eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Szkoła Podstawowa nr 3 ul. I. Daszyńskiego 424 - modernizacja piwnic i instalacji centralnego ogrzewania



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Szkoła Podstawowa nr 3 ul. I. Daszyńskiego 424 - modernizacja piwnic i instalacji centralnego ogrzewania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30

1.5.8.) Numer faksu: 32 238-55-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07c93964-bcdf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkoła Podstawowa nr 3 ul. I. Daszyńskiego 424 - modernizacja piwnic i instalacji centralnego ogrzewania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07c93964-bcdf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Szkoła Podstawowa nr 3 ul. I. Daszyńskiego 424 - modernizacja piwnic i instalacji centralnego ogrzewania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120718,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania "Szkoła Podstawowa nr 3 ul. I. Daszyńskiego 424 - modernizacja piwnic i instalacji centralnego ogrzewania" w ramach którego przewiduje się:
1) wykonanie robót budowlanych, a w szczególności:
a) remont podestu dolnego schodów zejścia zewnętrznego do piwnic budynku,
b) remont pomieszczenia 006 (komunikacja/wiatrołap) oraz 005 kotłownia,
c) remont pomieszczenia 008 (magazyn) oraz 010 (archiwum),
d) remont pomieszczenia 009 (magazyn),
e) przebudowę wewnętrznych instalacji c.o.
wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia,
2) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji projektowej składającej się z:
- projektu technicznego dla branży budowlanej "Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Daszyńskiego 424 - modernizacja obiektu" opracowanego przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WEKTOR, 26-052 Sitówka-Nowiny, Zgórsko ul. Ogrodowa 13
- projektu wykonawczego dla branży sanitarnej "Przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. pomieszczeń w ramach remontu budynku Szkoły Podstawowej nr 3" opracowanego przez EM projekt Marcin Szafarz, 44-190 Knurów, ul. Wzgórze 36
stanowiącej załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.
2) wzorze umowy stanowiącym załącznik SWZ,
3) specyfikacji warunków zamówienia.

Uwaga:
1. Zamawiający wyłączył z zamówienia zakres dotyczący wymiany okien na II piętrze budynku.
2. Kosztorys inwestorski dla branży budowlanej nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
3. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia
4. Kwota, która Zamawiający zamierza przeznaczyć za realizację zamówienia wynosi 126.211,39 zł brutto.
Zamawiający informuje, że kwota jw. nie jest tożsama z szacunkową wartością zamówienia.

Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy,
Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276973,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma A.S. Michał Świderek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243312850

7.3.3) Ulica: Plebańska

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.