Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231686/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWY I PRACE REMONTOWE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W m. BRZEŹNIO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 44
1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438203026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl ; www.brzeznio.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NAPRAWY I PRACE REMONTOWE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W m. BRZEŹNIO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d0d6a5e-2c15-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002423/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Naprawy i prace remontowe oczyszczalni ścieków w m. Brzeźnio
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia: Naprawy i prace remontowe oczyszczalni ścieków – branżabudowlana
- wykończenia ścian wewnętrznych
- wykończenia sufitów
- remont podłogi i posadzki budynku techniczno –socjalnym
- remont sufitów – wykończenie
- remont stolarki drzwiowej – uszczelki
- remont kanałów wentylacyjnych
- remont ogrodzenia
- docieplenie ścian zbiornika
W celu kompleksowej realizacji inwestycji pn.: „Naprawy i prace remontowe oczyszczalni
ścieków” Wykonawca branży budowlanej zobowiązany jest do współpracy z wykonawcami
pozostałych branż.
Roboty budowlane objęte cz. 1 przedmiotu zamówienia znajdują się w przedmiarze robót L.p.
1.2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 54226,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia: Naprawy i prace remontowe oczyszczalni ścieków – technologia oczyszczalni, elektryka i automatykaPlanowane prace obejmują wykonanie napraw oraz rozruchów urządzeń występujących na oczyszczalni ścieków, w tym m. in.:
- remont przez autoryzowany serwis producenta – krat stałych w budynku technicznym
- remont przez autoryzowany serwis producenta – praso płuczki wraz z zasuwami i przepływomierzem w budynku technicznym
- remont przez autoryzowany serwis producenta –pomp wirowych w budynku technicznym
- remont przez autoryzowany serwis producenta – mieszadeł w budynku technicznym
- remont przez autoryzowany serwis producenta – filtrów w budynku technicznym
ścieków dowożonych a zbiornikiem uśredniającym w budynku technicznym
- remont przez autoryzowany serwis producenta – pomp wirowych w zbiorniku uśredniającym II-go stopnia budynku SBR-a
- remont przez autoryzowany serwis producenta – pomp wirowych osadów w budynku SBR-a
- remont przez autoryzowany serwis producenta – mieszadeł w budynku SBR-a
- remont przez autoryzowany serwis producenta – filtrów w budynku SBR-a
- remont przez autoryzowany serwis producenta – dmuchaw powietrznych w budynku SBR-a
- remont przez autoryzowany serwis producenta – sprężarki w budynku SBR-a
- remont przez autoryzowany serwis producenta – dysków napowietrzających
- remont przez autoryzowany serwis producenta – sito piaskownika w budynku SBR-a
- remont przez autoryzowany serwis producenta – prasy osadów w budynku SBR-a
- remont zasuwy pomiędzy zbiornikiem
- elektryka i automatyka - sprawdzenie i pomiar
W celu kompleksowej realizacji inwestycji pn.: „Naprawy i prace remontowe oczyszczalni ścieków” Wykonawca niniejszej branży zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą branży budowlanej.
Roboty budowlane objęte cz. 2 przedmiotu zamówienia znajdują się w przedmiarze robót L.p. 1.1 i 1.3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 107887,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90653,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90653,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BlackMan Aleksandra Wolska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366463825
7.3.3) Ulica: ul. H. Wieniawskiego 40 bud. B lok. 117
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-564
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90653,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę (na Część II przedmiotu zamówienia), która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) i 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie tej części przedmiotu zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI BRZEŹNIO
więcej: przetargi BRZEŹNIO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nieświeskiej 56 w Warszawie
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.