Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191276/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00198223/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00285358/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00285313/01 - Wynik z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Dostawa energii elek. obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii oraz sprzedaży energii elek. do obiektów Gminy Nowe Miasto w roku 2022 - 2023"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Apteczna 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6614920
1.5.8.) Numer faksu: 23 6614923
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa energii elek. obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii oraz sprzedaży energii elek. do obiektów Gminy Nowe Miasto w roku 2022 - 2023"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ac3c1b-1d03-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001225/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dostawa energii elek. obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elekt. oraz sprzedaży energii elek. do ob. Gminy Nowe Miasto w roku 2022 - 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191276/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SI.271.3.2021.JM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie dystrybucji energii do lokali i obiektów Zamawiającego i oświetlenia ulicznego wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ – Wykaz PPE.
4.2. Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r. wynosi 672 962 kWh dla oświetlenia ulicznego, lokali i obiektów znajdujących się na terenie Gminy Nowe Miasto. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
4.3. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych.
4.4. Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5. Warunki ogólne:
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi w rozumieniu art.3 ust. 30 Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) realizowanej na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 w/w ustawy polegającej na świadczeniu usług na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji energii.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. nr 93, poz. 623 ze zmian.). Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r.
4.6. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy:
Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
4.7. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca zobowiązany jest do dochowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań zawartej Umowy.
b) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za straty i szkody powstałe w związku z realizacją przez Wykonawcę Umowy lub przy okazji jej wykonywania, a będące następstwem działania lub zaniechania Wykonawcy, a także osób przez niego upoważnionych do realizacji poszczególnych czynności objętych Umową.
4.8. Wykonawca winien:
a) zdobyć wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty,
b) sprawdzić i zweryfikować materiały oraz niezwłocznie poinformować Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości SWZ po upływie terminu zgłaszania uwag.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571751,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571751,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571751,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA OBRÓT SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370
7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571751,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.