Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243029/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wiat śmietnikowych do gromadzenia odpadów stałych przy budynkach komunalnych w Giżycku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wiat śmietnikowych do gromadzenia odpadów stałych przy budynkach komunalnych w Giżycku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c490bf-3017-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001355/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wiat śmietnikowych do gromadzenia odpadów stałych przy budynkach komunalnych w Giżycku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243029/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.31.2021.AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168141,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych stalowych wiat śmietnikowych do gromadzenia odpadów stałych – 13 sztuk o różnych wymiarach.
Wymiary wiaty
szerokość x długość [m] Liczba
2,0 x 3,5 6
3,8 x 7,7 1
2,5 x 4,0 1
3,5 x 4,5 3
2,5 x 3,0 2
Razem 13
Wiaty na planie prostokąta o:
1. konstrukcji nośnej ścian z profili stalowych ocynkowanych,
2. poszycie ścian z blachy stalowej ocynkowanej montowane w układzie poziomym do wysokości 1,4-1,5m od poziomu posadzki z zachowaniem odstępu między panelami od 1 do 5cm, powyżej siatka stalowa ocynkowana.
3. konstrukcji dachu z dźwigarów oraz płatwi stalowych ocynkowanych,
4. pokryciu dachowym z blachy stalowej ocynkowanej,
5. drzwiach jedno- lub dwuskrzydłowych o szerokości skrzydła 90cm w świetle (w zależności od wymiarów wiaty – Załącznik nr 4 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
6. kolorystyce odpowiednio: paleta kolorów RAL 7024 (szary grafitowy) i RAL 7035 (szary jasny).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją niniejszego zamówienia, na podstawie art. 95 Ustawy PZP.
4. Równoważność:
Jeżeli w jakichkolwiek dokumentach, przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, powinno to być interpretowane jako przywołanie określonych standardów, a nie jako wymóg zastosowania konkretnych rozwiązań – Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli w jakichkolwiek dokumentach, przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, odniesiono się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia „równoważnego”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112100-9 - Wiaty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVA SEATS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532422508
7.3.3) Ulica: Kolejowa 20
7.3.4) Miejscowość: Łodygowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-325
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa blachy i stali konstrukcyjnej dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
- Adaptacja pomieszczeń mieszkania do prowadzenia zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 7 w Giżycku
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych wraz z przebudową instalacji PPOŻ w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.