eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa mobilnych miasteczek rowerowych w ramach projektu Popr bezp. ruchu drogowego poprzez wyznaczenie i doposaż przejść dla pieszych oraz zakup mobilnych miast. rowerowych dla szkół podst w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych w ramach projektu Popr bezp. ruchu drogowego poprzez wyznaczenie i doposaż przejść dla pieszych oraz zakup mobilnych miast. rowerowych dla szkół podst w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych w ramach projektu Popr bezp. ruchu drogowego poprzez wyznaczenie i doposaż przejść dla pieszych oraz zakup mobilnych miast. rowerowych dla szkół podst w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a10c2dd3-f636-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych w ramach projektu Poprawa bezp. ruchu drog poprzez wyznaczenie i dopos. przejść dla pieszych oraz zakup mobilnych miast. rowerowych dla szkół podst. w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez wyznaczenie i doposażenie przejść dla pieszych oraz zakup mobilnych miasteczek rowerowych dla szkół podstawowych w Słupsku”, w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.17.2023.ZP7

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem 7 gotowych kompletów mobilnych miasteczek rowerowych dla 7 szkół podstawowych w Słupsku, przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim do nauki jazdy na rowerze.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę 3 fabrycznie nowych kompletów mobilnego miasteczka rowerowego o wymiarach 16x20m (± 0,05m) w zestawie z minimum 30 szt. znaków drogowych, rondo minimalna średnica 5m, maty gumowe z min. 2 szt. przejść dla pieszych, sygnalizacją świetlną;
2) dostawę 4 fabrycznie nowych kompletów mobilnego miasteczka rowerowego o wymiarach 20x30m (± 0,05m) w zestawie z minimum 40 szt. znaków drogowych, rondo minimalna średnica 5m, maty gumowe z min. 4 szt. przejść dla pieszych, sygnalizacją świetlną, sygnalizator kolejowy + rogatka.
3. Mobilne miasteczka rowerowe, o których mowa w pkt 2 winny mieć możliwość rozstawiania na terenie przed szkołą na boisku/utwardzonym placu (w okresie wiosenno-letnim), oraz w salach gimnastycznych/halach (w okresie jesienno-zimowym).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Maty gumowe – antypoślizgowe, imitujące asfalt, służące do tworzenia dróg, rond, skrzyżowań w mobilnym miasteczku ruchu, oznakowane znakami poziomymi i cięte na poszczególne części składowe miasteczka. Wymiary: szerokość 2m (± 0,05m), długość 1,2 m (± 0,05m) i grubość 5-8 mm. Waga arkusza od 13 kg do 15 kg.
2) Oznakowanie pionowe (mini znaki drogowe) – lekkie, składane, łatwe w utrzymaniu czystości z możliwością dopinania kilku znaków na jednym słupku, tarcza musi posiadać zaczepy łatwe do szybkiego montażu i demontażu. Parametry znaku:
- wysokość min. 160 cm;
- wierzchnia tarczy – min. 26 cm;
- słupek wykonany z rurki PCV;
- tarcza znaku materiał PCV;
- podstawa metalowa poprawiająca stabilność w niesprzyjających warunkach atmosferycznych (wiatr) o średnicy około 0,3x0,3 m. Waga podstawy metalowej min.2,5 kg ;
3) Sygnalizator 3/2-komorowy – w zestawie akumulator żelowy, wysokość min. 160 cm, waga ok. 18 kg, obudowa – poliwęglan, średnica soczewki – min 100 mm, światła – moduł ledowy.
4) Sygnalizator 2-komorowy – w zestawie akumulator żelowy, wysokość min. 160 cm, waga ok. 17 kg, obudowa – poliwęglan, sygnalizatory o średnicy min 100 mm, światła – moduł ledowy.
5) Sygnalizator kolejowy z rogatką – sygnalizacja świetlna + dźwiękowa, sygnalizator na skrzynce metalowej wraz z kółkami, automatyczne podnoszenie i opuszczanie rogatki; w zestawie akumulator żelowy; w zestawie znak – krzyż św. Andrzeja; wysokość ok. 180 cm, waga ok. 20 kg, długość rogatki – ok. 150 cm, obudowa – poliwęglan, średnica soczewki – min. 100 mm, światła – moduł ledowy.
6) Zestawy winny zawierać instrukcję montażu i obsługi.
5. Miasteczko należy dostarczyć na palecie.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na dostarczone mobilne miasteczka rowerowe, na okres 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.
8. Sprzęt musi być dostarczony do siedmiu placówek szkolnych znajdujących się na terenie Miasta Słupska:
- dla przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 2.1):
1) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Gustawa Morcinka w Słupsku, ul. S. Leszczyńskiego 17, 76-200 Słupsk – 1 komplet;
2) Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w Słupsku, ul. S. Starzyńskiego 6, 76-200 Słupsk – 1 komplet;
3) Zespół Szkół Ogólnokształcących Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Sportowymi w Słupsku, ul. M. Zaborowskiej 2, 76-200 Słupsk – 1 komplet;
- dla przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 2.2):
1) Zespół Szkolno - Przedszkolny - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów w Słupsku, ul. Hubalczyków 7, 76-200 Słupsk – 1 komplet;
2) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Słupsku, ul. A. Grottgera 10a, 76-200 Słupsk – 1 komplet;
3) Szkoła Podstawowa nr 9 im. kmdr por. Stanisława Hryniewieckiego w Słupsku, ul. S. Małachowskiego 9, 76-200 Słupsk – 1 komplet;
4) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku, ul. Orląt Lwowskich 1a, 76-200 Słupsk – 1 komplet;
9. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia powinien uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w tym: produkcji, zakupu, dostarczenia miasteczek, w tym pracy ludzi i sprzętu, zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, obsługę administracyjną i logistyczną, podatki i opłaty urzędowe - inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania zamówienia.
10. Wykonawca zapewni siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania dostawy.
11. Organizacja prac podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewniać prawidłowe wykonanie dostawy mobilnych miasteczek rowerowych.
12. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
13. Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot umowy będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowy i wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot. Przedmiot zamówienia musi być gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
14. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z zachowaniem najwyższej staranności. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, certyfikaty bezpieczeństwa zgodne z przepisami w tym zakresie.
15. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny przedmiotu niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z odpowiednimi normami, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi.
16. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne (atesty, aprobaty, deklaracje zgodności przepisami i normami oraz karty katalogowe producentów materiałów równoważnych, itp.). Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
17. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie (wykazie równoważnych rozwiązań) rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej załącznikach.
18. Szczegółowy opis dotyczący równoważności norm wskazany jest w rozdziale IV SWZ.
19. Niniejsze zamówienie stanowi jedną całość w zakresie dostawy kompletów mobilnych miasteczek rowerowych. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Charakter przedmiotu zamówienia pozwala na całościowe wykonanie zadania przez jednego Wykonawcę. Mobilne miasteczka rowerowe mają być jednorodne, tego samego typu, w tej samej specyfikacji i w ten sam sposób skompletowane, zgodnie z opracowaną specyfikacją. Brak podziału zamówienia nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom, tym samym nie naruszy konkurencji.
20. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
21. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10 % pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.
22.Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją
zamówienia. Na Wykonawcy ciążą więc obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty.
23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
24. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
25. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43329000-5 - Zestawy sprzętu

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356626,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386899,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356626,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EUROBLASK Mariola Wyrwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511273138

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 37 B

7.3.4) Miejscowość: Andrychów

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356626,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.