Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00245020/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pobocza oraz konserwacja istniejących elementów odwadniających wraz z wykonaniem elementów BRD w ciągu drogi powiatowej 2151K w m Wola Zachariaszowska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106
1.5.2.) Miejscowość: Batowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 126221010
1.5.8.) Numer faksu: 126221012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego/Article/id,58268.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pobocza oraz konserwacja istniejących elementów odwadniających wraz z wykonaniem elementów BRD w ciągu drogi powiatowej 2151K w m Wola Zachariaszowska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-187eb3c5-35a7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245020/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/63/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192343,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa pobocza oraz konserwacja istniejących elementów odwadniających wraz z wykonaniem elementów BRD w ciągu drogi powiatowej 2151K w m Wola Zachariaszowska”.
Droga objęta przedmiotowym zamówieniem posiada kategorię ruchu KR3.
1. Zakres robót obejmuje :
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) Regulacja wysokościowa studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych oraz zasuw przyłączy wodociągowych;
3) Rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych z odwozem i utylizacją
4) Ustawienie nowych krawężników i obrzeży betonowych
5) Rozbiórka chodnika z kostki i el.betonowych z odwozem i utylizacją
6) Rozbiórka chodnika z kostki z posortowaniem na paletach i odwozem na miejsce wskazane przez zamawiającego
7) Rozbiórka warstwy podbudowy i ponowne jej wykonanie z kruszyw łamanych
8) Rozbiórka zjazdów betonowych wraz z odwozem i utylizacją
9) Ułożenie kostki na zjazdach
10) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S;
11) Ułożenie ścieku w rowie
12) Drobne naprawy elementów betonowych
13) Umocnienie skarp płytami betonowymi.
14) Ścinanie istniejących poboczy ziemnych
15) Odtwarzanie istniejących rowów ziemnych
16) Remont podbudowy istniejących poboczy z kruszywa.
17) Stabilizacja poboczy grysem i emulsją.
18) Wykonanie oznakowania poziomego-cienkowarstwowo.
19) Czyszczenie przepustów
20) Regulacja istniejących studni rewizyjnych i wpustów deszczowych
21) Wykonanie barier chodnikowych stalowych
22) Plantowanie ziemi
23) Wycinka zakrzaczenia
Roboty prowadzone w km drogi od 2+805,00 do 3+415,00
Roboty będą polegały na ścięciu istniejących zawyżonych poboczy (obustronnie) wraz z wywiezieniem urobku wraz z utylizacją. W dalszej części wykonania wykopów pod podbudowę istniejących poboczy na głębokość ok 15cm i szerokości 0,75-1,5 m. W przygotowanych wykopach wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie wraz z wykonaniem ulepszenia poprzez zastosowanie emulsji i grysu. Na odcinku ok 277 m tj istniejącego krawężnika, należy naprawić i uzupełnić istniejącą podbudowę a następnie wykonać warstwę ścieralną ciągu pieszego. A następnie od strony istniejącego korytka wykonać barierę ochronna U-12a. W miejscach istniejących rowów należy wykonać ich konserwację a na wskazanych odcinkach umocnić dno i skarpy el. betonowymi.
2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w „tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
3. Dokładna lokalizacja i zakres robót oraz termin ich wykonania będzie określony w protokole przekazania placu budowy.
4. Wymagania dotyczące robót przewidzianych do wykonania przedstawiają Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót (ST) związanych z wykonaniem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03452000-3 - Drzewa
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344425,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344425,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344425,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Transportową TRANSFIG Wiesław Figa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770049985
7.3.4) Miejscowość: Przeginia Duchowna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-061
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma produkcyjno-handlowo-transportowa "TRANSFIG" Wiesław Figa
jakie przetargi wygrała firma
Firma produkcyjno-handlowo-transportowa "TRANSFIG" Wiesław Figa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344425,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- Remont destruktem asfaltobetonowym dróg na terenie Gminy Promna
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Drzewa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.