Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228092/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja SSP, SSWiN i montaż Systemu Detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 48, 32-700 Bochnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146327587
1.5.8.) Numer faksu: 146327518
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_tarnow@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja SSP, SSWiN i montaż Systemu Detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 48, 32-700 Bochnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e9222e-2a84-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000825/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja SSP, SSWiN, i montaż syst. Detekcji wycieków - I/Bochnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228092/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 570000/271/7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298174,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Modernizacja SSP, SSWiN, i montaż syst. detekcji wycieków - I/Bochnia” przy ul. Kazimierza Wielkiego 48, w zakresie: demontażu i utylizacji istniejącego systemu sygnalizacji pożaru zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie utylizacji odpadów, demontażu i utylizacji istniejącej instalacji SSWiN zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie utylizacji odpadów, wykonania instalacji SSP zgodnie z opracowaną dokumentacją z układem powiadomienia do firmy monitorującej, wykonania instalacji SSWiN zgodnie z opracowaną dokumentacją z układem powiadomienia do firmy monitorującej, dostawy i montażu dwóch kluczomatów / zewnętrznego i wewnętrznego/ z podłączeniem do systemu zarządzającego, wykonania systemu detekcji zalania z zaworem odcinającym oraz włączeniem go w instalację SSWiN, robót budowlanych towarzyszących, montażu przewodów, kabli i tras kablowych, montażu elementów instalacji, badania i testów po montażowych, a także sprawowania, w okresie udzielonej gwarancji: serwisu instalacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów i konserwacji zmodernizowanego systemu SSWiN i SSP, w tym kluczomatów i systemu detekcji zalania, uzupełniania materiałów eksploatacyjnych oraz napraw gwarancyjnych wg standardów obowiązujących w ZUS. ponadto: uruchomienie systemów, przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie obsługi instalacji SSWiN i SSP, w tym kluczomatów i systemu detekcji zalania, wykonanie dokumentacji powykonawczej SSWiN i SSP, w tym kluczomatów i systemu detekcji zalania, zapewnienie druków Dziennika budowy przez cały okres realizacji inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362004,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538806,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362004,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUP ELSTOP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385324299
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 34
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362004,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników żywnościowych jednorazowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.