Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202910/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00222223/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Skułach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040028970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska
1.5.2.) Miejscowość: Skuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slawekbpl@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://diecezja.lowicz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd56291d-e82c-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Parafia p.w. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Skułach siedziba: Skuły ul. Mszczonowska 4 96-321 Żabia Wola tel.: (46) 857-98-26
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd56291d-e82c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00202896/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
EFRG w ramach RPO Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V - Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.3 - Dziedzictwo kulturowe pn.: „Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202910/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS/01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, a także otoczenie wokół kościoła wg wykazu.
2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia był realizowany przez inną firmą, z którą umowa została rozwiązana. Przyczyną rozwiązania umowy było niewłaściwe wykonywanie robót konserwatorskich na elewacji kościoła. Po rozwiązaniu umowy została wykonana inwentaryzacja, stanowiąca podstawę sporządzenia nowego przedmiaru robót.
Zadanie inwestycyjne jest dofinansowane:
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V - Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.3 - Dziedzictwo kulturowe, Typ projektów - Wzrost regionalnego potencjału turystycznego poprzez ochronę obiektów zabytkowych, pn.: „Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”.
3. Należy wykonać następujące prace budowlano–konserwatorskie:
1. Prace zabezpieczające,
2. Dach: roboty rozbiórkowe, remont i konserwacja więźby dachowej, wykonanie nowego poszycia dachowego zgodnie z zakresem wynikającym z dokumentacji projektowej
i inwentaryzacji dotychczas wykonanych prac,
3. Ściany kościoła – prace budowlano-konserwatorskie wynikające z dokumentacji projektowej i decyzji wydanych przez MWKZ, a także ustalonego zakresu prac zgodnego z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
4. Stolarka okienna i drzwiowa kościoła,
5. Podmurówka kościoła,
6. Docieplenie stropów kościoła,
7. Prace porządkowe,
8. Rusztowania kościoła,
9. Schody dzwonnicy,
10. Podmurówka dzwonnicy,
11. Konstrukcja dzwonnicy i deskowanie,
12. Rusztowania dzwonnicy,
13. Roboty dodatkowe – scalenie kolorystyczne desek elewacyjnych, decyzja w ramach nadzoru autorskiego,
14. Roboty rozbiórkowe na terenie wokół kościoła,
15. Nawierzchnia z kostki kamiennej,
16. Opaska wokół kościoła,
17. Nawierzchnia z płyt kamiennych,
18. Przeniesienie krzyża na nowe miejsce,
19. Ogrodzenie,
20. Mała architektura.
Szczegółowy zakres inwestycji wraz z opisem znajduje się w załączonym do SWZ wyciągiem z dokumentacji projektu wraz z decyzjami wydanymi przez MWKZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w przedmiarze robót, opisie przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiących załączniki nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1377600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progress Magdalena Paczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142619235
7.3.3) Ulica: Kajetanowska 2
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1377600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.