Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227263/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(3) Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy DDPS Gliwice ul.Kozielska 71 i Dziennego Domu ,,Senior +" Gliwice ul.Partyzantów 30
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-96-00
1.5.8.) Numer faksu: 32/230-80-27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ops.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(3) Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy DDPS Gliwice ul.Kozielska 71 i Dziennego Domu ,,Senior +" Gliwice ul.Partyzantów 302.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d78a7fd-f6b4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018662/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa cateringowa dla DDPS i Dziennego Domu Senior+
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227263/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS-ZP.321.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 378000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych i podwieczorku do Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul. Kozielska 711. Zestaw śniadaniowy:
Gramatura poszczególnych przykładowych składników śniadaniowych
(jednej porcji):
I. PIECZYWO: 150 g
- 1,5 kanapki z pieczywa pszenno-żytniego
(3 kromki chleba z dodatkami przekrojone na pół)
- zupa mleczna 250 ml
II. DODATKI DO PIECZYWA:
- szynka 50 g
- wędliny kanapkowe 50 g
- salceson 100 g
- pasztet 80 g
- pasty (rybna, jajeczna, itp.) 100 g
- serek topiony 50 g
- ser żółty 50 g
- ser biały 80 g
- jajko 1 szt.
- dżem 80 g
- parówki, serdelki – na ciepło 3 szt.
III. MASŁO 82% tłuszczu: 20 g
IV. HERBATA owocowa/czarna – 1 saszetka na 1 osobę
Cytryna 10 g na osobę do herbaty czarnej
Cukier 10 g na osobę codziennie
Kawa zbożowa, kakao 200 ml
3 x w tygodniu wędlina szynka, pasztet, itp.
2 x w tygodniu np. nabiał, jajko, dżem, pasta, itp.
Do kanapek dodatek min. 15 g/osobę warzyw np. sałaty, rzodkiewki, ogórka, itp.
Pieczywo codziennie świeże.
Zupa mleczna 2 x tydzień - w tych dniach 1 kanapka (2 kromki chleba - 100 g z dodatkami przekrojone na pół )
Kawa zbożowa/kakao x 1/tydzień – Herbata x 4/tydzień
Zaopatrzenie: ketchup (30 ml/ na 1 osobę/ na miesiąc), musztarda (30 ml/ na 1 osobę/ na miesiąc).
Poszczególne zestawy śniadaniowe mogą powtórzyć się dopiero w następnym tygodniu.
2. Zestaw obiadowy:
Gramatura poszczególnych przykładowych składników obiadowych (jednej porcji):
I. ZUPA: 400 ml
II. DRUGIE DANIE:
- ziemniaki, ryż ,kasze, makaron 200 g
- mięso - drobiowe, wieprzowe, wołowe 120 g ( waga bez panierki )
- ryba – filet bez ości 125 g ( waga bez panierki )
- udko pieczone z kurczaka z kością 200 g
- pyzy, krokiety, naleśniki ,pierogi ,gołąbki, kopytka , placki ziemniaczane , racuchy, knedle (farsz-mięsny,warzywny,owoc) 300 g
- gulasz, 120 g mięsa +100 ml sosu
- bigos, fasolka po bretońsku, spaghetii 300 g (min.60 g mięsa)
- śledź w śmietanie 125 g
- jajka 2 szt
- sos – jasny , ciemny, grzybowy, koperkowy , pomidorowy 40 ml
III. SURÓWKA, WARZYWA GOTOWANE 100 g
Poza dniami z daniami typu: bigos, fasolka po bretońsku, gołąbki, itp.
IV. SOK OWOCOWY-KONCENTRAT 25 ml/dziennie/na 1 osobę
V. WODA 250 ml/dziennie/na 1 osobę
Zupy na wywarze mięsnym/warzywnym/ew. zagęszczane śmietaną/ zupa krem gęsta
3 x w tygodniu obiad mięsny ( w tym ryba, minimum 1 x 10 dni żywieniowych) )
1 x w tygodniu obiad półmięsny – gołąbki, łazanki z kapustą i mięsem, kluski z mięsem, itp.
1 x w tygodniu obiad bezmięsny (w piątek)
Drugie danie musi składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryby, ser, jaja, drób), produktów bogatych w węglowodany złożone (ziemniaki, kasza, ryż, kluski, makaron) oraz dodatków warzywnych (surówki drobno krojone, warzywa gotowane).
Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu 10 dni żywieniowych
3. Podwieczorek:
Gramatura poszczególnych przykładowych składników na podwieczorek (jednej porcji):
- jogurt naturalny, kefir, serek homogenizowany min. 125 g
- owoc surowy min. 200g
- kisiel, budyń, galaretka ,sałatka owocowa min. 200g
-, koktajl owocowy, mus owocowy, sok min. 200 ml
Dodatkowo:
- 1 x w miesiącu ciasto na sztuki (200g na 1 osobę),
- 1 x w miesiącu kawa (15g na 1 osobę),
- 1 x w miesiącu śmietanka do kawy (10g na 1 osobę),
- 1 x w miesiącu cukier (10 g na 1 osobę).
( w\w produkty w tym samym dniu po zgłoszeniu przez zamawiającego)
W ramach wykonywanej umowy Wykonawca zapewni posiłki, mające charakter świąteczny
z uwzględnieniem tradycyjnych potraw i ciast na Boże Narodzenie oraz Wielkanoc.
4. Pozostałe:
I. Przygotowanie i dostarczanie 60 posiłków od poniedziałku do piątku w dni pracujące do Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul. Kozielska 71 w okresie od podpisania umowy do 31.07.2023r.
- maksymalna liczba posiłków (śniadanie, obiad, podwieczorek dziennie liczone jako 1) wynosi 7560, a po jej zrealizowaniu umowa wygasa.
- minimalna liczba posiłków (śniadanie, obiad, podwieczorek dziennie liczone jako 1) wynosi 3780.
- wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania wskazanej max. liczby posiłków.
Śniadania 7:30 – 8:00
Obiady 12:30 – 13:00
Max ilość porcji 30
Zgodnie z wytycznymi MRPiPS, MZ i PIS w zakresie profilaktyki zakażeń SARS-CoV-2 wprowadzono Procedurę bezpieczeństwa, ograniczono liczbę miejsc do 15 w każdej
z placówek.
Śniadania 7:30 – 8:00
Obiady 12:30 – 13:00
Średnia ilość porcji 15
II. Strony umowy są zobowiązane do przekazywania informacji o ilości posiłków z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00.
III. Dostarczane posiłki muszą być pełnowartościowe, odpowiadające wszelkim normom odżywczym i energetycznym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia (zgodnie ze standardami HACCP).
1. Temperatury właściwe dla dań:
- zupa, sosy – min. 75st. C
- surówki, sałatki – od 4st.C do 6st.C
- nabiał – od 4st.C do 6st.C
- warzywa, owoce – w zależności od rodzaju, od 4st.C do 6st.C lub temp. otoczenia,
- dania mięsne, rybne, itp. oraz desery gorące (budynie itp.) – min. 63st.C
2. Posiłki nie mogą być przygotowywane z produktów gotowych i półproduktów oraz potraw w proszku (poza – kisiel, budyń, galaretka).
3. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w okresie 10 dni żywieniowych (włącznie z surówkami). W tym samym dniu produkt np. makaron, ziemniaki może występować tylko w jednym daniu.
4. Planowany jadłospis winien uwzględniać produkty sezonowe oraz okres upałów (unikanie produktów tłustych i wysokoenergetycznych).
5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia jadłospisu, który będzie obowiązywał przez pierwsze 10 dni żywieniowych.
IV. Posiłki należy przygotowywać zgodnie z procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
V. Wykonawca dostarcza jadłospis z wyprzedzeniem 2 dni roboczych wraz z informacjami - nazwa dania, składniki, gramatura, wykaz alergenów oraz pieczątką dietetyka.
VI. Wykonawca będzie dostarczać posiłki w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Z uwagi na wymaganą estetykę dań i posiłków sposób transportu musi zapobiegać deformowaniu, wylewaniu i sklejaniu potraw.
VII. Wykonawca zadba o czystość zbiorczego opakowania termoizolacyjnego/termosu
w którym odbywać się będzie transport posiłków, zapewnia jego mycie i dezynfekcje we własnym zakresie, zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP.
VIII. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków w naczyniach jednorazowego użytku oraz niezbędne do ich spożycia sztućce jednorazowego użytku.
IX. Wykonawca usługi jest zobowiązany do pobierania próbek posiłków we własnym zakresie oraz przechowywania zgodnie z wytycznymi.
X. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, wywożenia i utylizacji odpadów związanych z usługą żywienia i ponosi tym samym odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami oraz ponosi koszty z tym związane zgodnie z ustawą o odpadach.
XI. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy zabezpieczyć pojazd posiadający wymagane zgody na transport gotowych posiłków (decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego).
XII. Osoby, którymi dysponuje Wykonawca przy realizacji zamówienia muszą posiadać stosowne kwalifikacje zawodowe, zezwolenia i szkolenia, które są wymagane przepisami prawa w odniesieniu do wykonywania czynności związanych z przygotowaniem i dystrybucją posiłków.
XIII. Pracownicy Wykonawcy zajmujący się dowozem zobowiązani są do posiadania ubrań ochronnych i rękawiczek oraz posiadania aktualnych książeczek zdrowia do celów sanitarno- epidemiologicznych.
XIV. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia: koszty produktów, przygotowania posiłku, koszty naczyń, koszty transportu i wniesienia oraz koszty utylizacji odpadów.
XV. Wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie ciągłość żywienia
w przypadku awarii urządzeń, bądź wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających kontynuację procesu.
XVI. Zamawiający dokonywać będzie kontroli która będzie obejmować między innymi:
- ocenę higieny środka transportu, termosów,
- ocenę organoleptyczną posiłków,
- sprawdzenie zgodności dostawy z jadłospisem,
- sprawdzenie gramatury posiłków,
- sprawdzenie temperatury posiłków w momencie dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
Uwagi i niezgodności przekazywane będą niezwłocznie Wykonawcy drogą elektroniczną
w formie protokołu.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CAŁOŚCI ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 189000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych i podwieczorku do Dziennego Domu „ Senior +”przy ul. Partyzantów 30
1. Zestaw śniadaniowy:
Gramatura poszczególnych przykładowych składników śniadaniowych
(jednej porcji):
I. PIECZYWO: 150 g
- 1,5 kanapki z pieczywa pszenno-żytniego
(3 kromki chleba z dodatkami przekrojone na pół)
- zupa mleczna 250 ml
II. DODATKI DO PIECZYWA:
- szynka 50 g
- wędliny kanapkowe 50 g
- salceson 100 g
- pasztet 80 g
- pasty (rybna, jajeczna, itp.) 100 g
- serek topiony 50 g
- ser żółty 50 g
- ser biały 80 g
- jajko 1 szt.
- dżem 80 g
- parówki, serdelki – na ciepło 3 szt.
III. MASŁO 82% tłuszczu: 20 g
IV. HERBATA owocowa/czarna – 1 saszetka na 1 osobę
Cytryna 10 g na osobę do herbaty czarnej
Cukier 10 g na osobę codziennie
Kawa zbożowa, kakao 200 ml
3 x w tygodniu wędlina szynka, pasztet, itp.
2 x w tygodniu np. nabiał, jajko, dżem, pasta, itp.
Do kanapek dodatek min. 15 g/osobę warzyw np. sałaty, rzodkiewki, ogórka, itp.
Pieczywo codziennie świeże.
Zupa mleczna 2 x tydzień - w tych dniach 1 kanapka (2 kromki chleba - 100 g z dodatkami przekrojone na pół )
Kawa zbożowa/kakao x 1/tydzień – Herbata x 4/tydzień
Zaopatrzenie: ketchup (30 ml/ na 1 osobę/ na miesiąc), musztarda (30 ml/ na 1 osobę/ na miesiąc).
Poszczególne zestawy śniadaniowe mogą powtórzyć się dopiero w następnym tygodniu.
2. Zestaw obiadowy:
Gramatura poszczególnych przykładowych składników obiadowych (jednej porcji):
I. ZUPA: 400 ml
II. DRUGIE DANIE:
- ziemniaki, ryż ,kasze, makaron 200 g
- mięso - drobiowe, wieprzowe, wołowe 120 g ( waga bez panierki )
- ryba – filet bez ości 125 g ( waga bez panierki )
- udko pieczone z kurczaka z kością 200 g
- pyzy, krokiety, naleśniki ,pierogi ,gołąbki, kopytka , placki ziemniaczane , racuchy, knedle (farsz-mięsny,warzywny,owoc) 300 g
- gulasz, 120 g mięsa +100 ml sosu
- bigos, fasolka po bretońsku, spaghetii 300 g (min.60 g mięsa)
- śledź w śmietanie 125 g
- jajka 2 szt
- sos – jasny , ciemny, grzybowy, koperkowy , pomidorowy 40 ml
III. SURÓWKA, WARZYWA GOTOWANE 100 g
Poza dniami z daniami typu: bigos, fasolka po bretońsku, gołąbki, itp.
IV. SOK OWOCOWY-KONCENTRAT 25 ml/dziennie/na 1 osobę
V. WODA 250 ml/dziennie/na 1 osobę
Zupy na wywarze mięsnym/warzywnym/ew. zagęszczane śmietaną/ zupa krem gęsta
3 x w tygodniu obiad mięsny ( w tym ryba, minimum 1 x 10 dni żywieniowych) )
1 x w tygodniu obiad półmięsny – gołąbki, łazanki z kapustą i mięsem, kluski z mięsem, itp.
1 x w tygodniu obiad bezmięsny (w piątek)
Drugie danie musi składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryby, ser, jaja, drób), produktów bogatych w węglowodany złożone (ziemniaki, kasza, ryż, kluski, makaron) oraz dodatków warzywnych (surówki drobno krojone, warzywa gotowane).
Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu 10 dni żywieniowych.
3. Podwieczorek:
Gramatura poszczególnych przykładowych składników na podwieczorek (jednej porcji):
- jogurt naturalny, kefir, serek homogenizowany min. 125 g
- owoc surowy min. 200g
- kisiel, budyń, galaretka ,sałatka owocowa min. 200g
-, koktajl owocowy, mus owocowy, sok min. 200 ml
Dodatkowo:
- 1 x w miesiącu ciasto na sztuki (200g na 1 osobę),
- 1 x w miesiącu kawa (15g na 1 osobę),
- 1 x w miesiącu śmietanka do kawy (10g na 1 osobę),
- 1 x w miesiącu cukier (10 g na 1 osobę).
( w\w produkty w tym samym dniu po zgłoszeniu przez zamawiającego)
W ramach wykonywanej umowy Wykonawca zapewni posiłki, mające charakter świąteczny
z uwzględnieniem tradycyjnych potraw i ciast na Boże Narodzenie oraz Wielkanoc.
4. Pozostałe:
I. Przygotowanie i dostarczanie 30 posiłków od poniedziałku do piątku w dni pracujące do Dziennego Domu „ Senior +” przy ul. Partyzantów 30 w od podpisania umowy do 31.07.2023r.
- maksymalna liczba posiłków (śniadanie, obiad, podwieczorek dziennie liczone jako 1) wynosi 7560, a po jej zrealizowaniu umowa wygasa.
- minimalna liczba posiłków (śniadanie, obiad, podwieczorek dziennie liczone jako 1) wynosi 3780.
- wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania wskazanej max. liczby posiłków
Śniadania 7:30 – 8:00
Obiady 12:00 – 12:30
Max ilość porcji 30
Zgodnie z wytycznymi MRPiPS, MZ i PIS w zakresie profilaktyki zakażeń SARS-CoV-2 wprowadzono Procedurę bezpieczeństwa, ograniczono liczbę miejsc do 15.
Śniadania 7:30 – 8:00
Obiady 12:00 – 12:30
Średnia ilość porcji 15
II. Strony umowy są zobowiązane do przekazywania informacji o ilości posiłków
z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00.
III. Dostarczane posiłki muszą być pełnowartościowe, odpowiadające wszelkim normom odżywczym i energetycznym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia (zgodnie ze standardami HACCP).
1. Temperatury właściwe dla dań:
- zupa, sosy – min. 75st. C
- surówki, sałatki – od 4st. C do 6st. C
- nabiał – od 4st. C do 6st. C
- warzywa, owoce – w zależności od rodzaju, od 4st. C do 6st. C lub temp. otoczenia,
- dania mięsne, rybne, itp. oraz desery gorące (budynie itp.) – min. 63st. C
2. Posiłki nie mogą być przygotowywane z produktów gotowych i półproduktów oraz potraw w proszku (poza – kisiel, budyń, galaretka).
3. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w okresie 10 dni żywieniowych (włącznie
z surówkami). W tym samym dniu produkt np. makaron, ziemniaki może występować tylko w jednym daniu.
4. Planowany jadłospis winien uwzględniać produkty sezonowe oraz okres upałów (unikanie produktów tłustych i wysokoenergetycznych).
5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia jadłospisu, który będzie obowiązywał przez pierwsze 10 dni żywieniowych.
IV. Posiłki należy przygotowywać zgodnie z procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
V. Wykonawca dostarcza jadłospis z wyprzedzeniem 2 dni roboczych wraz z informacjami - nazwa dania, składniki, gramatura, wykaz alergenów oraz pieczątką dietetyka.
VI. Wykonawca będzie dostarczać posiłki w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Z uwagi na wymaganą estetykę dań i posiłków sposób transportu musi zapobiegać deformowaniu, wylewaniu i sklejaniu potraw.
VII. Wykonawca zadba o czystość zbiorczego opakowania termoizolacyjnego/termosu
w którym odbywać się będzie transport posiłków, zapewnia jego mycie i dezynfekcje we własnym zakresie, zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP.
VIII. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków w naczyniach jednorazowego użytku oraz niezbędne do ich spożycia sztućce jednorazowego użytku.
IX. Wykonawca usługi jest zobowiązany do pobierania próbek posiłków we własnym zakresie oraz przechowywania zgodnie z wytycznymi.
X. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, wywożenia i utylizacji odpadów związanych z usługą żywienia i ponosi tym samym odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami oraz ponosi koszty z tym związane zgodnie z ustawą o odpadach.
XI. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy zabezpieczyć pojazd posiadający wymagane zgody na transport gotowych posiłków (decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego).
XII. Osoby, którymi dysponuje Wykonawca przy realizacji zamówienia muszą posiadać stosowne kwalifikacje zawodowe, zezwolenia i szkolenia, które są wymagane przepisami prawa w odniesieniu do wykonywania czynności związanych z przygotowaniem i dystrybucją posiłków.
XIII. Pracownicy Wykonawcy zajmujący się dowozem zobowiązani są do posiadania ubrań ochronnych i rękawiczek oraz posiadania aktualnych książeczek zdrowia do celów sanitarno- epidemiologicznych.
XIV. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia: koszty produktów, przygotowania posiłku, koszty naczyń, koszty transportu i wniesienia oraz koszty utylizacji odpadów.
XV. Wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie ciągłość żywienia
w przypadku awarii urządzeń, bądź wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających kontynuację procesu.
XVI. Zamawiający dokonywać będzie kontroli która będzie obejmować między innymi:
- ocenę higieny środka transportu, termosów,
- ocenę organoleptyczną posiłków,
- sprawdzenie zgodności dostawy z jadłospisem,
- sprawdzenie gramatury posiłków,
- sprawdzenie temperatury posiłków w momencie dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
Uwagi i niezgodności przekazywane będą niezwłocznie Wykonawcy drogą elektroniczną
w formie protokołu.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CAŁOŚCI ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 189000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277603,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162316,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "aWarto" F.H.U. Maja Geringer Kopczowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311878618
7.3.3) Ulica: Robotnicza 4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"aWarto" FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAJA GERINGER-KOPCZOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"aWarto" FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAJA GERINGER-KOPCZOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162316,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162316,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162316,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "aWarto" F.H.U. Maja Geringer Kopczowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631878618
7.3.3) Ulica: Robotnicza 4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162316,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG.1200.2712.109.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku - rejon Opole
- Oprac. wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Piaskowej w Gliwicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Pełna nazwa znajduje się w dok. postępowania
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy
- 201-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - Aparat RTG
- Usługa przeglądów i napraw awaryjnych dźwignic
- Dostawa i montaż klimatyzatora dla pomieszczeń Biura Karier. Znak sprawy: DZPZ.282.107.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Usługi cateringowe na rok 2025
- Usługa przygotowywania i dostarczania gorących posiłków (obiadów) do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- Usługi społeczne w zakresie przygotowania i wydawania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w lokalizacji Dzielnicy Śródmieście/ Dzielnicy Zawodzie
- "Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji"
- "Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla uczestników Dziennego Domu "Senior +" w Krośnie na 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.