Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251108/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wędlin do Zakładu Karnego w Nowogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914326600
1.5.8.) Numer faksu: 913925284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZK_NOWOGARD@SW.GOV.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ecb5bd4-e5bc-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZAKŁAD KARNY
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wędlin do Zakładu Karnego w Nowogardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ecb5bd4-e5bc-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005925/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wędliny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ŻYW/24/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 15131135-0 Baleron w ilości 200 kg;
2. 15131135-0 Baton drobiowy w ilości 1000 kg;
3. 15131120-2 Baton szynkowy w ilości 900 kg;
4. 15131130-5 Blok mielonka w ilości 7500 kg;
5. 15131134-3 Kaszanka w ilości 2200 kg;
6. 15131130-5 Kiełbasa biała parzona w ilości 250 kg;
7. 15131130-5 Kiełbasa golonkowa w ilości 900 kg;
8. 15131130-5 Kiełbasa jałowcowa w ilości 120 kg;
9. 15131130-5 Kiełbasa jarmarczna w ilości 500 kg;
10. 15131130-5 Kiełbasa kanapkowa w ilości 500 kg;
11. 15131130-5 Kiełbasa krakowska parzona w ilości 850 kg;
12. 15131130-5 Kiełbasa mortadela w ilości 6800 kg;
13. 15131130-5 Kiełbasa ogniskowa w ilości 1200 kg;
14. 15131130-5 Kiełbasa parówkowa w ilości 600 kg;
15. 15131130-5 Kiełbasa piwna w ilości 1800 kg;
16. 15131130-5 Kiełbasa rawska w ilości 2200 kg;
17. 15131135-0 Kiełbasa rawska drobiowa w ilości 1000 kg;
18. 15131120-2 Kiełbasa szynkowa w ilości 450 kg;
19. 15131130-5 Kiełbasa zwyczajn w ilości 5500 kg;
20. 15131130-5 Kiełbasa żywiecka w ilości 950 kg;
21. 15131120-2 Metka łososiowa w ilości 800 kg;
22. 15131135-0 Mielonka drobiowa w ilości 2800 kg;
23. 15131130-5 Mielonka tyrolska w ilości 6200 kg;
24. 15131135-0 Parówka drobiowa w ilości 1400 kg;
25. 15131130-5 Parówki śląskie w ilości 1400 kg;
26. 15131310-1 Pasztetowa wieprzowa w ilości 4000 kg;
27. 15131120-2 Pieczeń cygańska w ilości 900 kg;
28. 15131120-2 Pieczeń rzymska w ilości 2000 kg;
29. 15131135-0 Polędwica drobiowa w ilości 850 kg;
30. 15131120-2 Salceson biały w ilości 2900 kg;
31. 15131120-2 Salceson czarny w ilości 100 kg;
32. 15131135-0 Serdelki drobiowe w ilości 1200 kg;
33. 15131130-5 Szynka parzona w ilości 100 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707608,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997321,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707608,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.4) Miejscowość: WŁOSZAKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707608,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-21 do 2025-04-20INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- "Budowa żłobka miejskiego w Nowogardzie" wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH Z PRZEZNACZENIEM NA POTRZEBY ŻYWIENIOWE DO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 W MIECHOWIE
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla internatu Zespołu Szkół nr2 w Nałęczowie na rok 2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
więcej: Produkty wędliniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.