Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00203836/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla nadleśnictw: Bierzwnik, Karwin, Lubniewice, Mieszkowice, Międzychód, Ośno Lubuskie, Rzepin, Sulęcin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Słowackiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-434
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +91 4328700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokarwin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla nadleśnictw: Bierzwnik, Karwin, Lubniewice, Mieszkowice, Międzychód, Ośno Lubuskie, Rzepin, Sulęcin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78974e49-e729-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151474/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla nadleśnictw: Bierzwnik, Karwin, Lubniewice, Mieszkowice, Międzychód, Ośno Lubuskie, Rzepin, Sulęcin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203836/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NN.270.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199525 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla Nadleśnictwa Bierzwnik o zasięgu terytorialnym 381,01 km2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) zarządzanie projektami fotogrametrycznymi;
2) obsługa kamer lotniczych;
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Na termin wykonania zamówienia składają się następujące terminy:
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli - maksymalnie do 30 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej
4.5.5.) Wartość części: 22861 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla Nadleśnictwa Mieszkowice o zasięgu terytorialnym 555,60 km2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) zarządzanie projektami fotogrametrycznymi;
2) obsługa kamer lotniczych;
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Na termin wykonania zamówienia składają się następujące terminy:
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli - maksymalnie do 30 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej
4.5.5.) Wartość części: 33336 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla Nadleśnictw: Karwin, Międzychód o zasięgu terytorialnym 847,51 km2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) zarządzanie projektami fotogrametrycznymi;
2) obsługa kamer lotniczych;
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Na termin wykonania zamówienia składają się następujące terminy:
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli - maksymalnie do 30 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej
4.5.5.) Wartość części: 50850 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla Nadleśnictw: Lubniewice, Ośno Lubuskie, Rzepin, Sulęcin o zasięgu terytorialnym 1 541,29 km2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) zarządzanie projektami fotogrametrycznymi;
2) obsługa kamer lotniczych;
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Na termin wykonania zamówienia składają się następujące terminy:
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli - maksymalnie do 30 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej
4.5.5.) Wartość części: 92478 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21627,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36555,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22963,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GISPRO TECHNOLOGIES Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GISPRO SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555752
7.3.3) Ulica: ul. Teofila Firlika 19
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-637
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GISPRO TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GISPRO TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22963,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-12 do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30638,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53295,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33486,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GISPRO TECHNOLOGIES Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GISPRO SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555752
7.3.3) Ulica: ul. Teofila Firlika 19
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-637
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GISPRO TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GISPRO TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33486,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-12 do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45057,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87379,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51079,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GISPRO TECHNOLOGIES Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GISPRO SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555752
7.3.3) Ulica: ul. Teofila Firlika 19
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-637
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GISPRO TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GISPRO TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51079,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-12 do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82905,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154694,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92894,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GISPRO TECHNOLOGIES Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GISPRO SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555752
7.3.3) Ulica: ul. Teofila Firlika 19
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-637
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GISPRO TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GISPRO TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92894,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-12 do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli w terminie 11 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych, zgodnie ze złożoną w Postępowaniu Ofertą;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- EP/220/46/2025: Sukcesywna dostawa materiałów technicznych dla SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. A. Sokołowskiego 11 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń plenerowych organizowanych przez Operę na Zamku w Szczecinie w roku 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.