Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006629/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dokumentacja@mpgkim.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mpgkim.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostak sektora finansów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9749a26f-6b6b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000760/51/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przeglądy kominiarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006629/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-MPGKiM/05/II/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.
Zakres prac obejmuje:
. 1.sprawdzenie drożności i szczelności przewodów kominowych,
. 2. sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych przewodów urządzeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
. 3. sprawdzenie czy występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej ich długości, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (rewizyjnych - wyciorowych), ław kominowych, nasad kominowych,
. 4. sprawdzenie czy występuje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych i urządzeń mających związek z kominami,
. 5. sprawdzenie czy w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły CO itp.), posiadają sprawne działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne,
. 6. sprawdzenie czy występują inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia
7. Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola.
8. W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli.
9. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy,tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli.
UWAGA!
Do obowiązku wykonawcy należy realizacja zadania w dni robocze w godzinach od 07:00 do 20:00
Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokole z okresowej kontroli przewodów kominowych w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii).
Wykaz budynków do wykonania przeglądów kominiarskich na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 6 do SWZ
Przewidywana ilość lokali mieszkalnych i użytkowych wynosi 3000 i może ona ulec zmianie
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-051-35-28
7.3.3) Ulica: Głowackiego 9
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Zakup licencji oprogramowania biurowego
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
- "Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych dla 3 zadań: Zad. Nr 1: Rozbudowa dr pow. nr 2107L i nr 2109L Zad. Nr 2: Rozbudowa dr. pow. nr 2225L Zad. Nr 3: Rozbudowa dr. pow. nr 2201L
- Wykonanie usługi Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Dymińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Dymińskiej -prace przygotowawcze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.