Og³oszenie z dnia 2024-04-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00285492/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00337705/01 - Wynik z dnia 2024-05-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
¦wiadczenie us³ug informatycznych i serwisowych dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wybickiego 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miastko
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalmiastko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
SZPITAL MIEJSKI W MIASTKU Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Kancelaria Doradztwo-Przetargi Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521916709
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Wa³y Piastowskie
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.11.5.) Kod pocztowy: 80-855
1.11.6.) Województwo: pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.doradztwo-przetargi.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug informatycznych i serwisowych dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-16b3ec5e-fb11-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00285259
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00214192/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Us³ugi informatyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16b3ec5e-fb11-11ee-b016-82aaee56c84c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2.2. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga:
1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Pozosta³e informacje zawarto w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy, Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych.
2. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie bêd± profilowane.
3. Ponadto:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o., ul. Wybickiego 30, 77-200 Miastko;
-inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Miastku Sp. z o.o. jest Pani Natalia Kosecka, kontakt: iodo@szpitalmiastko.pl , telefon: 59 857 09 51;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ¦wiadczenie us³ug informatycznych i serwisowych dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o., Znak sprawy: 10/PN/2024;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
-Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
-obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
-nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/PN/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug informatycznych i serwisowych dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienia nie zosta³ podzielony na czê¶ci. Zakres us³ugi obejmuje kompleksowe, po³±czone ze sob± czynno¶ci, które ze wzglêdów techniczno-organizacyjnych nie mog± byæ ¶wiadczone przez wiêcej ni¿ jednego Wykonawcê.
3. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72700000-7 - Us³ugi w zakresie sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” – D
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Ad.1) Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:-co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug informatycznych i serwisowych obejmuj±cych co najmniej:
a) serwis i konfiguracja: sieci LAN, WAN, stacji roboczych, urz±dzeñ peryferyjnych,
b) wsparcie u¿ytkowników w obs³udze programów biurowych, instalowanie oprogramowania antywirusowego, u¿ytkowego,
c) zmianê lokalizacji sprzêtu komputerowego i urz±dzeñ peryferyjnych.
Ka¿da us³uga realizowana przez okres min. 12 miesiêcy.
Ad.2) Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia:
minimum 1 osob± – posiadaj±c±:
do¶wiadczenie w wykonaniu co najmniej jednego zamówienia – us³ugi administrowania sieci± komputerow± obejmuj±c± co najmniej,
-zarz±dzanie sieciami informatycznymi,
-instalowanie oprogramowania biurowego, u¿ytkowego,
-obs³ugê i serwisowanie serwerów, stacji roboczych oraz standardowych urz±dzeñ peryferyjnych.
Wskazana osoba musi uczestniczyæ w realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ad.1) W zakresie do¶wiadczenia Wykonawca zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu – zakresu czynno¶ci, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
W przypadku us³ug, które s± wci±¿ wykonywane, warto¶ci wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu, musz± byæ osi±gniête na dzieñ sk³adania ofert.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w wykazie nale¿y wskazaæ us³ugi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
Wykaz us³ug – przygotowany wg Za³±cznika nr 5 do SWZ.
Ad.2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa powy¿ej wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób przygotowany wg Za³±cznika nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, na które powo³uje siê Wykonawca, celem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. O¶wiadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp (dot. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) wskazuj±ce, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie wg wzoru Wykonawcy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Spe³nianie warunków udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, konsorcjum.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum Wykonawców dokumenty wymienione w pkt VIb ppkt 4.1.-4.2. SWZ sk³ada ten Wykonawca, cz³onek konsorcjum, który wykazuje spe³nienie odpowiedniego warunku udzia³u w postêpowaniu. Oznacza to, ¿e Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, konsorcjum Wykonawców, wykazuj± spe³nienie warunków:
-przez jednego wykonawcê w zakresie posiadanego do¶wiadczenia,
-co najmniej przez jednego Wykonawcê – w zakresie posiadanych osób.
Ponadto, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi, wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie wg wzoru Wykonawcy).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, korzystania z potencja³u Podmiotu Trzeciego, oraz podwykonawców nie bêd±cych Podmiotem trzecim, o¶wiadczenie:
-o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców, oraz podmiot trzeci na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca,
-potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, który/którzy spe³nia/j± dany warunek w postêpowaniu oraz podmiot trzeci (je¿eli dotyczy), na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Klauzula waloryzacyjna - je¿eli zmiana kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia przekroczy 25 % wed³ug wska¼nika cen towarów i us³ug ogó³em w poprzednim roku podawanym w komunikacie Prezesa GUS i wzrost ten ma wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia za realizacjê umowy, ka¿da ze stron umowy mo¿e wyst±piæ o zmianê wynagrodzenia za realizacjê umowy.1) W przypadku zmian, o których mowa powy¿ej, nale¿y do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania umowy.
2) Maksymalna wysoko¶æ zmiany ceny wynagrodzenia nie mo¿e przekroczyæ 20% pierwotnej warto¶ci umowy.
3) Zmiana wynagrodzenia zwi±zana ze wzrostem cen kosztów mo¿e zostaæ dokonana po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana wynagrodzenia nie dotyczy wynagrodzenia, które zosta³o zap³acone, zgodnie z warunkami umowy przed ww. terminem (tj. w terminie do 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy).
2. W przypadku zmiany stawki VAT lub akcyzy, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, wysoko¶ci sk³adek lub innych zmian dotycz±cych ubezpieczeñ spo³ecznych, czy zmian w PPK, o ile bêd± one mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia, ka¿da ze stron umowy mo¿e wyst±piæ o zmianê wynagrodzenia za realizacjê umowy.
1) W przypadku zmian, o których mowa powy¿ej, nale¿y do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania umowy z rozbiciem na poszczególnego pracownika zatrudnionego przy realizacji zamówienia.
2) Maksymalna wysoko¶æ zmiany ceny wynagrodzenia nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ rzeczywisty wzrost kosztów wykonania umowy.
3) Zmiana wynagrodzenia zwi±zana ze wzrostem cen kosztów mo¿e zostaæ dokonana po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana wynagrodzenia nie dotyczy wynagrodzenia, które zosta³o zap³acone, zgodnie z warunkami umowy przed ww. terminem (tj. w terminie do 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy).
Pozosta³e zapisy zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-23 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dodatkowe wykluczenie wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochroniebezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Pozosta³e informacje zawarto w SWZ.
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
wiêcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga transmisji danych pomiêdzy lokalizacjami Lubelskiego Oddzia³u Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
- Us³uga serwisowa wraz z dostêpem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej w Soko³owie Podlaskim
- Us³uga kompleksowego wsparcia Systemu Rejestrów Publicznych w Turystyce dostêpnego na portalu turystyka.gov.pl
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libi±¿" - zakup ¶rodków trwa³ych i wyposa¿enia IT do UM w Libi±¿u - serwer kopii/klaster wysokiej dostêpno¶ci. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej - (4).
- Zapewnienie bezpieczeñstwa funkcjonowania infrastruktury i systemów IT WFO¦iGW w Poznaniu
- Dostarczenie oprogramowania do zarz±dzania dystrybucj± biletów w systemie Fala poprzez kana³y zewnêtrznych sprzedawców hurtowych/aplikacji zewnêtrznych
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.