Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.7.2024.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: CZĘŚĆ 1. Modernizacja boiska w Rzadkiej Woli
Projekt obejmuje zagospodarowanie terenu w miejscowości Rzadka Wola na działce Nr 41 w miejscowości Rzadka Wola w gminie Brześć Kujawski. Teren jest niezróżnicowany. Działka z trzech stron otoczona jest polami uprawnymi. Od strony wschodniej sąsiaduje z gospodarstwem rolniczym wraz z zabudowaniami mieszkalnymi, Dojście do boiska znajduje się od drogi asfaltowej. Projektowana inwestycja nie stwarza barier architektonicznych oraz umożliwia dostęp dla osób niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach. Na terenie opracowania nie znajdują się żadne sieci podziemne. Działka na której planuje się budowę boiska do piłki nożnej pokryta jest trawą naturalną. Na działce znajduje się skupina krzewów liściastych, głównie klonów. Wszystkie istniejące rośliny pozostają bez wycinki. Należy jedynie wykonać pielęgnacyjne. Drzewa podczas prac wykonawczych należy odpowiednio zabezpieczyć.
Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia płyty boiska do piłki nożnej wraz ze strefą ochronną wynosi - 2 210,10 m2;
- powierzchnia parkingu rowerowego - 26,9 m2;
- nawierzchnia trawista służąca komunikacji - 1 886,4 m2;
- nawierzchnia ze zrębki (projektowane rabaty) - 734,4 m2.
W zakresie postępowania nie należy wykonać drenażu boiska trawiastego. Realizacja zadania zgodnie z dokumentacją projektową.
Zgodnie z dokumentacją należy uwzględnić elementy małej architektury i nasadzenia. Wykonawca musi dokonać kalkulacji i wyceny oraz ująć w zaktualizowanym harmonogramie rzeczowo-finansowym (w załączeniu zmodyfikowany harmonogram rzeczowo-finansowy) tych pozycji, a mianowicie:
- altana: 1 szt.,
- ławki: 16 szt.,
- kosze na śmieci: 5 szt.,
- siedziska - 5 szt.,
- stojaki rowerowe: ilość stanowisk min. 12,
- nasadzenia: zgodnie z dokumentacją (załącznik: Dobór i lokalizacja gatunków).
W ofercie należy skalkulować wykonanie nawierzchni pod stojaki rowerowe z płyty ażurowej zgodnie z dokumentacją projektową. Ponadto należy wycenić wykonanie nawierzchni trawiastej (powierzchnia od 700 m2 do 890 m2) oraz nawierzchni ze zrębki (powierzchnia od 600 m2 do 740 m2).
Boiska nie należy oddzielać obrzeżem.

Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 04-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 24 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 60-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 247340,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: CZĘŚĆ 2. Budowa kompleksu rekreacyjnego w Kąkowej Woli
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i budowa kompleksu rekreacyjnego w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w Kąkowej Woli, 87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, obręb ewidencyjny 0012 Kąkowa Wola Wieś, działka o nr ew.: 120/4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy) z uzyskaniem stosownych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji oraz uzyskaniem decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych (lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót w zależności od sytuacji),
- wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano - wykonawczym.
Planowana inwestycja znajduje się przy Zespole Niepublicznych Placówek Oświatowych w Kąkowej Woli, na działce nr ewid. 120/4 położonej w obrębie ewidencyjnym 0012 Kąkowa Wola Wieś, gm. Brześć Kujawski.
Działka 120/4 znajduje się we wsi Kąkowa Wola w obszarze rozproszonej zabudowy zagrodowej mieszkaniowej jednorodzinnej oraz w sąsiedztwie Zespołu Niepublicznych Placówek Oświatowych w Kąkowej Woli. Od strony zachodniej działka sąsiaduje z drogą powiatową. Od strony północnej znajduje się wymieniony powyżej Zespół Niepublicznych Placówek Oświatowych w Kąkowej Woli, oddzielony od terenu opracowania rowem melioracyjnym, od strony wschodniej działka przylega do użytków wolnych, od strony południowej sąsiaduje z zabudową mieszkaniową jednorodzinną oraz drogą gminną.
Aktualnie teren jest niezagospodarowany, niezadrzewiony, trawiasty. W południowej części działki jest zlokalizowany transformator z linią SN skierowaną na zachód oraz linią nn przebiegającą nad działką w kierunków północ-południe w odległości ok. 10,0 m od zachodniej granicy tej działki.
Wytyczne projektowe
- uwzględnić w projekcie boisko wielofunkcyjne oraz urządzenia sprawnościowe,
- wyposażyć teren w urządzenia placu zabaw dla dzieci młodszych oraz miejsca wypoczynku dla dorosłych,
- mając na uwadze sąsiedztwo placówki oświatowej skierowanej dla dzieci z niepełnosprawnościami, w wyposażeniu terenu uwzględnić stosowne urządzenia,
- teren ma służyć rekreacji czynnej dzieci i młodzieży, dlatego należy uwzględnić na terenie miejsca o funkcji spacerowych i wypoczynkowych, które będą stanowiły miejsca spotkań i integracji mieszkańców,
- powiązać teren rekreacyjny z sąsiednią placówką oświatową,
- uwzględnić bariery przestrzenne (linię energetyczną nn),
- uwzględnić uzbrojenie terenu w oświetlenie, monitoring,
- uzupełnić zagospodarowanie terenu w szatę roślinną z nasadzeniami drzew i krzewów.
Wszystkie urządzenia zabawowe przeznaczone do zamontowania na placu zabaw muszą być fabrycznie nowe i posiadać stosowne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa.
Urządzenie placu zabaw występuje na trawiastym terenie.
Inwestycja zgodnie z wymaganiami realizowana będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj." System ten jest rozwiązaniem polegającym na wyłonieniu wykonawcy, który zajmie się całościową realizacją zadania: od sporządzenia projektu przez wybór materiałów i urządzeń po wykonanie robót.
Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej do uzgodnienia z Zamawiającym do dnia 30-04-2024 r.
Zamawiający wskazuję wykonanie nawierzchni poliuretanowej EPDM o gr. min. 16 mm w kolorze ceglasto-czerwonym wraz z warstwami stabilizującymi i podbudową przepuszczalną dla wody. Szczegółowe rozwiązanie wykonawca musi przedstawić w dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia.
Jedynym ograniczeniem dla projektu jest występowanie linii elektroenergetycznej średniego napięcia na obszarze działki objętej planowanym zagospodarowaniem terenu.
Zamawiający informuję, że nie występują ograniczenia w dojeździe do placu budowy dla sprzętu budowlanego i samochodów ciężarowych.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 04-2025 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność częściowa - czerwiec 2024 r.
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 24 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 60-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 1657024,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408439,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408439,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408439,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIATIO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660419322

7.3.4) Miejscowość: Wichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408439,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1468486,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2644500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1468486,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIATIO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660419322

7.3.4) Miejscowość: Wichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie nawierzchni poliuretanowej EPDM, Anmed Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1468486,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.