eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁosiceBudowa drogi gminnej w ciągu ul. Myśliwskiej w kierunku ul. Parcele w Łosicach wraz z modernizacją powiązanej infrastruktury



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w ciągu ul. Myśliwskiej w kierunku ul. Parcele w Łosicach wraz z modernizacją powiązanej infrastruktury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Łosice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 6

1.5.2.) Miejscowość: Łosice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 83 306 88 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalosice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminalosice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalosice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w ciągu ul. Myśliwskiej w kierunku ul. Parcele w Łosicach wraz z modernizacją powiązanej infrastruktury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38b1c900-d04c-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039216/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa drogi gminnej w ciągu ul. Myśliwskiej w kierunku ul. Parcele w Łosicach wraz z modernizacją powiązanej infrastruktury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166410/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi gminnej w ciągu ul. Myśliwskiej w kierunku ul. Parcele w Łosicach wraz z modernizacją powiązanej infrastruktury - Budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z obiektem mostowym od ul. Mjr Zenona do ogródków działkowych w Łosicach. Rozbiórka istniejącego i budowa obiektu mostowego tj. kładki przez rzekę Toczna w Łosicach z zakresem prac do wykonania:
1) Roboty drogowe:
a) obsługa geodezyjna
b) usunięcie 2 drzew
c) rozbiórka istniejącej konstrukcji przejścia przez rzekę
d) roboty ziemne
e) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego
f) wykonanie nawierzchnio-izolacji na bazie żywic epoksydowo-poliuretanowych
g) umocnienie skarp i koryta rzeki
h) wykonanie oznakowania pionowego
2) Roboty mostowe:
a) ułożenie kręgów betonowych, wykonanie ław fundamentowych, korpusów przyczółków
b) wykonanie konstrukcji stalowej ustroju niosącego kładki
c) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni konstrukcji stalowych
d) wykonanie izolacji bitumicznych "na zimno" powierzchni betonowych stykających się z gruntem
e) wykonanie stalowej balustrady szczeblinkowej
f) czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych i stalowych
g) powierzchniowe zabezpieczenie betonu powłoką malarsko-akrylową
h) ręczne wykonanie palisady z kołków faszynowych
i) wykonanie tymczasowej kładki dla pieszych
j) wykonanie i osadzenie znaków pomiarowych i stałego znaku wysokościowego
k) wykonanie prefabrykowanych schodów skarpowych
l) odwodnienie wykopu
m) wykonanie tymczasowej podpory konstrukcji stalowej na czas betonowania

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Dokumentacja techniczna – załącznik nr 1a do SWZ
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 1b do SWZ
3) Przedmiar robót – załącznik Nr 6 – Przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 912394,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 912394,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 912394,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KOLMOST Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GOLDRAD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161005609

7.3.3) Ulica: Łuszczów Drugi 16A

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-258

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 912394,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.