Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00218366/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. Z.o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsiemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d841a3f3-f3d4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. Z.o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d841a3f3-f3d4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037525/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/06/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o. w ramach których:
a. Wykonawca zapewni odpowiednią jakość dostawy oraz gwarantuje, że proces przygotowania i transportu posiłków będzie spełniać wszelkie wymagane normy sanitarne.
b. Wykonawca zapewni przez cały czas świadczenia usługi niezbędną ilość personelu koniecznego do właściwego świadczenia usługi, posiadającego wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje i uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o badaniach lekarskich (sanitarno-epidemiologiczne) dopuszczające do wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku.
c. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego (7 dni w tygodniu) przygotowania, gotowania i dowożenia posiłków wg norm i zasad żywienia przypisanych placówkom służby zdrowia, odpowiadającym obowiązującym przepisom dotyczącym bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego.
d. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w systemie ciągłym, obejmującym pracę w soboty, niedzielę oraz dni świąteczne.
e. Wykonawca zapewni najwyższy standard bezpieczeństwa produkcji posiłków w zgodzie z obowiązującymi obecnie przepisami sanitarnymi oraz normami.
f. Wykonawca jest zobowiązany do takiej organizacji dostarczania posiłków, aby zminimalizować czas od przygotowania potraw do dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego.
g. Wykonawca zapewni pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, będzie je odbierał oraz utylizował zgodnie z przepisami prawa - Ustawa z 14.12.2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022. poz. 699, ze zm). Zakup i dostarczenie pojemników na odpady leży po stronie Wykonawcy.
h. Wykonawca nieodpłatnie będzie odbierał opakowania jednorazowe jeśli będą stosowane.
i. Wykonawca będzie przestrzegał zasad systemu HACCP
j. Przez pojęcie całodobowego wyżywienia pacjenta należy rozumieć: całodzienne wyżywienie jednej osoby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1880452,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1880452,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1880452,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catermed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772164383
7.3.3) Ulica: Traktorowa 126 lok 201
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-204
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1880452,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-23 do 2025-06-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Siemianowicach Śląskich
- Budowa drogi do budynków przy ulicy Katowickiej 16-18 w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj.
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2c
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Aktywne i bezpieczne Siemianowice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- Usługi cateringowe - przygotowanie i dostarczanie obiadów i śniadań dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, korzystających z Ośrodków Wsparcia
- Zakup usługi cateringowej (serwis kawowy ciągły i obiad) w ramach warsztatów i konferencji.
- Świadczenie usług cateringowych ( drugie półrocze 2025r.) dla dzieci Przedszkola Miejskiego nr 25 w Jaworznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.