Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235058/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00235058/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00237661/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00305548/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania inwestycyjnego pn.
„Modernizacja elewacji Przedszkola nr 2 w Nakle nad Notecią”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/naklo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania inwestycyjnego pn.„Modernizacja elewacji Przedszkola nr 2 w Nakle nad Notecią”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d85b21dd-2fe5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000285/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 modernizacja elewacji Przedszkola Nr 2 w Nakle nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235058/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175028,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest I etap termomodernizacji budynku Przedszkola nr 2 w Nakle nad Notecią obejmujący: ocieplenie ścian budynku nadziemia w systemie ETICS na bazie styropianu EPS 070-036 gr 18 cm, tynku cienkowarstwowego silikonowego niebarwionego i farb elewacyjnych silikonowych, wymianę drzwi zewnętrznych wejściowych, likwidację przeszklenia luksferów, rozbiórki płyty balkonowej na elewacji frontowej, wymianę obróbek blacharskich i rur spustowych.
Zakres robót obejmuje:
1) Elewacja frontowa (północna):
- prace rozbiórkowe w tym rozbiórka balkonu, demontaż balustrad balkonowych oraz prace przygotowawcze (oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków, gruntowanie),
- docieplenie ścian nadziemia styropianem EPS 070-036 gr 18 cm (powyżej cokołu),
- remont murków ogniowych,
- wymiana rur spustowych,
- wymiana parapetów zewnętrznych,
- wymiana drzwi zewnętrznych – drzwi z naświetleniem o wym. 180x280 cm,
- likwidacja ściany z pustaków szklanych, wstawienie nadproża po wykonaniu zamurowania otworu,
- docieplenie i naprawa gzymsu od spodu styropianem gr 5 cm,
- wymiana obróbek blacharskich koniecznych do wykonania docieplenia ścian nadziemia
2) Elewacja zachodnia
- prace rozbiórkowe i przygotowawcze(oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków, gruntowanie),
- docieplenie ścian nadziemia styropianem EPS 070-036 gr 18 cm,
- konserwacja, pomalowanie balustrad balkonowych,
- remont murków ogniowych,
- wymiana rur spustowych,
- wymiana parapetów zewnętrznych,
- wymiana pokrycia zadaszenia,
- wymiana obróbek blacharskich koniecznych do wykonania docieplenia ścian nadziemia,
3) Elewacja wschodnia (bez docieplenia)
- prace rozbiórkowe i przygotowawcze,
- remont elewacji, skucie luźnych i uzupełnienie ubytków, gruntowanie,
- wykonanie tynków cienkowarstwowych i pomalowanie tynków,
- wymiana obróbek blacharskich i orynnowania,
- wymiana parapetów zewnętrznych,
- konserwacja, pomalowanie balustrad balkonowych
4) Elewacja południowa (tylna)
- prace rozbiórkowe i przygotowawcze(oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków, gruntowanie),
- docieplenie ścian nadziemia styropianem EPS 070-036 gr 18 cm,
- docieplenie podcienia styropian gr 5 cm,
- konserwacja, pomalowanie balustrad balkonowych,
- wymiana rur spustowych,
- wymiana parapetów zewnętrznych,
- likwidacja ściany z pustaków szklanych z podmurowaniem, wstawienie okna PCV o wym. 160x90 cm
- wymiana obróbek blacharskich koniecznych do wykonania docieplenia ścian nadziemia,
Wykończenie elewacji: tynk cienkowarstwowy na bazie spoiwa silikonowego malowany farbami elewacyjnymi silikonowymi. Piony i izomy instalacji odgromowej do wymiany instalować w rurach pod materiałem izolacyjnym.
Załączony projekt budowlany obejmuje swoim zakresem I i II etap inwestycji. II etap inwestycji nieobjęty jest niniejszym zamówieniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączonej dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarach robót.
Przedmiar robót należy traktować orientacyjnie, jako materiał poglądowy.
Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji wszelkich odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz koszt utylizacji po stronie wykonawcy).
Z uwagi na wrażliwy charakter planowanych prac oraz oczekiwaną jakość wykonanej elewacji roboty termomodernizacyjne należy prowadzić w ściśle określonym reżimie technologicznym. Tynki i farby wykorzystywane w pracach związanych z termoizolacją budynków powinny być nakładane w określonych warunkach atmosferycznych. W zależności od rodzaju wyrobów, oznacza to konieczność ich aplikacji, gdy temperatura powietrza wynosi od 5 do 25 stopni Celsjusza, przy braku silnego wiatru i opadów oraz przy zapowiedzianym braku spadku temperatury poniżej 0OC w ciągu 24 h po wykonaniu prac.
Z uwagi na powyższe, mając na uwadze jesienną porę roku, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia umownego terminu zakończenia robót.
Podstawą wstrzymania prac i przesunięcia terminu będą niekorzystne warunki atmosferyczne takie jak:
• zapowiadany spadek temperatur w godz. 800- 1700 poniżej 50C ,
• opady atmosferyczne (śnieg, deszcz)
• silny wiatr (prędkość w poniżej 50km/h)
• zapowiadany spadek temperatur na najbliższe 24h poniżej 0o C
Dla zachowania technologicznej ciągłość procesów budowlanych, roboty będą mogły być wznowione jeżeli w trzech kolejnych dniach temperatury w godzinach 800- 1700 będą powyżej 5oC oraz prognozy na najbliższe 24h nie zapowiadają spadku temperatur poniżej 00 C.
Niekorzystne warunki atmosferyczne muszą być udokumentowane (np. na podstawie ogólnodostępnych informacji o prognozie pogody ze stron zakładów meteorologicznych) lub potwierdzonym przez inspektora wpisem w dziennik budowy dokonanym przez kierownika budowy
Przesunięcie terminu może nastąpić o ilość dni z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi plus 10 dni roboczych na wznowienie prac (sprawdzenie rusztowań, zamówienie i dostawa materiałów, przesunięcie pracowników z innych budów itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Bud-Mar Marek Żołecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581001296
7.3.4) Miejscowość: Olszewka
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład "BUD-MAR" Marek Żołecki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład "BUD-MAR" Marek Żołecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.