Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” CZĘŚĆ 2 „Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroscienkowyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” CZĘŚĆ 2 „Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccc91926-fb0a-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035999/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” CZĘŚĆ 2 „Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja operacji pn.: „Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na dostawę pn.: „Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” CZĘŚĆ 2 „Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne” będzie prowadzone na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
W dniu 25 marca 2024 r. zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia na ww. zadanie. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie portalu Urzędu Zamówień Publicznych oraz na platformie e-Zamówienia UZP.
W ustalonym terminie tj. do 3 kwietnia 2024 r. do godz. 900 nie wpłynęła żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-82ed40d6-e6c0-11ee-9c02-ce2b643d361d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. „Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” CZĘŚĆ 2 „Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne” obejmująca zakup i dostawę niżej wymienionych towarów:
1. Kurtka męska 3 w 1, jesień/zima, kolor granatowy lub ciemnoniebieski - 25 szt.
1) Wyposażenie kurtki zewnętrznej:
a) wodoszczelność i oddychalność sprawdzone w oparciu o normę EN 343:2019, klasa 4/2 z kurtką wewnętrzną (klasa 4/3 bez kurtki wewnętrznej);
b) wodoszczelna, wiatroszczelna i oddychająca dzięki membranie dryplexx® extreme;
c) superelastyczna dzięki materiałowi rozciągliwemu w 4 kierunkach;
d) 2 kieszenie wsuwane i kieszeń na piersi zapinana na zamek błyskawiczny;
e) 2-kierunkowy zamek błyskawiczny z przodu z polarową osłoną podbródka;
f) wodoodporne zamki błyskawiczne;
g) regulowane mankiety;
h) oddychająca podszewka siateczkowa;
i) odpinany, regulowany kaptur z krótkim daszkiem, z możliwością przymocowania z przodu, chowany na karku;
j) regulowany dół, przedłużony z tyłu;
k) subtelne odblaskowe lamówki.
2) Materiał:
a) materiał wierzchni ok. 85% poliamid / ok. 15% elastan (ok. 197 g/m²),
b) podszewka ok. 91% poliester / ok. 9% elastan (ok. 180 g/m²).
c) podszewka poliamid.
3) Kolor: czarny, granatowy lub popielaty.
4) Rozmiary do ustalenia po przymiarkach.
2. Kurtka damska 3 w 1, jesień/zima, kolor granatowy lub ciemnoniebieski - 32 szt.:
1) Wyposażenie kurtki zewnętrznej:
a) wodoszczelność i oddychalność sprawdzone w oparciu o normę EN 343:2019, klasa 4/2 z kurtką wewnętrzną (klasa 4/3 bez kurtki wewnętrznej);
b) wodoszczelna, wiatroszczelna i oddychająca dzięki membranie;
c) superelastyczna dzięki materiałowi rozciągliwemu w 4 kierunkach;
d) 2 kieszenie wsuwane i kieszeń na piersi zapinana na zamek błyskawiczny;
e) 2-kierunkowy zamek błyskawiczny z przodu z polarową osłoną podbródka;
f) wodoodporne zamki błyskawiczne;
g) regulowane mankiety;
h) oddychająca podszewka siateczkowa;
i) odpinany, regulowany kaptur z krótkim daszkiem, z możliwością przymocowania z przodu, chowany na karku;
j) regulowany dół, przedłużony z tyłu;
k) subtelne odblaskowe lamówki.
2) Materiał:
a) materiał wierzchni ok. 85% poliamid / ok. 15% elastan (ok. 197 g/m²),
b) podszewka ok. 91% poliester / ok. 9% elastan (ok. 180 g/m²).
c) podszewka poliamid.
3) Kolor: czarny, granatowy lub popielaty.
4) Rozmiary do ustalenia po przymiarkach.
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego w Krościenku Wyżnym przy ul. Południowej 9, 38 422 Krościenko Wyżne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5811172950
7.3.3) Ulica: Staszica
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64477,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.