eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › "Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 - Etap 3"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 – Etap 3”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 440 17 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 – Etap 3”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9b61b41-1acd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001994/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 - Etap 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189779/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.18.2021.NN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie zlokalizowane jest w ciągu dróg powiatowych i składa się z dwóch zadań:
1)Zadanie nr 1 – „Przebudowa drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie w m. Lichynia ul. Daszyńskiego – Etap 1”
2)Zadanie nr 2 – „Modernizacja drogi powiatowej 1472 O Leśnica – Krasowa – Etap 2”
Zakres robót (zależnie od zadania) obejmuje m. in.:
1)opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2)oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3)wykonanie prac zgodnie przedmiarem robót i dokumentacjami kontraktowymi:
W zakresie zadania nr 1 przewidziano:
a)przebudowę konstrukcji drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej,
–roboty rozbiórkowe i roboty ziemne,
–mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne,
–podbudowa pomocnicza o gr. 20,00 cm z mieszanki kruszyw stabilizowanych cementem wykonanej w węźle betoniarskim o Rm = 5,00 MPa dla warstwy, ułożonej jednowarstwowo, o grubości 20,00 cm,
–podbudowa jednowarstwowa z kruszywa łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0,0 – 63,00 o grubości 25,00 cm po zagęszczeniu,
–skropienie międzywarstwowe asfaltem w ilości 0,5 kg/m2,
–podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P o grubości 6,00 cm po zagęszczeniu,
–warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W o grubości 5,00 cm po zagęszczeniu,
–warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S , o grubości 4,00 cm po zagęszczeniu,
b) przebudowa konstrukcji / odnowa bitumicznej nawierzchni istniejącej ścieżki pieszo – rowerowej, która zlokalizowana jest po lewej stronie drogi,
–frezowanie nawierzchni na całej powierzchni ścieżki,
–skropienie międzywarstwowe asfaltem w ilości 0,5 kg/m2,
–warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC8W, o grubości 4,00 cm po zagęszczeniu,
–warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC5S , o grubości 3,00 cm po zagęszczeniu,
c) przebudowa odcinka istniejącego chodnika po prawej stronie drogi, o nawierzchni bitumicznej oraz budowa zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej,
–roboty rozbiórkowe i roboty ziemne,
–mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne na całej powierzchni przebudowanego odcinka chodnika i zjazdów,
–warstwa odcinająca z piasek płukanego , pospółki frakcji 0-6,0 mm /materiał nienasiąkliwy, mrozoodporny/ i grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm,
–podbudowa z kruszywa łamanego bazaltowego frakcji 0,0 – 31,50 o grubości warstwy 10,00 cm po zagęszczeniu w ciągu chodnika i 15,00 cm po zagęszczeniu na zjazdach,
–nawierzchnia w ciągu chodnika z betonowej kostki brukowej wibroprasowenej o grubości 6,0 cm ułożonej na podsypce z miału kamiennego bazaltowego o gr. 3,0 cm z wypełnieniem spoin piaskiem,
–nawierzchnia na zjazdach z betonowej kostki brukowej wibroprasowenej o grubości 8,0 cm ułożonej na podsypce z miału kamiennego bazaltowego o gr. 3,0 cm z wypełnieniem spoin piaskiem,
d)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
W zakresie zadania nr 2 przewidziano:
a)frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu uzyskania odpowiednich płaszczyzn i usunięcia starej masy z smołobetonu,
b)wykonanie poszerzenia jezdni,
c)wykonanie stabilizacji istniejącego podłoża,
d)wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa,
e)ułożenie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca i ścieralna),
f)wykonanie ścinki poboczy i utwardzenie destruktem bitumicznym (materiał z budowy oraz brakująca ilość materiał Wykonawcy) wraz z profilowaniem pobocza gruntowego za utwardzeniem,
g)regulacja urządzeń w pasie wykonywanych robót,
h)odnowienie oznakowania poziomego,
i)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4)wykonanie niezbędnych badań na etapie robót oraz laboratoryjnych badań kontrolnych wykonanej nawierzchni bitumicznej (w zakresie min. pomiar grubości warstwy, oznaczenie gęstości, zawartości wolnej przestrzeni oraz wskaźnika zagęszczenia mieszanek mineralno-asfaltowych)
5) demontaż oznakowania.
Szczegółowy zakres robót zawierają dokumentacje kontraktowe.
Inwestycja pn.: „Przebudowa drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie w m. Lichynia ul. Daszyńskiego – Etap 1” realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią:
1) Dokumentacja projektowo – techniczna,
2) Specyfikacje Techniczne (ST),
3) Opinia geotechniczna,
4) Projekt stałej organizacji ruchu
5) Przedmiar robót.
Inwestycja pn.: „Modernizacja drogi powiatowej 1472 O Leśnica – Krasowa – Etap 2” realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią:
1) Dokumentacja techniczna uproszczona,
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST),
3) Przedmiar robót.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie mógł pobierać z placu budowy próbki mieszanki mineralno-bitumicznej, celem sprawdzenia jakości. Koszt badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą odpowiadały SST, bądź aprobacie technicznej przedstawionej przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszt zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca.
Na wykonane prace Wykonawca udzieli co najmniej 4 – letniej gwarancji.
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte umowną ceną kontraktową:
1)Obsługa geodezyjna
2)Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
3)Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem.
4)Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy.
5)Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem.
6)Zabezpieczenie zieleni nie podlegających wycince w obrębie robót.
7)Spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy.
8)Opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych i wymaganych w tym zakresie uzgodnień. Opracowany projekt i przyjęte rozwiązania w zakresie organizacji ruchu winny być zgodne z właściwą technologią wykonania robót. Wykonawca winien spełnić wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem.
9)Wykonawca ma obowiązek jako jednostka wprowadzająca organizację ruchu zawiadomić organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie jej wprowadzenia zgodnie z § 12 ust 1-2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem.
10)Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem.
11)Zapewnienie nadzoru ze strony właścicieli urządzeń obcych zlokalizowanych w drodze powiatowej w zakresie wytyczenia trasy sieci i urządzeń, nadzoru nad pracami, opracowania dokumentacji powykonawczej lub ewentualnie innych kosztów w tym kosztów usunięcia kolizji robót wynikających projektu budowlanego z urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami i potrzebami ruchu drogowego.
12)Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót.
13)Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ustalone w ofercie Wykonawcy musi zawierać wszelkie koszty związane z:
1) doprowadzeniem terenu po wykonaniu prac do stanu pierwotnego,
2) organizacją placu prac,
3) ubezpieczeniem zadania,
4) zabezpieczeniem prac pod względem BHP.
W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego,
b) powodujące poprawę parametrów technicznych,
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów.
Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747389,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977931,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 747389,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747389,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-10 do 2021-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.