eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa pawilonu F w budynku penitencjarnym Nr II w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pawilonu F w budynku penitencjarnym
Nr II w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleczkowska 35

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-211

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713272600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_wroclaw@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c28d9ea0-c9a2-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pawilonu F w budynku penitencjarnym
Nr II w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c28d9ea0-c9a2-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101038/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pawilonu F w budynku penitencjarnym Nr II w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane polegające na „Przebudowie pawilonu F w budynku penitencjarnym Nr II w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu”.
DOKUMENTACJA
5.1. Podstawą do sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane jest dokumentacja w zakresie:
1) PROJEKT WYKONAWCZY - branża: budowlano-architektoniczna i budowlano-konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna i teletechniczna
2) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB) - branża: budowlano architektoniczna i budowlano-konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna i teletechniczna
3) PRZEDMIAR ROBÓT - branża: budowlano-konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna i teletechniczna.
Dokumenty wymienione w pkt 5.1. ppkt 1-4) stanowią sumę załączników, które należy wiązać w jedną całość jako załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5.2. Podstawą do realizacji robót objętych zamówieniem jest opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, przedmiar robót określający ich zakres i standard. Przedmiary robót załączone do dokumentacji projektowej stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą służyć jako wyłączne (podstawowe) źródło informacji do opracowania oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia. Przed sporządzeniem oferty, wykonawca zobowiązany jest do szczegółowej analizy dokumentacji projektowej oraz warunków realizacji jako podstawowe źródła informacji do opracowania oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez zamawiającego, obciążają wykonawcę przedmiotu zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę przedmiotu zamówienia.
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH
5.3. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie specyfikacji warunków zamówienia oraz projektu wykonawczego (PW), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR). Dokumenty składające się na dokumentację, o której mowa powyżej należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające się i uzupełniające.
5.4. Przy wycenie przedmiotu zamówienia wykonawca winien uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5.5. W sytuacji, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych należy rozumieć materiały równoważne, które będą posiadały co najmniej takie same lub wyższe parametry techniczne jak materiały wymienione ww. dokumentach.
5.6. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania zamawiającego.
5.7. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5.8. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
5.9. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały/roboty są równoważne w stosunku do określonych przez zamawiającego.
5.10. Wykonawca wykonujący przedmiot zamówienia (np. dostawa różnych materiałów budowlanych) powinien dostosować środek transportu do warunków bramy wjazdowej wg. poniższych zestawień:
Wymiary bram wjazdowych
do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu
Brama nr 1 Śluza główna szerokość 3,30 m
wysokość 3,80 m
długość 10,00 m
Brama nr 2
Dziedziniec szerokość 3,8 m
wysokość 4,1 m
Brama nr 3 szerokość 4,40 m
wysokość 4,20 m
5.11. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Rozmiar zamówienia nie wymaga jego podziału na części i możliwe jest wykonanie zamówienia przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Brak podziału zamówienia na części nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim Wykonawcom. Realizacja zamówienia przez różnych Wykonawców w jednym obiekcie mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia i zaburzyć w znaczący sposób organizację pracy przez każdego z np. dwóch Wykonawców.
5.16. Zamawiający natomiast wymaga:
1) zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy (warunki i zasady zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ);
2) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (warunki i zasady zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ);
3) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. UWAGA! WIZJA LOKALNA MA CHARAKTER OBLIGATORYJNY. Dokonanie wizji lokalnej służy wykonawcom do sprawdzenia wszystkich warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania wyjaśniającego dla wykonawców. Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu jednostki będzie można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00 po wcześniejszym uzgodnieniu jej terminu z zamawiającym. Udokumentowanie odbycia wizji nastąpi poprzez sporządzenie protokołu z odbycia wizji, który wykonany będzie przez zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz podpisany przez obie strony. Nieprzeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej OBLIGATORYJNEJ będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy.
5.13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
5.14. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie:
1) zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy;
2) możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy;
3) udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy;
4) rozliczenia z wykonawcą w walutach obcych. Rozliczenia będą dokonywane w polskich złotych;
5) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;
6) obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy;
7) zawarcia umowy ramowej;
8) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5.15. Zamawiający nie wymaga:
1) złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych określonych w art. 93 ustawy;
2) wniesienia wadium.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262522-6 - Roboty murarskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442110-1 - Malowanie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu (Zamawiający) unieważnienia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania nie zawierała wszystkich elementów, które Zamawiający uzupełni w nowym postępowaniu.
Działając zgodnie z art. 262 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.