eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoModernizacja boiska wielofunkcyjnego przy szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w miejscowości Gościeszyn.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w miejscowości Gościeszyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523024053

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w miejscowości Gościeszyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9290fa88-d7a3-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094300/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w miejscowości Gościeszyn.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2023”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIDiGP.271.1.2.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Gościeszynie w tym:
Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w miejscowości Gościeszyn, obręb Gościeszyn, gmina Rogowo, powiat żniński, województwo kujawsko - pomorskie. Na omawianym obszarze rzędne oscylują w granicach 122.8 – 123.0 m n.p.m.
Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego:
- modernizacja boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44,81 x 22,79 m w miejscowości Gościeszyn – wymiana nawierzchni boiska ze sztucznej trawy, podbudowy boiska i elastycznych krawężników,
- zakup i montaż bramek przenośnych, piłkochwytów, ogrodzenia, chodników,
- zagospodarowanie terenu – budowa stacji do naprawy rowerów, ławek parkowych, stoliki z szachownicą,
- zakup i montaż siatek do gry w tenisa ziemnego.
a) Przedmiot inwestycji
Przedmiotem niniejszej inwestycji są wymagania ogólne dotyczące wykonania i odbioru robót dotyczących Modernizacji boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Gościeszyn 20, 88-422 Gościeszyn.
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót objętych specyfikacjami technicznymi (ST).
W skład robót wchodzą:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty zewnętrzne – montaż urządzeń zabawowych,
- roboty zewnętrzne – wykonanie boisk sportowych,
- roboty zewnętrzne – montaż ogrodzeń,
- roboty zewnętrzne – wykonanie chodników,
- roboty zewnętrzne – zagospodarowanie terenu.
b) Dane techniczne
ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Obiekty istniejące i planowane rozbiórki
Teren inwestycji obecnie jako Boisko wielofunkcyjne , od południa oraz wschodu działka utwardzona, w części północnej i południowe działki objętej opracowaniem z lokalizowane są budynki kompleksu szkoły podstawowej. Graniczy z działką drogową [droga wojewódzką działka numer: droga gminna (dz. Nr 235/14) 14)] od wschodu [istniejący zjazd z przez teren działki przebiega instalacja wodociągowej, kanalizacji sanitarnej [wewnętrznej do zbiornika bezodpływowego], kanalizacji deszczowej oraz przyłącza energetyczne. Istniejący plac gromadzenia odpadów stałych. Projekt nie przewiduje rozbiórki budynków.
Ukształtowanie terenu i zieleni. Teren planowanej inwestycji można scharakteryzować jako płaski, zabudowany centrum miejscowości. Teren działki posiada spadek w kierunku południowym. Część działki przeznaczona pod przedmiotową inwestycję płaska. Działka w zakresie opracowania jako Boisko wielofunkcyjne Część działki utwardzona kostką betonową oraz podłożem betonowym.
Połączenie komunikacyjne
Działka: 136, obr. 0009, gmina Rogowo , objęta zakresem opracowania posiada połączenie komunikacyjne z droga gminna (dz. Nr 235/14) 14), za pośrednictwem istniejących zjazdów od strony wschodniej. Zjazd z drogi będzie jednocześnie pełnić dodatkowo funkcję drogi pożarowej. Na terenie objętym opracowaniem zlokalizowano miejsca postojowe w tym dwa dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644274,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1613912,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644274,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAYDO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532791231

7.3.3) Ulica: Poznańska 31 lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-129

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644274,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.