eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekModernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000329964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chopina 8

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administrator@osir.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osirwloclawek.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10ef6a9c-dfbe-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10ef6a9c-dfbe-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031904/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239977

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.DZP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana podłogi sportowej polegający na wymianie nawierzchni sportowej i podkonstrukcji podłogi w ,,Hali Mistrzów”, przy ul. Chopina 8 we Włocławku.
Wymagania dotyczące nowej podłogi:
a. panel warstwowy o min. grubości 12,5 mm, w którym wierzchnia warstwa będzie posiadała minimalną grubość 3,5 mm i będzie wykonana z litego drewna dębowego w klasie I (premium tj. najwyższej) lub klonu północnoamerykańskiego w klasie 1st grade wg. MFMA.
b. spodnia warstwa w panelu warstwowym wykonana wyłącznie ze sklejki liściastej, brzozowej, wilgocioodpornej klasy BFU100 wg DIN 68800T2 lub wg normy PN EN 636-3
c. panel warstwowy – lakierowany wyłącznie fabryczne i wyżarzany w promieniach UV z uwzględnieniem wymagań toczenia i poślizgu. Lakiery (farby) do malowania linii oraz pól powinny być kompatybilne z lakierem fabrycznym, który musi posiadać pełną zgodność z normą EN 14904.
Informacja dotycząca konstrukcji legarowanej systemu podłogi sportowej (konstrukcja spodnia):
a. konstrukcja podwójnie legarowana (legar dolny i legar górny z przekładkami sprężystymi połączony fabrycznie w jedną całość konstrukcyjną i tak dostarczony do obiektu w celu wmontowania).
b. warstwa ślepej podłogi z desek instalowana bezpośrednio do górnego legara w maksymalnych odstępach nie więcej niż 45 mm. Ruszt/konstrukcja podłogi sportowej wykonany z podwójnych legarów z fabrycznie zainstalowanymi przekładkami elastycznymi, amortyzującymi uderzenia. Całość musi być systemowym rozwiązaniem producenta podłogi sportowej. Ruszt należy poziomować za pomocą klinów poziomujących. Na całej powierzchni, pod konstrukcją podłogi należy ułożyć folię PE gr. 0.2mm układaną na zakładkę i klejoną na łączeniach taśmą.
Certyfikat FIBA ( federacji koszykówki ) - aktualny, poziom pierwszy.
Raport z badań systemu podłogi wykonanych przez jednostkę notyfikowaną CE na zgodność z normą EN 14 904:2006 ( raport z badań poświadczony za zgodność przez producenta podłogi ). W/w raport z badań musi być wykonany dla wszystkich parametrów obowiązkowej normy EN 14 904. Raport z badań musi poświadczyć Zamawiającemu, że wszystkie parametry normy EN 14 904 są zbadane, a ich wynik mieści się w wymaganiach normowych.
Uwaga: Wymianę podłogi sportowej można prowadzić wyłącznie w terminie od dnia 15 czerwca 2024 r. do dnia 15 sierpnia 2024 r. Zamawiający jeśli będzie taka możliwość udostępni teren robót wcześniej, jednakże nie gwarantuje takiej dostępności.
Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu oraz wymaganych cech i parametrów oferowanej podłogi sportowej z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia na którą składana jest oferta. W celu weryfikacji powyższego wymagane są następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Certyfikat FIBA ( federacji koszykówki ) - aktualny, poziom pierwszy.
b) Raport z badań systemu podłogi wykonanych przez jednostkę notyfikowaną CE na zgodność z normą EN 14 904:2006 (raport z badań poświadczony za zgodność przez producenta podłogi).
W/w raport z badań musi być wykonany dla wszystkich parametrów obowiązkowej normy EN 14 904. Raport z badań musi poświadczyć Zamawiającemu, że wszystkie parametry normy EN 14 904 są zbadane, a ich wynik mieści się w wymaganiach normowych.
c) Raport z badań na odporność ogniową i wydzielanie dymu na min. poziomie CflS1 według normy EN 13 501-1, raport wykonany przez jednostkę notyfikowaną.
d) Autoryzacja producenta podłogi (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem montażu podłogi) dla jej instalatora dla wbudowania do obiektu Zamawiającego, wraz z potwierdzeniem okresu gwarancji na system podłogi oraz potwierdzeniem Zamawiającemu, że cały system do wbudowania w obiekcie, będzie pochodził od jego producenta w tym: parkiet lub panele, lakierowanie fabryczne, konstrukcja legarowana, podkładki sprężyste i drewniane listwy przyścienne wentylujące.
e) Oświadczenie wykonawcy o nie wymaganiu wentylacji mechanicznej podpodłogowej.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowany produkt spełnia określone przez Zamawiającego wymagania.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja - wytyczne technologiczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót – Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
3. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych– uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp -
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) dotyczącego pracowników fizycznych – wykonujących czynności przy rozbiórce i demontażu starej podłogi.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego w terminie składania ofert wpłynęły 3 oferty. Cena każdej z ofert, w tym oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 908970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350100,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.