Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00194563/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00233170/01 - Wynik z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Drawno-etap II (realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3
1.5.2.) Miejscowość: Drawno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957682031
1.5.8.) Numer faksu: 957682505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@drawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9add682c-e419-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Drawno-etap II (realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9add682c-e419-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052695/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Drawno - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194563
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIOŚ.271.5.2023.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Zadanie 1- „Modernizacja rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Drawnie”:• wykonanie mapy do celów projektowych;
• przeprowadzenie szczegółowej inwentaryzacji istniejących obiektów;
• uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację
inwestycji jeżeli będzie wymagana;
•uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego jeżeli
będzie wymagana;
• przeprowadzenie prac remontowo-modernizacyjnych z zachowaniem ciągłości
pracy oczyszczalni;
• uporządkowanie terenu;
• sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
• rozruch technologiczny;
• przeszkolenie pracowników użytkownika oczyszczalni;
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane;
• modernizacja stopnia mechanicznego- demontaż piaskownika wirowego i
montaż nowego sitopiaskownika;
• modernizacja reaktora biologicznego z pompownią recyrkulacji;
• modernizacja układu zasilania i AKPiA;
• modernizacja placu manewrowego w zakresie związanym z funkcjonowaniem
sitopiaskownika / zapewnienie dojazdu/;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 1688133,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Zadanie 2- „Modernizacja rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Drawnie”:• wykonanie mapy do celów projektowych;
• przeprowadzenie szczegółowej inwentaryzacji istniejących obiektów;
• uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację
inwestycji jeżeli będzie wymagana;
• uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego jeżeli
będzie wymagana;
• przeprowadzenie prac remontowo-modernizacyjnych z zachowaniem ciągłości pracy oczyszczalni;
• uporządkowanie terenu;
• sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
• rozruch technologiczny;
• przeszkolenie pracowników użytkownika oczyszczalni;
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane;
• modernizacja układu przyjmowania ścieków dowożonych;
• modernizacja placu manewrowego w zakresie związanym z funkcjonowaniem
stacji zlewczej / zapewnienie dojazdu/;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 262557,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2197921,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2197921,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2197921,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dren Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941603868
7.3.3) Ulica: Podgórna 26
7.3.4) Miejscowość: Recz
7.3.5) Kod pocztowy: 73-210
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres prac, które będą wykonywane przez podwykonawcę, tj. Wilo Polska Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Jedności 5, 05-506 Lesznowola, NIP 123-00-29- 901, KRS 0000126878:
1. Dokumentacja projektowa
2. Sitopiaskownik -dostawa i montaż:
Sitopiaskownik wersja zima, z pomostem
Krata ręczna awaryjna
Orurowanie
Konstrukcja wsporcza posadowiona na płycie
Schody - stal ocynk
Kontenery na skratki i piasek - po 2 m3 - do bramownicy - 2 szt
Wersja bez zadaszenia
3. Reaktor biologiczny TerceFlow -dostawa i montaż:
Wyposażenie technologiczne - stal 1.4301, PVC
Mieszadło pompujące RZP 25-2.145-4/8 K2, Pn=3,5 kW z żurawikiem
Mieszadło pompujące RZP 25-2.145-4/8 K2,- rez. magazynowa
Wykonanie tymczasowego obejścia KN1, KN2, KN3
Wykonanie tymczasowego obejścia KN4, KN5
Demontaż starego wyposażenia
Dyfuzory
Czujnik tlenu, czujnik Redox, przekaźnik z wyświetlaczem
4. Pompownia cyrkulacyjna Pompa Rexa PRO V06 DA-623 / EA, Pn=1,25 kW -
2 szt
Orurowanie
5. Elektryka i AKPiA: Zasilanie i sterowanie
6. Reaktor biologiczny: Remont ścian wewnętrznych - naprawa ubytków do
10% pow. zbiornika
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2197921,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DRAWNO
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Brzezinach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Brzezinach.
- dostawa oleju opałowego
więcej: przetargi DRAWNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Urządzenia do obróbki ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.