Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215604/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00218375/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 12
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-652d63d5-ec8d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00248653/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215604/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1645598,93 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1097065,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Remont drogi leśnej „Błotnista” nr inw. 713/242 na odcinku od km 1+577 do km 4+335”,Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze:
- karczowanie krzaków – 0,15 ha
- karczowanie pni - 20,0 szt.
b) Odwodnienie korpusu drogowego:
- oczyszczenie rowów z namułu – 5 516,00 m
- rozebranie przepustów Fi 600 – 30,0 m
- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 600 – 42,0 m
- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 500 – 78,0 m
- montaż ścianek czołowych dla rur fi 600 – szt. 10
- montaż ścianek czołowych dla rur fi 500 – szt. 18
c) Wykonanie podbudowy:
- profilowanie I zagęszczanie podłoża - 15 532,00 m2
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o wytrzymałości 4-5 MPa – 8.585,00m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 gr. 20 cm (warstwa dolna) – 8 585,00 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 (warstwa górna) – 11 197,00 m2
d) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych:
- wykonanie nawierzchni z płyt drogowych – 333,00 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.1 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W
odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą
działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1021675,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Remont drogi leśnej nr inw. 713/242 w Leśnictwie Cisowa na odcinku od km 0+000 do km 3+200”,Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze:
- mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy – 3 200,0 m2
b) Wykonanie podbudowy:
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym (uzupełnienie ubytków) – 135,75 m3
- spulchnienie istniejącej podbudowy gruntofrezarką - 5 430,0 m2
- profilowanie podbudowy równiarką – 5 430,0 m2
- zagęszczenie podbudowy – 5 430,0 m2
- zaklinowanie i miałowanie podbudowy wraz z zagęszczeniem – 5430,0 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.2 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W
odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą
działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 75390,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250588,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1956192,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250588,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753
7.3.3) Ulica: Sielecka 2
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Transportowo-Drogowy Jolanta Oleksów
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Transportowo-Drogowy Jolanta Oleksów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1250588,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91429,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271928,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91429,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753
7.3.3) Ulica: Sielecka 2
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Transportowo-Drogowy Jolanta Oleksów
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Transportowo-Drogowy Jolanta Oleksów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91429,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i dostawa elektrod
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ "POPRAWA ATRAKCYJNOŚCI STOKU NARCIARSKIEGO W PRZEMYŚLU"
- Wyk. dok. proj.-koszt. dla zad. inwestyc. pn. ,,Reorganiz. wraz z modern. Stacji Dializ, Serologii oraz Oddziału: Nefrologii, Otolaryngologii i Okulistyki w Woj. Szpit. im. Św. Ojca Pio w P-ślu.
- Dostawy nabiału.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.