Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139577/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00141053/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania bud. przy u.l. Westerplatte nr 6 i ul. Niedziałkowskiego nr 3 wraz z przynależną komórką na dz. 13/8 w Z-ciu z przeznaczeniem na mieszkania chronione”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania bud. przy u.l. Westerplatte nr 6 i ul. Niedziałkowskiego nr 3 wraz z przynależną komórką na dz. 13/8 w Z-ciu z przeznaczeniem na mieszkania chronione”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbd1639c-c3f5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków przy ul.Westerplatte 6 i ul.Niedziałkowskiego 3 wraz z przynależną komórką na działce 13/8 w Zawierciu z przeznaczeniem na mieszkania chronione
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.11.2023.ED
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7138066,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cd OPZ (2):
1) Ściany murowane:
przemurowanie co trzy warstwy cegieł pęknięć w ścianach – 360,36 m;
uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach – 15,016 m3;
ściany budynków jednokondygnacyjnych z bloczków o gr. 17,50 cm – 453,036 m2;
ściany z bloczków M 15 w budynkach 1 – kondygnacyjnych – 974,88m2;
kanały wentylacyjne budynków wielokondygnacyjnych z pustaków wentylacyjnych – 199,50 m;
kanały spalinowe i dymowe z pustaków betonowych – 20,00 m;
ściany fundamentowe komórki z bloczków silikatowych – 35,064 m2;
ściany powyżej terenu komórki– 78,552 m2.
2) Roboty wykończeniowe – tynki wew. gipsowe i okładziny ścian:
tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego gr. 10 mm – 2345,631 m2;
ścianki działowe GR z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych – 199,765 m2 ;
licowanie ścian płytkami o wym. 20x25 na klej – 469,862 m2 .
3) Warstwy posadzkowe:
warstwy posadzkowe na gruncie – płyta posadzki gr.15 – 466,184 m2 ;
warstwy posadzkowe – 598,40 m2 ;
posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych o wym. 30x30 na zaprawie klejowej – 619,49 m2 ;
posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych – PCW – 169,00m2 .
4) Stolarka okienno – drzwiowa:
okna drewniane i drzwi wewnętrzne wraz z ościeżnicami - wg zestawienia stolarki;
balustrady schodowe prętowe przymocowane do policzków – 12,9 m.
5) Roboty malarskie:
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pogłoży gipsowych z gruntowaniem – 2776,873 m2.
6) Elewacja – tynki zewnętrzne:
uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat. III o podłożach cegły i pustaków – 960,902 m2;
tynki zewnetrzne szlachetne cyklinowane na ścianach płaskich wykonywane ręcznie – 737,84 m2;
tynki zewnętrzne szlachetne cylinowane na cokołach – 69,672 m2;
warstwa licowa z cegły klinkierowej – 154,85 m2.
7) Opaska żwirowa:
obrzeża betonowe o wym 30x8 cm na podsypce piaskowej w wypełnieniem spoin – 295,00 m;
podbudowa z kruszywa naturalnego – dolna i górna warstwa – 142,40 m2.
8) Winda:
montaż dźwigu elektrycznego, udżwig 630 kg z wyposażeniem, próbami, regulacją, odbiorami – 2 kpl.
9) Wyposażenie łazienek:
uchwyty dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej podnoszone do umywalek – 34 szt;
uchwyty dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej podnoszone do WC – 34 szt;
uchwyty dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej pod prysznic kątowe – 17 szt;
uchwyty dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej pod prysznic proste – 17 szt;
siedziska składane dla niepełnosprzwnych pod prysznic ze stali nierdzewnej – 17 szt;
lustro z regulowanym katem pochyłu – 17 szt;
wieszaki na ręczniki ze stali nierdzewnej – 18 szt;
uchwyt na papier toaletowy – 18 szt;
szczotka do WC - 18 szt.
10) Inne:
uzgodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym niedowidzące i niedosłyszące (elementy oznakowane) poza drzwiami głównymi do mieszkania – 3 kpl.
11) Instalacje elektryczne:
układanie przewodów z osprzętem elektroinstalacyjnym – 3 kpl;
montaż kompletnej rozdzielnicy elektrycznej TL z wyposażeniem i okablowaniem wewnętrznym – 3 kpl;
montaż kompletnej rozdzielnicy elektrycznej TM z wyposażeniem i okablowaniem wewnętrznym – 17 kpl;
montaż opraw oświetleniowych – 168 kpl;
montaż instalacji odgromowej i uziemienia – 3 kpl;
montaż instalacji słaboprądowych, RTV/SAT, domofonowej, systemu przyzywowego, systemu telewizji dozorowej – 3 kpl.
12) Instalacje sanitarne:
rurociągi instalacji kan. sanitarnej z rur PVC DN 200 mm – 34,5 m;
rurociągi instalacji kan. sanitarnej z rur PVC DN 160 mm – 4,0 m;
rurociągi instalacji kan. sanitarnej z rur PVC DN 110 mm – 276 m;
rurociągi instalacji kan. sanitarnej z rur PVC DN 50 mm – 110 m;
umywalki z bateriami– 18 kpl;
miski ustępowe – 18 kpl;
zlewozmywaki z bateriami – 19 kpl;
brodziki natryskowe z bateriami– 17 kpl;
rurociągi instalcji wodociągowej z rur PP 16,20,25,32,50,63 mm – 968m;
skrzynka gazowa z wyposażeniem – 3 kpl;
rurociągi instalacji gazowej z rur stalowych DN 32mm – 21 m ;
rurociągi instalcji co z rur stalowych 32 mm – 136 m;
rurociągi instalcji co z rur stalowych 25 mm – 4 m;
grzejniki z zaworami i głowicami termostatycznymi– 19 szt;
instalacja ogrzewanai podłogowego – 636,80 m2;
kocioł gazowy kondensacyjny z automatyką, rurociągami wewnętrznymi w kotłowni i armaturą - 3 kpl.
13) Zagospodarowanie terenu i instalacje zewnętrzne:
rurociągi kanalizacji deszczowej z rur PVC DN 250, 160, 110 mm – 166,20 m;
studzienki kanalizacyjne z PVC DN 600 mm -5 szt;
studnie rewizyjne betonowe DN1200 mm – 4 szt;
rurociągi wodociągowe z rur PE DN125mm – 71m;
rurociągi wodociągowe z rur PE DN63mm – 7,8m;
rurociągi wodociągowe z rur PE DN40mm – 14m;
studzienki wodociągowe betonowe DN 1000 mm – 3 szt;
zewnętrzne linie zasilające elektryczne, oświetlenia zewnętrznego – 1 kpl;
chodniki o nawierzchni z kostki betonowej – 10m2;
chodniki o nawierzchni mineralnej – 350m2;
wykonanie trawników – 1730 m2;
montaż małej architektury (ławki,kosze na śmieci, stojaki na rowery) – 10 szt;
wykonaine rabaty kwiatowej z obsadzeniem - 400m2.
Zamawiający informuje, iż znajdujące się na rysunkach w dokumentacji projektowej n/w elementy wyposażenia oraz sprzęty (AGD i RTV) nie są przedmiotem niniejszego zamówienia (dotyczy budynku N3, W6 oraz komórek):
szafki dolne i górne,
blaty,
płyty indukcyjne,
elektryczne piekarniki do zabudowy .
zlewy,
pochłaniacze węglowe (lub wyciągi) ,
pralko-suszarki,
lodówki podblatowe,
oświetlenie LED blatu roboczego w szafce górnej,
telewizorów,
mebli: stołów i krzeseł jadalnianych, łóżek, szafek nocnych, foteli, szaf ubraniowych, szafek łazienkowych.
Szczegółowy zakres robót określa dok. projektowa, specyfikacje tech.wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią zał. do SWZ.
2. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
3. Wykonawca zapewni kierownika budowy (warunek udziału w postępowaniu patrz. Rozdział V ust. 3 pkt 4 lit. b SWZ) oraz kierowników robót branżowych.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ - PPU..
6. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo-finansowo-terminowego. (Szczegóły w SWZ).
4. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowo-kosztorysowa (...) Szczegóły w SWZ.
5. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy - § 13.
6. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na nie mniej niż 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego.
7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
8. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (t.j. roboty architektoniczne, roboty konstrukcyjne, roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty związane z zagospodarowaniem terenu), były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu dok. zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.
(...)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5493480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7731316,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5493480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa „INSTALDAR” Dariusz Dzielawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273276176
7.3.3) Ulica: Ul. Koziegłowska 78,
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "INSTALDAR" DARIUSZ DZIELAWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "INSTALDAR" DARIUSZ DZIELAWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5493480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego - Pakiety 21-40
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego pakiety 41-46, 48-56, 58-60
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego - PAKIETY 61-65,68-69,72-76,79-82
- "Usługa Ochrony Mienia - Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zawierciu"
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przynależnego do tworzonej instytucji opieki na potrzeby jej prowadzenia. Etap III.
- "Plac wejściowy na Promenadę Staromiejską przy ul. Świdnickiej (Zielono - niebieski skwer przy pomniku Bolesława Chrobrego)"
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Poprawa bezpieczeństwa ciągłości dostaw wody dla mieszkańców miasta Radymna poprzez budowę sieci wodociągowej łączącej SUW Złota Góra z SUW w Świętem wraz z remontem infrastruktury wodociągowej
- "Modernizacja boisk sportowych typu Orlik wraz z zapleczem socjalnym w Odolanowie i Tarchałach Wielkich"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy ul. Słonecznej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.