Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233217/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż regałów archiwalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁAŃCUCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172256971
1.5.8.) Numer faksu: 172256970
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatlancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=galeria.php&under=92&grp=21&dep=7091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż regałów archiwalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a8cb8b2-2cdf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003655/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa regałów do archiwum Starostwa Powiatowego w Łańcucie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233217/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż przesuwnych regałów archiwalnych tj.:
10 szt. regałów przesuwnych podwójnych 7-półkowych (+1 półka kryjąca) o wys. ~ 2800 mm (+/- 15 cm) i długości 7000 mm, z półkami o wymiarach 1000x300 mm, górna półka (kryjąca) trwale skręcona z korpusem, zapewniająca sztywność regału,
rozstaw półki w pionie (światło) wynosi ~ 350 mm, nośność półki co najmniej 60 kg,
regulacja półki „skokowo”, co min. 20 do max. 30 mm (+/- trzy otwory),
półki - wykonane z blachy stalowej zimnowalcowanej, gięte w celu zapewnienia odpowiedniej wytrzymałości i nie występowania ostrych krawędzi, malowane proszkowo na kolor szary,
wszystkie regały podwójne muszą posiadać stężenia krzyżowe (śruby rzymskie) zapewniające sztywność regału,
1 szt. regał stacjonarny w wykonaniu z ramą
oraz 1 kpl. (ok. 7500 mm długości) – szyn jezdnych - torowisko nawierzchniowe bez płyty wypełniającej, z najazdami obustronnymi, kotwiczone w posadzce za pomocą kołków rozporowych, ocynkowane – musi posiadać system antyprzechyłowy, z napędem ręcznym, przesuwanie regału za pomocą trójramiennego pokrętła, zakończonego uchwytami wykonanymi z twardego tworzywa sztucznego, zapobiegającego poślizgowi dłoni podczas obracania, mechanizm napędowy wyposażony w blokadę umożliwiającą zablokowanie regału w każdej chwili oraz zakryty pełnym panelem frontowym wykonanym z jednolitej blachy zimnowalcowanej, malowanej proszkowo. Panel frontowy wyposażony w tabliczki z możliwością wsuwania w nie oznakowania zawartości regału.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97374,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193479,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97374,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMK MEBLE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542700862
7.3.3) Ulica: Ul. Gliwicka 189
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97374,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI I ZBIORNIKA NA CIEKŁY TLEN MEDYCZNY
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SPORTOWEGO NA HALI SPORTOWEJ
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA ŁAŃCUT WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE
więcej: przetargi w Łańcucie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.