Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00353126/01 - Wynik z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Lekarty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 56 474 63 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Lekarty
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c41f615-171a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019487/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Lekarty
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c41f615-171a-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c41f615-171a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
6) szyfrowanie na Portal Dostępowy | (ezamowienia.gov.pl) odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Uwaga! Zalecenia:
9.7 Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz,. 2247 z późn. zm.).
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów *.pdf, *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *jpg (*jpeg), ze szczególnym wskazaniem na
*.pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w Rozporządzeniu występują *.rar, *.gif, *.bmp. .pages. Oferty złożone w
takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format *.pdf i w przypadku formy elektronicznej opatrzenie
podpisem kwalifikowanym PAdES.
5) Pliki w innych formatach niż PDF w przypadku formy elektronicznej zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.
Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisanym.
6) Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować
naruszeniem integralności plików co równoznaczne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
w sprawach przedmiotu zamówienia- Alina Ławicka tel. 56 472 63 34
w sprawach proceduralnych postępowania – Michał Maron tel. 56 472 63 17
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe Miasto Lubawskie, ul. Podleśna 1; Mszanowo, 13-300 Nowe
Miasto Lubawskie,, e-mail: urzad@gminanml.pl
2. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Gminy Nowe Miasto Lubawskie, ul. Podleśna 1; Mszanowo, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie email:
iod@gminanml.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w celu archiwizacji.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Dany
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RD.271.1.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa oraz zmiana średnic istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Lekarty. Działki nr 85/1, 125/1, 140/1, 141, 142, 146, 154, 165/2, 182/1, 182/2, 183/6, 184/2, 185/2, 185/8, 185/13, 192/2, 194/1, 195, 196/3, 196/4, 197/1, 213, 224, 229/1, 231, 232, 246/1, obręb 0007 Lekarty jednostka ewidencyjna 281205_2 Gmina Nowe Miasto Lubawskie.
Nowoprojektowane odcinki sieci wodociągowej należy włączyć do istniejących przewodów sieci wiejskiej, które usytuowane są na działkach gminnych. Sieć wodociągową należy zakończyć hydrantem (zgodnie z PZT). Dla zapewnienia wody do celów ppoż. sieć uzbroić w hydranty.
Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest wykonać roboty budowlane i instalacyjne obejmujące budowę
w zakresie sieci:
węzeł nr 59 i 60 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 15,00 mb
węzeł nr 60 i 61 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 5,00 mb
węzeł nr 61 i 62 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 10,00 mb
węzeł nr 62 i 63 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 18,50 mb
węzeł nr 63 i 64 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 11,00 mb
węzeł nr 64 i 65 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 14,50 mb
węzeł nr 65 i 66 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 24,00 mb
węzeł nr 66 i 67 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 33,00 mb
węzeł nr 67 i 70 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 21,00 mb
węzeł nr 70 i 71 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 12,00 mb
węzeł nr 71 i 72 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 3,00 mb
węzeł nr 72 i 73 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 16,00 mb
węzeł nr 73 i 74 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 5,50 mb
węzeł nr 74 i 75 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 51,00 mb
węzeł nr 75 i 76 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 28,50 mb
węzeł nr 76 i 77 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 18,00 mb
węzeł nr 77 i 78 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 3,00 mb
węzeł nr 78 i 79 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 13,30 mb
węzeł nr 79 i 80 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 9,50 mb
węzeł nr 80 i 81 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 0,50 mb
węzeł nr 81 i 82 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 12,00 mb
węzeł nr 82 i 83 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 19,00 mb
węzeł nr 83 i 84 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 6,60 mb
węzeł nr 84 i 85 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 24,00 mb
węzeł nr 85 i 86 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 1,00 mb
węzeł nr 86 i 87 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 2,00 mb
węzeł nr 87 i 88 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 31,00 mb
węzeł nr 88 i 89 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 12,00 mb
węzeł nr 89 i 90 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 28,00 mb
węzeł nr 90 i 91 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 42,00 mb
węzeł nr 91 i 92 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 37,30 mb
węzeł nr 92 i 93 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 111,00 mb
węzeł nr 93 i 94 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 1,50 mb
węzeł nr 94 i 95 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 1,50 mb
węzeł nr 95 i 96 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 130,00 mb
węzeł nr 96 i 97 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 6,00 mb
węzeł nr 97 i 98 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 2,00 mb
węzeł nr 84 i 99 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 42,50 mb
węzeł nr 99 i 100 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 11,00 mb
węzeł nr 100 i 101 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 7,50 mb
węzeł nr 101 i 102 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 2,50 mb
węzeł nr 102 i 103 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 1,50 mb
węzeł nr 103 i 104 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 32,00 mb
węzeł nr 104 i 105 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 15,00 mb
węzeł nr 105 i 106 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 0,50 mb
węzeł nr 106 i 107 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 13,00 mb
węzeł nr 107 i 108 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 21,90 mb
węzeł nr 103 i 109 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 18,00 mb
węzeł nr 109 i 110 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 14,70 mb
węzeł nr 110 i 111 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 15,00 mb
węzeł nr 111 i 112 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 1,50 mb
węzeł nr 112 i 113 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 25,00 mb
węzeł nr 79 i 79a PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 9,50 mb
węzeł nr 79a i 114 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 39,00 mb
węzeł nr 114 i 113 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 1,20 mb
węzeł nr 113 i 115 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 8,00 mb
węzeł nr 115 i 116 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 1,00 mb
węzeł nr 116 i 117 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 16,50 mb
węzeł nr 117 i 118 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 15,00 mb
węzeł nr 118 i 119 PVC – O 160x2,8 PN12,5 – 13,30 mb
węzeł nr 119 i 120 PVC – O 160x2,8 PN12,5– 1,50 mb
w zakresie przyłączy:
węzeł nr 62 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 10,50mb
węzeł nr 63 – przyłącze PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 3,20mb
węzeł nr 64 PE100 SDR 11 PN16 DN 63x5,8 L= 22,00mb
PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 14,60mb
węzeł nr 65 – przyłącze PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 24,70mb
węzeł nr 66 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 2,20mb
węzeł nr 67 PE100 SDR 11 PN16 DN 63x5,8 L= 72,30mb
PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 12,10mb
węzeł nr 70 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 8,80mb
węzeł nr 74 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 4,60mb
węzeł nr 75 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 2,50mb
węzeł nr 76 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 4,00mb
węzeł nr 79a – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 1,00mb
węzeł nr 80 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 13,00mb
węzeł nr 81 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 1,00mb
węzeł nr 82 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 1,10mb
węzeł nr 88 – przyłącze PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 1,50mb
węzeł nr 89 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 8,15mb
węzeł nr 92 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 7,40mb
węzeł nr 94 – przyłącze PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 15,60mb
węzeł nr 97 – przyłącze PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 46,00mb
węzeł nr 99 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 2,20mb
węzeł nr 101 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 3,00mb
węzeł nr 105 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 1,80mb
węzeł nr 106 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 5,50mb
węzeł nr 107 – przyłącze PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 4,40mb
węzeł nr 109 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 2,50mb
węzeł nr 110 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 4,90mb
węzeł nr 111 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 5,60mb
węzeł nr 115 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 2,00mb
węzeł nr 117 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 4,50mb
węzeł nr 120 – granica PE100 SDR 11 PN16 DN 40x3,7 L= 30,30mb
Przebudowa sieci wodociągowej swoim zakresem pokrywa się z przebudową dróg gminnych które będzie realizowana równolegle. W związku z powyższym ustala się termin przejściowy na wykonanie etapu pierwszego Inwestycji tj. wodociągu na odcinku W59 – W79 wraz z przyłączami na 60 dni od podpisania umowy oraz terminu końcowego wykonania całego zakresu na 120 dni od podpisania umowy.
W ofercie należy uwzględnić badania zagęszczenia gruntu w obrębie dróg gminnych co 50 mb przebudowywanej sieci wodociągowej, które potwierdzą zgodność zagęszczenia z parametrami wymaganymi w Specyfikacji Technicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a. doświadczenie zawodowe - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył)
co najmniej jedną robotę odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (czterysta tysięcy złotych),
b. kadra techniczna (kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych tj.:
- jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej branży sanitarnej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale 18 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zgodnie z przedłożonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Budowa przyłączy wodociągowych w miejscowości Żółwino w Gminie Wolin"
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.