Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00226616/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w Gminie Niedźwiedź – wykonanie nawierzchni bitumicznej (asfalty z rozściełacza)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEDŹWIEDŹ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niedźwiedź 233
1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiedź
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-735
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniaug@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedzwiedz.iap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7697611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych w Gminie Niedźwiedź – wykonanie nawierzchni bitumicznej (asfalty z rozściełacza)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5bc6b3c-f63a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032065/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja dróg gminnych w Gminie Niedźwiedź – wykonanie nawierzchni bitumicznej (asfalty z rozściełacza)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Wykonanie nawierzchni bitumicznej w miejscowości PodobinZakres robót:
1) Modernizacja drogi do osiedla Piwowary w Podobinie dz. ew. nr 547
2) Modernizacja drogi do osiedla Adamczyki w Podobinie dz. ew. nr 304
3) Modernizacja drogi do górnego Podobina dz. ew. nr 3051
4) Modernizacja drogi do osiedla Smaciarze w Podobinie dz. ew. nr 1964
5) Modernizacja drogi do osiedla Jarose w Podobinie dz. ew. nr 2075/4
6) Modernizacja drogi do os. Jamrozy w Podobinie dz. ew. nr 2164
7) Modernizacja drogi do osiedla Gotki Górne w Podobinie dz. ew. nr 961
8) Modernizacja drogi do os. Zawady Dyrki w Podobinie dz. ew. nr 1378
9) Modernizacja drogi do osiedla Sutory w Podobinie dz. ew. nr 1785.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 69541,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Wykonanie nawierzchni bitumicznej w miejscowości NiedźwiedźZakres robót:
1) Modernizacja drogi do osiedla Maciejki w Niedźwiedziu dz. ew. 1440
2) Modernizacja drogi do os. Cechy w Niedźwiedziu dz. ew. 1418
3) Modernizacja drogi do os. Belweder w Niedźwiedziu dz. ew. 929
4) Modernizacja drogi do os. Grońskie w Niedźwiedziu dz. ew. 2152
5) Modernizacja drogi do osiedla Mierniki w Niedźwiedziu dz. ew. 1120/1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 42752,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Wykonanie nawierzchni bitumicznej w miejscowości KoninaZakres robót:
1) Modernizacja drogi do Potaśni w Koninie dz. ew. nr 2967
2) Modernizacja drogi do os. Cieśle i Gęby w Koninie dz. ew. nr 2972
3) Modernizacja drogi do os. Grzędy w Koninie dz. ew. nr 1628
4) Modernizacja drogi do os. Woźny w Koninie dz. ew. nr 1392
5) Modernizacja drogi do os. Majerze w Koninie dz. ew. nr 1172
6) Modernizacja drogi do os. Garłyty w Koninie dz. ew. nr 890
7) Modernizacja drogi do os. Kurki w Koninie dz. ew. nr 758
8) Modernizacja drogi do os. Frączki II w Koninie dz. ew. nr 3435
9) Modernizacja drogi do os. Frączki I w Koninie dz. ew. nr 3902
10) Modernizacja drogi do os. Trojaki w Koninie dz. ew. nr 314
11) Modernizacja drogi do os. Lachy w Koninie dz. ew. nr 180
12) Modernizacja drogi do os. Zające Lasek w Koninie dz. ew. nr 3973/2
13) Modernizacja drogi do os. Krzany w Koninie dz. ew. nr 57
14) Modernizacja drogi do os. Michalczewscy w Koninie dz. ew. nr 4669
15) Modernizacja drogi do os. Hudomięty w Koninie dz. ew. nr 4435
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 83317,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Wykonanie nawierzchni bitumicznej w miejscowości Poręba WielkaZakres robót:
1) Modernizacja drogi do osiedla Zagronie w Porębie Wielkiej, dz. ew. nr 3420/1
2) Modernizacja drogi do osiedla Nowina w Porębie Wielkiej, dz. ew. nr 3915
3) Modernizacja drogi do osiedla Groń II w Porębie Wielkiej, dz. ew. nr 3118
4) Modernizacja drogi do osiedla Gwałty w Porębie Wielkiej, dz. ew. nr 1803
5) Modernizacja drogi do os. Halamy w Porębie Wielkiej dz. ew. 1934/1
6) Modernizacja drogi do os. Zapały w Porębie Wielkiej dz. ew. 2928
7) Modernizacja drogi do osiedla Porębscy w Porębie Wielkiej, dz. ew. 4387
8) Modernizacja drogi do osiedla Nowa Wieś w Porębie Wielkiej, dz. ew. nr 234
9) Modernizacja drogi do osiedla Słoniany w Porębie Wielkiej, dz. ew. nr 3688/2
10) Modernizacja drogi do osiedla Brzyzek w Porębie Wielkiej, dz. ew. nr 3856
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 123629,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Część 1 – Wykonanie nawierzchni bitumicznej w miejscowości Podobin
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu ofert w zakresie części 1 wpłynęła 1 oferta tj.:
1 F.H.U. KADBUD Kazimierz Dudzik, ul. Ogrodowa 10, 34-730 Mszana Dolna, NIP 7371131993, cena - 155 148, 33 zł.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w zakresie Część 1 zamierza przeznaczyć kwotę - 65 349,16 zł brutto i umieścił tą kwotę na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu oraz zapisami SWZ skorzystał z uprawnienia o jakim stanowi art. 275 pkt 2 w zw. z art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zaprosił Wykonawców do negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, a po zakończeniu negocjacji zaprosił Wykonawców, którzy złożyli oferty w zakresie części 1 do złożenia ofert dodatkowych. W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dodatkowych wpłynęła jedna oferta – cena: 136 540,27 zł. Cena oferty znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części 1 zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Część 2 – Wykonanie nawierzchni bitumicznej w miejscowości Niedźwiedź
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu ofert w zakresie części 2 wpłynęła 1 oferta tj.:
1 F.H.U. KADBUD Kazimierz Dudzik, ul. Ogrodowa 10, 34-730 Mszana Dolna, NIP 7371131993, cena- 93 128, 66 zł.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w zakresie Część 2 zamierza przeznaczyć kwotę - 40 178,94 zł brutto i umieścił tą kwotę na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu oraz zapisami SWZ skorzystał z uprawnienia o jakim stanowi art. 275 pkt 2 w zw. z art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zaprosił Wykonawców do negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, a po zakończeniu negocjacji zaprosił Wykonawców, którzy złożyli oferty w zakresie części 2 do złożenia ofert dodatkowych. W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dodatkowych wpłynęła jedna oferta – cena: 82 080,80 zł. Cena oferty znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części 2 zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza prze-znaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Część 3 – Wykonanie nawierzchni bitumicznej w miejscowości Konina
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu ofert w zakresie części 3 wpłynęła 1 oferta tj.:
1 F.H.U. KADBUD Kazimierz Dudzik, ul. Ogrodowa 10, 34-730 Mszana Dolna, NIP 7371131993, cena- 173 112, 50 zł.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w zakresie Część 3 zamierza przeznaczyć kwotę - 78 295,22 zł brutto i umieścił tą kwotę na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu oraz zapisami SWZ skorzystał z uprawnienia o jakim stanowi art. 275 pkt 2 w zw. z art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zaprosił Wykonawców do negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, a po zakończeniu negocjacji zaprosił Wykonawców, którzy złożyli oferty w zakresie części 3 do złożenia ofert dodatkowych. W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dodatkowych wpłynęła jedna oferta – cena: 152 861,90 zł. Cena oferty znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części 3 zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza prze-znaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Część 4 – Wykonanie nawierzchni bitumicznej w miejscowości Poręba Wielka
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu ofert w zakresie części 4 wpłynęła 1 oferta tj.:
1 F.H.U. KADBUD Kazimierz Dudzik, ul. Ogrodowa 10 , 34-730 Mszana Dolna, NIP 7371131993, cena - 203 080, 41 zł
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w zakresie Część 4 zamierza przeznaczyć kwotę - 116 176,68 zł brutto i umieścił tą kwotę na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu oraz zapisami SWZ skorzystał z uprawnienia o jakim stanowi art. 275 pkt 2 w zw. z art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zaprosił Wykonawców do negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, a po zakończeniu negocjacji zaprosił Wykonawców, którzy złożyli oferty w zakresie części 4 do złożenia ofert dodatkowych. W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dodatkowych wpłynęła jedna oferta – cena: 188 195,61 zł. Cena oferty znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części 4 zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.