Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233139/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00242755/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00246054/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia wybranych dróg publicznych w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48(24)2758654
1.5.8.) Numer faksu: +48(24)2758633
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia wybranych dróg publicznych w Sierpcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bbe2b18-2cc9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008647/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja oświetlenia wybranych dróg publicznych w Sierpcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233139/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 846567,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja oświetlenia wybranych dróg publicznych w Sierpcu”.
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie m.in. następujących czynności:
1) demontaż opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na słupach lub wysięgnikach: 376 kpl.;
2) wymiana wysięgników mocowanych na słupie linii napowietrznej: szt. 264;
3) wymiana wysięgników mocowanych na słupie betonowym oświetleniowym typu WZ: szt. 61;
4) wymiana/montaż przewodów izolowanych w wysięgnikach: 264 kpl.;
5) wymiana zacisków prądowych Al/Cu na liniach napowietrznych: szt. 264;
6) wymiana bezpieczników na liniach napowietrznych: szt. 264;
7) wymiana tabliczek bezpiecznikowych słupowych oświetlenia zewnętrznego na izolowane złącze bezpiecznikowe: szt. 112;
8) wymiana przewodów izolowanych w słupach parkowych linii kablowych: 13 kpl.;
9) wymiana przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych linii kablowych: 99 kpl.;
10) montaż opraw ozdobnych LED na wysięgnikach lub słupach w liniach kablowych: szt. 13;
11) montaż opraw ulicznych LED na wysięgnikach lub słupach w liniach kablowych: szt. 99;
12) montaż opraw ulicznych LED na wysięgnikach w liniach napowietrznych: szt. 264;
13) pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy): 376 pomiarów;
14) dopuszczenia/wyłączenia na liniach energetycznych po stronie nN: 1 kpl.;
15) wykonanie dokumentacji wykonawczych i uzgodnienie w ZE: szt. 9;
16) montaż szafki oświetleniowej SON na słupie lub żerdzi stacji: szt. 9;
17) wykonanie zasilania szafki SON: 9 kpl.;
18) wykonanie zasilania obwodów oświetleniowych napowietrznych z szafki SON: 9 kpl.;
19) uruchomienie systemu sterowania oświetleniem: 1 kpl.;
20) demontaż słupów oświetleniowych betonowych WZ: szt. 38;
21) usunięcie zdemontowanych słupów na odległość do 1 km po drodze o nawierzchni kl. III (krotność = 5): 3 kursy;
22) przewóz zdemontowanych słupów do punktu utylizacji po drodze o nawierzchni kl. III, dodatek za każdy dalszy 1 km (krotność = 10): 3 kursy;
23) koszty utylizacji zdemontowanych słupów: szt. 38;
24) montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100 kg – słup stalowy o wysokości do 8 m na fundamencie: szt. 38;
25) montaż przewodów do opraw oświetleniowych – wciąganie w wysięgniki i słupy o wysokości do 8 m: 38 kpl. przew.;
26) montaż wysięgników jednoramiennych 1,0/1,5 m kąt 10 stopni na słupach stalowych: szt. 38;
27) montaż złącz izolowanych we wnękach słupowych: szt. 38;
28) naprawa nawierzchni wykonanej z kostki brukowej, asfaltu bądź płytek drogowych lub terenów zielonych z posianiem trawy: szt. 38;
29) pionowanie słupów oraz zagęszczenie gruntu wokół słupa: szt. 38.
Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi konserwacji zmodernizowanego systemu oświetleniowego przez okres obowiązywania rękojmi na wykonane roboty, za kosztorysową cenę ofertową uzależnioną od ilości opraw objętych konserwacją, zgodnie z poniższym opisem:
1) wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych;
2) wymiana elementów linii tj.: bezpieczników, zacisków (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii);
3) przeglądy elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana (raz w roku i w przypadku zgłoszenia awarii – w ciągu 24 godz. od jej zgłoszenia).
3. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) wynikami badań i pomiarów własnych;
3) wynikami opracowań własnych;
4) treścią opracowań stanowiących załączniki do dokumentacji technicznej.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia (w tym parametry techniczne i wymagania dla: opraw oświetleniowych, opraw oświetleniowych ozdobnych, systemu sterowania oświetleniem, szaf oświetleniowych czy wysięgników) opisują następujące dokumenty:
1) dokumentacja techniczna dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja oświetlenia wybranych dróg publicznych w Sierpcu”(załącznik nr 5 do SWZ);
2) zestawienie inwentaryzacyjne (załącznik nr 6 do SWZ);
3) zestawienie projektowe (załącznik nr 7 do SWZ);
4) przedmiar robót (załącznik nr 8 do SWZ);
5) projekt fotometryczny (załącznik nr 9 do SWZ);
6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SWZ).
5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
6. Termin gwarancji:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady;
2) okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w latach, na okres od 8 (gwarancja minimalna) do 10 (gwarancja maksymalna) lat.
7. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres równy okresowi zaoferowanej przez Wykonawcę gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESTI FOS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146019153
7.3.4) Miejscowość: Dębe
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2025 do kwietnia 2026 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto" .
- Bieżące utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3761W Białyszewo - Gozdowo
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Sierpc wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy" - przebudowa zaplecza socjalno-szatniowego - etap I (strona prawa z węzłem)
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.