Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00227697/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00245753/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki oraz kosiarki bijakowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIEMIATYCZACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Armii Krajowej 35, 17-300 Siemiatycze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050022451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 35
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 6553294
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rejzsw@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rzsw-siemiatycze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8ac961a-f540-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Rejonowy Związek Spółek Wodnych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie wodami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki oraz kosiarki bijakowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ac961a-f540-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZSW.06.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 575500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 zamówienia dotyczy dostawy fabrycznie nowej koparko-ładowarki.2. Oferowana maszyna musi być w pełni sprawna i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, a także posiadać komplet dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej.
3. Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy, przy czym okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 480000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 zamówienia dotyczy dostawy fabrycznie nowej kosiarki bijakowej.2. Oferowana maszyna musi być w pełni sprawna i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ, a także posiadać komplet dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej.
3. Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy, przy czym okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 95500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606390 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 606390 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606390 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHANDLER sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001375080
7.3.3) Ulica: Wapienna 6
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606390 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100860 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-ROL Lech, Pogorzelski s. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200231800
7.3.3) Ulica: Jeżewo Stare 1A
7.3.4) Miejscowość: Tykocin
7.3.5) Kod pocztowy: 16-080
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAX-ROL", LECH, POGORZELSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MAX-ROL", LECH, POGORZELSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100860 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparko - ładowarki
- Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem
- Zakup z dostawą ciągnika rolniczego oraz koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminy Przerośl.
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
- Zakup koparko-ładowarki
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.