Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253147/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00268452/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35
1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-491ae6e4-e6b6-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-491ae6e4-e6b6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030190/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMiI.271.5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń przeznaczonych na funkcjonowanie Zespołu Ratownictwa Medycznego oraz dostosowanie wjazdu i drogi dojazdowej wraz z infrastrukturą dla wjazdu i postoju karetki medycznej.
Zadanie w PFU podzielone zostało na trzy etapy:
I Etap - remont i dostosowanie pomieszczeń zlokalizowanych na I piętrze budynku.
II Etap - remont i dostosowanie pomieszczeń zlokalizowanych w piwnicy budynku.
III Etap - wymiana nawierzchni istniejącego wjazdu i drogi dojazdowej, montaż bariery i sygnalizacji świetlnej przy wjeździe na teren działki oraz doprowadzenie zasilania elektrycznego do miejsca postoju karetki medycznej.
W ramach zadania należy:
a) wykonać dokumentację projektową składająca się z Projektu Budowlanego, Projektu Wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
b) uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie konieczne opinie, warunki techniczne, uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania. Zamawiający przewiduje konieczność dokonania zgłoszenia robót niewymagających decyzji pozwolenia na budowę. Zgłoszenia dokona Wykonawca w imieniu Zamawiającego.
c) wykonać roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację.
UWAGA: Wykonawca w ramach niniejszego postępowania wycenia sporządzenie całej dokumentacji wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń oraz wykonaniem robót budowlanych opisanych w PFU jako Etap I i Etap II.
Etapu III (czyli na zewnątrz budynku) Wykonawca NIE WYCENIA. Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie III Etapu w przypadku posiadania środków finansowych na ten cel.
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: program funkcjonalno użytkowy, Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych, Warunki wykonania i odbioru prac projektowych, oraz wzór umowy, zwane dalej dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W postępowaniu zostały złożone dwie oferty, najkorzystniejsza oferta przewyższa wysokość środków zaplanowanych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na realizację bieżącego zamówienia zamierzał przeznaczyć środki w wysokości: 201.377,47 zł brutto, a cena najkorzystniejszej oferty wynosi 215.250,00 zł.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.