Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00280975/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00292876/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
- 2022/BZP 00078523/01 - Wynik z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) i Płatnymi Parkingami miejskimi (PP) na terenie Miasta Puck.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA PUCK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675439
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 13
1.4.2.) Miejscowość: Puck
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miasto.puck.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285272
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00280975/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) wykonawca spełni warunek, jeżeli w złożonych na wezwanie dokumentach wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie co najmniej 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy 00/100 złotych) na realizację zamówienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykaże, że:
a) − wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zawartą umową i prawidłowo ukończone), polegające na organizacji i zarządzaniu strefami płatnego parkowania oraz płatnymi parkingami miejskimi z minimum 200 miejscami parkingowymi przez okres ciągły trwający co najmniej 12 m-cy w jednym zamówieniu.
UWAGA! Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
b) - dysponuje odpowiednią liczbą parkomatów, zestawów komputerowych, urządzeń mobilnych do wystawiania zawiadomień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (wyposażenia biura SPP). Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem:
• minimum 26 parkomatów,
• min. 1 szt. terminala płatniczego,
• min. 2 szt. urządzeń mobilnych do wystawiania zawiadomień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
c) − skieruje co najmniej dwie osoby, które pełnić będą funkcje: koordynatora strefy, obsługi biura, kontrolera wnoszonych opłat czy utrzymaniem porządku w strefach parkowani. (przez cały okres trwania zamówienia) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Po zmianie:
Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) wykonawca spełni warunek, jeżeli w złożonych na wezwanie dokumentach wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie co najmniej 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy 00/100 złotych) na realizację zamówienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykaże, że:
a) − Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu Wykonawcę, który wykaże się, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zawartą umową i prawidłowo ukończone), polegające na organizacji i zarządzaniu strefami płatnego parkowania lub płatnymi parkingami z minimum 200 miejscami parkingowymi przez okres ciągły trwający co najmniej 12 m-cy w jednym zamówieniu.
UWAGA! Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
b) - dysponuje odpowiednią liczbą parkomatów, zestawów komputerowych, urządzeń mobilnych do wystawiania zawiadomień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (wyposażenia biura SPP). Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem:
• minimum 26 parkomatów,
• min. 1 szt. terminala płatniczego,
• min. 2 szt. urządzeń mobilnych do wystawiania zawiadomień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
c) − skieruje co najmniej dwie osoby, które pełnić będą funkcje: koordynatora strefy, obsługi biura, kontrolera wnoszonych opłat czy utrzymaniem porządku w strefach parkowani. (przez cały okres trwania zamówienia) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie i częściowej nadbudowie budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pucku.
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Puck.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku Parszkowo - Kaczyniec
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1512G na odcinku Błądzikowo - Żelistrzewo
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Puckiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Pucku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.