Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169880/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2024/BZP 00240947/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Szkoła Podstawowa nr 3 ul. I. Daszyńskiego 424 - modernizacja piwnic i instalacji centralnego ogrzewania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.8.) Numer faksu: 32 238-55-27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07c93964-bcdf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkoła Podstawowa nr 3 ul. I. Daszyńskiego 424 - modernizacja piwnic i instalacji centralnego ogrzewania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07c93964-bcdf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Szkoła Podstawowa nr 3 ul. I. Daszyńskiego 424 - modernizacja piwnic i instalacji centralnego ogrzewania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120718,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania "Szkoła Podstawowa nr 3 ul. I. Daszyńskiego 424 - modernizacja piwnic i instalacji centralnego ogrzewania" w ramach którego przewiduje się:
1) wykonanie robót budowlanych, a w szczególności:
a) remont podestu dolnego schodów zejścia zewnętrznego do piwnic budynku,
b) remont pomieszczenia 006 (komunikacja/wiatrołap) oraz 005 kotłownia,
c) remont pomieszczenia 008 (magazyn) oraz 010 (archiwum),
d) remont pomieszczenia 009 (magazyn),
e) przebudowę wewnętrznych instalacji c.o.
wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia,
2) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji projektowej składającej się z:
- projektu technicznego dla branży budowlanej "Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Daszyńskiego 424 - modernizacja obiektu" opracowanego przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WEKTOR, 26-052 Sitówka-Nowiny, Zgórsko ul. Ogrodowa 13
- projektu wykonawczego dla branży sanitarnej "Przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. pomieszczeń w ramach remontu budynku Szkoły Podstawowej nr 3" opracowanego przez EM projekt Marcin Szafarz, 44-190 Knurów, ul. Wzgórze 36
stanowiącej załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.
2) wzorze umowy stanowiącym załącznik SWZ,
3) specyfikacji warunków zamówienia.
Uwaga:
1. Zamawiający wyłączył z zamówienia zakres dotyczący wymiany okien na II piętrze budynku.
2. Kosztorys inwestorski dla branży budowlanej nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
3. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia
4. Kwota, która Zamawiający zamierza przeznaczyć za realizację zamówienia wynosi 126.211,39 zł brutto.
Zamawiający informuje, że kwota jw. nie jest tożsama z szacunkową wartością zamówienia.
Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy,
Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276973,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma A.S. Michał Świderek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243312850
7.3.3) Ulica: Plebańska
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2024 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S od mostu nad Kanałem Gliwickim do Taciszowa
- Przebudowa drogi pożarowej i zagospodarowanie terenu przy Domu Asystenta oraz DS SOLARIS. Znak sprawy: IA1.284.20.2024.HP
- Roboty budowlane w podziale na dwie części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - instruktorzy IA1.283.33.2024.DM
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-technika-społeczeństwo" Znak sprawy: IA1.283.34.2024.MK
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
- "Zaprojektuj i wybuduj" opracow. dokumentacji wymiany instal. c.o., dwuf. węzła ciepl., wykonan. moderniz. dwuf. węzła ciepl. z wymianą inst. c.o. w pomieszcz. węzła w bud.mieszk. ul.Rechniewskiego 9.
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II
- Remont części budynku gminnego położonego w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d
- Konserwacja nawierzchni boiska typu ORLIK z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie betonowej
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - nawierzchnia placów, schody i pochylnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.